quote:
Dat dus. Prima werkend setje, hoor. En 3 GHz, ook al is het single core, werkt niet verkeerd.quote:
Genoteerd, maar echt te weinig. Het geheugen alleen al kostte 100.quote:Op zondag 12 juli 2009 08:29 schreef Croga het volgende:
Ik bied 65 euro. Vanmiddag of volgend weekend op te halen.
Dat komt alleen maar omdat het enorm oud geheugen is..... 2*1GB gangbaar geheugen heb je voor 2 tientjes....quote:Op zondag 12 juli 2009 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Genoteerd, maar echt te weinig. Het geheugen alleen al kostte 100.
Het hele systeem is 3 jaar oud. Zo 'enorm oud' is het geheugen dus niet. En dat doet ook niks ter zake. Bij dit mobo hoort dit geheugen en 2GB is 2GB en dat werkt als 2GB, of het nou 'enorm oud' is, of niet.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:08 schreef Croga het volgende:
[..]
Dat komt alleen maar omdat het enorm oud geheugen is..... 2*1GB gangbaar geheugen heb je voor 2 tientjes....
Sorry, nog steeds te weinig.quote:met 1GB geheugen heb ik er niets aan. Maar ik zal aardig zijn en mijn bod verhogen naar 75 euro voor de hele set.
Het doet er wel degelijk toe. Die 2GB is zo enorm duur geweest voor je omdat het geen courant spul meer is. Het geheugen kost dus weliswaar 100 euro voor je maar is slechts een tientje of 2 waard.quote:Op zondag 12 juli 2009 11:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het hele systeem is 3 jaar oud. Zo 'enorm oud' is het geheugen dus niet. En dat doet ook niks ter zake. Bij dit mobo hoort dit geheugen en 2GB is 2GB en dat werkt als 2GB, of het nou 'enorm oud' is, of niet.
Da's jammer. Dan geef ik wel een paar tientjes meer uit voor courant spul.quote:Sorry, nog steeds te weinig.
quote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef gunk77 het volgende:
€ 45 geboden voor 2GB Transcend geheugen
Het schopje krijg je van mij gratis![]()
quote:(Oh, voordat u het vraagt: Het Transcend geheugen los zou ook € 100,00 kosten, dus neem gewoon alles in 1 keer. Je kunt altijd de rest zelf nog weggooien )
Succes, krijg je er nooit voor. Ik blijf bij € 45,- en besteed dan liever wat meer geld als ik het in een winkel koop (krijg je garantie die ik bij jou dus niet heb)..quote:Oh, voordat u het vraagt: Het Transcend geheugen los zou ook € 100,00 kosten, dus neem gewoon alles in 1 keer. Je kunt altijd de rest zelf nog weggooien )
Jawel, die heb je wel. Geheugen is, zoals gezegd, pas twee maanden oud, bon aanwezig en er zit levenslange garantie op.quote:Op zondag 12 juli 2009 22:45 schreef gunk77 het volgende:
[..]
Succes, krijg je er nooit voor. Ik blijf bij € 45,- en besteed dan liever wat meer geld als ik het in een winkel koop (krijg je garantie die ik bij jou dus niet heb)..
hallo, wat was niet duidelijk aan de post van nanking?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop