abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70722903
Ik ga met een maatje van me deze zomer met de auto naar Barcelona, daarna willen we terugrijden via de Cote d'Azur. Maar welke plaats is het gezelligst/mooist/leukst??
Ik ben al in Nice en Cannes geweest, het belangrijkste is dat er een zandstrand is en een gezellige boulevart met kroegjes e.d. Welke plaats raden jullie aan? Voor een dag of 3/4, en we willen geen camping maar een fatsoenlijk hotel.
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:24:41 #2
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_70774245
Saint-Tropez heeft veel winkeltjes, Saint-Maxime is goed strand en veel kroegen.

Maar good luck getting there met de auto rond deze tijd.
Well, I can take you far away, with my mind
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:12:21 #3
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70778226
Drukdrukdruk daar nu, parkeren is ook een crime
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_70781446
Ik ga pas de laatste week van augustus, dus ik ga ervanuit dat het dan wat minder druk is
pi_70799927
Ik ben van plan om naar Nice te gaan, iemand nog goede tips voor niet zo dure hotels ?

Ik ga eind juli
pi_70801853
check www.booking.com , verwacht niet veel goeds in nice voor weinig geld midden in de zomer! toen ik er een jaar of 3 geleden was, hadden we iets van 150e voor 2 nachten en was volgens mij 2 sterren en in ieder geval krap en denk eraan dat ze daar van die stenen hebben als strand
pi_70801911
Ik zou lekker het binnenland in rijden, is veel leuker, in Barcelona heb je toch al genoeg strand gezien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 9 juli 2009 @ 08:29:47 #8
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_70802846
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 00:28 schreef macca728 het volgende:
Ik ben van plan om naar Nice te gaan, iemand nog goede tips voor niet zo dure hotels ?

Ik ga eind juli
www.expedia.com www.hotels.com www.orbitz.com www.priceline.com (laatste vergt enig inleeswerk).
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_70840931
Ik zou persoonlijk gaan voor Saint Tropez, daar naast kan je Cannes en Nice pakken, je kan ook naar Monaco. suc6
pi_70949916
Antibes is een schattig klein stadje met uitgaansmogelijkheden, maar je hebt het er wel gauw gezien; Juan-les-pins is een typische uitgaans-badplaats, maar wel pokkedruk: iedereen hutje-mutje op het (zand)strand en je komt bijna niet bij het (warme plas-)water...
Misschien is indd St Tropez wat voor je (ik kom er niet in de zomer ), dan zie je misschien ook nog wat bekende Nederlanders/Fransen/buitenlanders... Wel hyperdruk en waarschijnlijk niet echt goedkoop.
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef snappik het volgende:
Ik ga pas de laatste week van augustus, dus ik ga ervanuit dat het dan wat minder druk is
Probleem is dat alle Fransen en Italianen dan nog wel vakantie hebben, en dat dat het merendeel van de toeristen is.
Voordeel is dat het crisistijd is en de toeristen minder toestromen, dit jaar.
 FR
  maandag 13 juli 2009 @ 23:47:31 #11
135320 _Vulcanus_
Omni Tempo Maximalism
pi_70952297
Le Lavandou is ook best een leuk stadje.

Wordt zomers ook veel georganiseerd, heb daar vorig jaar nog een concert van Alpha Blondy op het strand gezien.

Je zit ook nog redelijk dichtbij St. Tropez, St Maxim, Marseille en Aix en Provence.
It is not necessary to imitate the mathematical regularity of the metronome which would give the music thus executed an icy frigidity, I even doubt whether it would be possible to maintain this rigid uniformity for more than a few bars.
Berlioz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')