Ja , dat bedoel ik, maar ik vraag me af waar naar toe? Heb zat ideeën, maar weet niet of die haalbaar zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Scorpie het volgende:
Geef haar een leuke tijd, neem haar mee ergens heen ofzo.
Dat dus. En dat hoeft niet(s) (veel) te kosten. Neem d'r mee voor een leuke boswandeling op een mooie zomeravond, en daarna een ijsje halen ofzo. De kleinste dingetjes zijn het leukst om mee verrast te wordenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef Scorpie het volgende:
Geef haar een leuke tijd, neem haar mee ergens heen ofzo.
Noem ze eens, en wat voor budget heb je? Tot hoelaat mag je de deur uit met je vriendin?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef Bartjee het volgende:
[..]
Ja , dat bedoel ik, maar ik vraag me af waar naar toe? Heb zat ideeën, maar weet niet of die haalbaar zijn.
Budget is op dit moment niet meer zo hoogquote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef rene90 het volgende:
Wat voor budget moeten we aan denken?
Je kan ook gewoon een keertje kaarsjes neerleggen, bosje bloemen meenemen of een doosje met chocolaatjes in de vorm van een hartje
Je kan ook met haar gaan picknicken. Zoek je op internet naar recepten en maak je dat klaar.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef Bartjee het volgende:
Ik zou een tip willen vragen wat ik zou kunnen doen, maar moet er rekening mee houden dat ik pas 14 ben.
ik zou graag bijv. naar het strand willen met de trein (het is best ver weg), of ik zou een keer haar mee uit eten nemen, maar dat kan helaas niet.
Telt niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Bartjee het volgende:
heb haar trouwens 2 x mee genomen naar de Efteling, echter heeft ze het zelf moeten betalen
Scheveningenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Bartjee het volgende:
Naar het strand, zee. Scheveningen ofzo met de trein.
Een keertje naar de Efteling (trakteren)
Winkelen in de Stad,
Of gewoon lekker onromantisch gaan voetballen, maar dat vind ze altijd wel leuk
Tja als je budget niet toereikend is gewoon wat anders doen. Picknicken met dit weer is een goede optie, of lekker samen dagje strand doen, offe samen gaan kanoén.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Bartjee het volgende:
Naar het strand, zee. Scheveningen ofzo met de trein.
Een keertje naar de Efteling (trakteren)
Winkelen in de Stad,
Of gewoon lekker onromantisch gaan voetballen, maar dat vind ze altijd wel leuk
Je kan daar ook naartoe gaan zonder wat in een strandtent te eten/drinken toch.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Scheveningen![]()
Je hebt het over budget enzo en dan ga je naar Scheveningen.
Je moet lekker naar Katwijk gaanleuke, gezellige strandtenten waar je voor een normale prijs een lekker hapje kan eten, drankje op het terras. En Katwijk is het enige strand dat ik ken waar je ook tenthokjes hebt. Plus het zit hier nooit zo bomvol als in Scheveningen.
Maar goed, wil je naar Scheveningen: heeeeel vroeg er zijn, anders heb je geen plekje.
Ja oke, maar ik vind het wel zo leuk om ook even op een terrasje te kunnen hangen! De hele tijd maar liggen luieren in het zand word je na een tijdje ook wel zatquote:Op maandag 6 juli 2009 21:55 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Je kan daar ook naartoe gaan zonder wat in een strandtent te eten/drinken toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |