70.000quote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef jollieboer1 het volgende:
hoeveel mensen zouden er wel niet in dat stadion gezeten hebben?
Ik vind Heal the World dan weer net iets te soft.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef Dagonet het volgende:
En als je het nu al niet droog houdt, ik schat dat ze dit nummer morgen ook gaan doen. Live. Voor het laatst.
Koop maar vast tissues. Het zou een mooie afsluiter zijn. Earth Song ook trouwens.
Ok thanks, dat maakt het inderdaad iets geloofwaardiger.... maar helemaal overtuigd ben ik nog nietquote:
ik gok 100 000quote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef jollieboer1 het volgende:
hoeveel mensen zouden er wel niet in dat stadion gezeten hebben?
Zeker.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef Desunoto het volgende:
Man in the Mirror is wel een van zijn beste inderdaad![]()
Kom maar op!
Of hij was al paar dood en nu nog ff flink cashen door aasgieren om 'm heen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Eik hoop ik gewoon zo voor hem dat hij niet dood is. Dat hij gewoon de grootste verdwijntruuk ooit heeft uitgehaald...
De plastische chirurgie was er wel, maar dan aan zijn neus, zegt hij. Uiteraard ook aan zijn gezicht en lippen, tenminste, dat denk ik, want die lijken me ook anders.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Zou dus ook nog kunnen dat hij wél aan plastische chirurgie heeft gedaan maar dan zodat er niet van die hele rare overgangsvlekken ontstonden. Zoals op die foto.
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |