abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70718050
Ik weet dat het topic vaker gestart wordt,, maar ik wil toch graag even vragen op wat voor manier ik mijn vriendin kan verrassen.

Ik ben 14 jaar, en zij is 15 jaar oud. Ze heeft een redelijk zware periode achter de rug, en ik heb nu 3 maanden met haar en heb nog niet echt iets supers gedaan naar mijn idee, zij heeft wel voor mij een keer iets leuks gekocht, maar ik weet ook Liefde is niet te Koop, maar het is toch leuk om iets te krijgen. (het was een kleinigheidje )

Ik zou een tip willen vragen wat ik zou kunnen doen, maar moet er rekening mee houden dat ik pas 14 ben.
ik zou graag bijv. naar het strand willen met de trein (het is best ver weg), of ik zou een keer haar mee uit eten nemen, maar dat kan helaas niet.
Ik neem haar binnenkort wel mee naar de Bioscoop, maar wil haar ook echt een keer verrassen met iets leuks!

Iemand misschien ideeën??
Bedankt alvast.
Wat je nu nog niet hebt gedaan moet je later zeker uitproberen ;)
pi_70718217
geef een leuke foto van jezelf
pi_70718223
Wat voor budget moeten we aan denken?
Je kan ook gewoon een keertje kaarsjes neerleggen, bosje bloemen meenemen of een doosje met chocolaatjes in de vorm van een hartje
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_70718265
Geef haar een leuke tijd, neem haar mee ergens heen ofzo.
pi_70718338
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Scorpie het volgende:
Ja , dat bedoel ik, maar ik vraag me af waar naar toe? Heb zat ideeën, maar weet niet of die haalbaar zijn.
pi_70718340
Haar inderdaad ergens mee naartoe nemen en in de watten leggen is al genoeg. Een concert van een band die ze goed vind ofzo, of gewoon eens naar het strand.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:46:49 #7
261847 IshtarOptimel
Ganja in My Brain
pi_70718347
's Nachts met een olielampje 'picknicken' op een mooi warm natuurplekje. Spontaan.

Ik wilde 'luchtballon' typen, maar dat is te duur.
"Tegen mensen die niets weten, valt niet te vechten." - Remco Campert
pi_70718359
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Scorpie het volgende:
Dat dus. En dat hoeft niet(s) (veel) te kosten. Neem d'r mee voor een leuke boswandeling op een mooie zomeravond, en daarna een ijsje halen ofzo. De kleinste dingetjes zijn het leukst om mee verrast te worden
pi_70718371
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef Bartjee het volgende:

[..]

Ja , dat bedoel ik, maar ik vraag me af waar naar toe? Heb zat ideeën, maar weet niet of die haalbaar zijn.
Noem ze eens, en wat voor budget heb je? Tot hoelaat mag je de deur uit met je vriendin?
Top 5 China producten
pi_70718410
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef rene90 het volgende:
Wat voor budget moeten we aan denken?
Je kan ook gewoon een keertje kaarsjes neerleggen, bosje bloemen meenemen of een doosje met chocolaatjes in de vorm van een hartje
Budget is op dit moment niet meer zo hoog Maar daar kan ik wel iets op verzinnen.
Bedankt alvast voor tips., zal binnenkort iets leuks doen.
heb haar trouwens 2 x mee genomen naar de Efteling, echter heeft ze het zelf moeten betalen
pi_70718426
Naar strand!
Regel een koelbox dat je ook lekker een wijntje en een biertje mee kan nemen, neem zo'n mooie 2 persoonshanddoek mee en dan 's avonds op strand naar zonsondergang kijken en knuffelen enzo
  maandag 6 juli 2009 @ 21:49:16 #12
16715 Mylene
*schatje*
pi_70718462
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef Bartjee het volgende:

Ik zou een tip willen vragen wat ik zou kunnen doen, maar moet er rekening mee houden dat ik pas 14 ben.
ik zou graag bijv. naar het strand willen met de trein (het is best ver weg), of ik zou een keer haar mee uit eten nemen, maar dat kan helaas niet.
Je kan ook met haar gaan picknicken. Zoek je op internet naar recepten en maak je dat klaar.
pi_70718472
Alcohol mag nog niet he
pi_70718476
Het hoeft ook niet duur te zijn om leuk te zijn. Ga lekker picknicken met dit weer, neem lekkere dingetjes mee en lekker in een park zitten met dit weer.
Top 5 China producten
pi_70718488
Naar het strand, zee. Scheveningen ofzo met de trein.
Een keertje naar de Efteling (trakteren)
Winkelen in de Stad,
Of gewoon lekker onromantisch gaan voetballen, maar dat vind ze altijd wel leuk
  maandag 6 juli 2009 @ 21:50:00 #16
261847 IshtarOptimel
Ganja in My Brain
pi_70718512
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Bartjee het volgende:

heb haar trouwens 2 x mee genomen naar de Efteling, echter heeft ze het zelf moeten betalen
Telt niet. Heerlijke massageolie kopen en haar lang masseren? Massagesalon?
"Tegen mensen die niets weten, valt niet te vechten." - Remco Campert
pi_70718629
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Bartjee het volgende:
Winkelen in de Stad,
Scheveningen
Je hebt het over budget enzo en dan ga je naar Scheveningen.
Je moet lekker naar Katwijk gaan leuke, gezellige strandtenten waar je voor een normale prijs een lekker hapje kan eten, drankje op het terras. En Katwijk is het enige strand dat ik ken waar je ook tenthokjes hebt. Plus het zit hier nooit zo bomvol als in Scheveningen.
Maar goed, wil je naar Scheveningen: heeeeel vroeg er zijn, anders heb je geen plekje.
pi_70718661
Ik zal binnenkort wel eens iets leuks met haar gaan doen
Dan betaal ik wel zelf
Maar we gaan trouwens ook op vakantie naar Bosbad Hoeve over 3 weken.. misschien kan ik vanuit daar nog een keer iets doen.. je hebt daar ook zat dingen.
pi_70718682
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Bartjee het volgende:
Winkelen in de Stad,
Tja als je budget niet toereikend is gewoon wat anders doen. Picknicken met dit weer is een goede optie, of lekker samen dagje strand doen, offe samen gaan kanoén.
Top 5 China producten
pi_70718803
Bedankt voor de tips, zal ook wel gaan kijken voor Katwijk dan
Had even maar een plaats genoemd, Woon zelf in Tilburg, ligt op dezelfde lijn als Scheveningen..
Zal haar binnenkort wel een keer verrassen en dan laat ik het weten
Bedankt voor de tips
  maandag 6 juli 2009 @ 21:55:05 #21
254498 Druktemaker
Donateur Asielactie 2009
pi_70718811
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Scheveningen
Je hebt het over budget enzo en dan ga je naar Scheveningen.
Je moet lekker naar Katwijk gaan leuke, gezellige strandtenten waar je voor een normale prijs een lekker hapje kan eten, drankje op het terras. En Katwijk is het enige strand dat ik ken waar je ook tenthokjes hebt. Plus het zit hier nooit zo bomvol als in Scheveningen.
Maar goed, wil je naar Scheveningen: heeeeel vroeg er zijn, anders heb je geen plekje.
Je kan daar ook naartoe gaan zonder wat in een strandtent te eten/drinken toch.
She might forget you, her pussy wont.
  maandag 6 juli 2009 @ 21:56:03 #22
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_70718853
ze zijn 14 en 15 mensen mensen

begin met een lief briefje of kaartje waarin je dr naar een bepaalde plek stuurt, daar ligt weer een briefje/ kaartje en weer en weer. Allemaal met een paar lieve woordjes erbij.
(je kan ook een kort briefje schrijven waarin je dr verteld hoe lief je dr vindt enzo en dit dan in delen per kaartje dus vertellen zodat ze uiteindelijk t hele verhaaltje heeft)
het laatste kaartje daar wacht je dr op en dan neem je dr mee voor bv de meermalen genoemde picknick of gewoon lekker een ijsje eten en dr verwennen, XTRA lief zijn en gewoon laten voelen dat ze speciaal is.
zoiets is voor haar al heel geweldig!

en beter iets minder kostbaars dat jij betaald dan iets kostbaars wat ze uiteindelijk zelf betaald
pi_70718861
Of gewoon de pizzakoerier, op een dinsdag alle pizza's 5 euro
Top 5 China producten
pi_70719298
Ik vind het wel heel liev trouwens, 14 en 15
pi_70719727
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:55 schreef Druktemaker het volgende:

[..]

Je kan daar ook naartoe gaan zonder wat in een strandtent te eten/drinken toch.
Ja oke, maar ik vind het wel zo leuk om ook even op een terrasje te kunnen hangen! De hele tijd maar liggen luieren in het zand word je na een tijdje ook wel zat .
Maar dan nog heb je het probleem dat het daar gewoon overbevolkt is. Ik hou daar niet van, ik wil gewoon lekker de ruimte hebben, gewoon lekker mijn spulletjes over 10m2 kunnen verspreiden enzo, geen mensen die in je nek hijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')