Neverland op mogen *heel erg jaloers zijn*quote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Was ik maar RTL correspondent in de VS.
Was ik maar de vrouw van Michael Jackson.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik wacht op een live rapportage van SBS met Patty Brard op lokatie.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik dacht dat I Need You ouder was. Daar zingt hij op het einde ook mee.quote:
Zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef Greys het volgende:
De Digitenne tv gids onderin beeld snapt er weer niets van op RLT4
Gecondoleerdquote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef tass het volgende:
Nu toch eerst het sportjournaal???
Enne bij Will You Be There ging het volume op het uiterste en heb ik eventjes een traantje weggepinkt hoor... ben mijn moeder pas verloren en dat kwam er eventjes bovenop qua gevoel
Okay, bedankt! Dacht even dat ik het verkeerd hoorde.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef Greys het volgende:
Op RTL is CSI nog bezig...
[..]
Nee, da's straks!
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef tass het volgende:
Enne bij Will You Be There ging het volume op het uiterste en heb ik eventjes een traantje weggepinkt hoor... ben mijn moeder pas verloren en dat kwam er eventjes bovenop qua gevoel
Dan mocht je zijn gouden badpakje wassenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef Shitney het volgende:
[..]
Was ik maar de vrouw van Michael Jackson.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Kijk het nog maar eens dan, het wordt vrij knullig gedaan. Michael stapt die krat in, wordt erin omhog getakeld en een ander komt onder die krat vandaan als ie opgetakeld wordt.
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef tass het volgende:
Draagmoeder spelen voor paar miljoen?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef Shitney het volgende:
[..]
Was ik maar de vrouw van Michael Jackson.
Allebei! Eerst RTL4, daarna Ned 3!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef N.icka het volgende:
Ja wat moet ik nu kijken , de docu op 3 of neverland op 4?
Met een gozer van oor, die zat bij de zomer draait door.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef matthijst het volgende:
Iemand Wessel van Diepen nog gehoord de laatste tijd? Die was toch op Neverland geweest om m te interviewen ergens in de jaren 80/90?
je moet maar zo denken hij vind het nog kutterquote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef Shitney het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het echt heel heel heel heel heel heel HEEL kut dat hij dood is.
Hm, je hebt gelijk. Toch maar RTL4 doen dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:30 schreef matthijst het volgende:
@N.icka: Neverland natuurlijk. Docu is same old same old lijkt me
Neverland zie je niet zo vaak van binnen....
ja ook maar er staat me iets van bij dat Scream daar ook betrekking op had, of ik moet ernaast zitten hoor maar die tekst lijkt me daar aardig op slaan eigenlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De clip was controversieel maar ik denk dat je Leave Me Alone bedoelde als smeekbede om hem met rust te laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |