quote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit het nou wat je drinkt tijdens het stappen.
Het gaat erom dat je je amuseerd, niet of een of andere nerd die de hele tijd aan de bar staat mensen uitlacht die mixdrankjes drinken terwijl ze zelf geen voet op de dansvloer durven zetten.
Dit soort topics zijn toch niet serieus bedoeld mag ik hopen ?
wat is het punt van een wodka cola als toch alles overspoelt is met cola? gewoon een excuus om te zeggen dat je wel alcohol drinkt tijdens het stappe,. zodat ie niet afgaat bij kont-matties omdat hij geen alcohol drinkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef Maikuuul het volgende:
Wtf boeit het nou wat je drinkt tijdens het stappen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef B.E.D het volgende:
TS had zondag een bbq bij zijn oma, en daar kreeg hij zijn eerste glaasje bier
Dan nog, wtf boeit het.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef minutenman het volgende:
[..]
wat is het punt van een wodka cola als toch alles overspoelt is met cola? gewoon een excuus om te zeggen dat je wel alcohol drinkt tijdens het stappe,. zodat ie niet afgaat bij kont-matties omdat hij geen alcohol drinkt.
ik weet niet waar jij komt, maar hier kost het gewoon hetzelfdequote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef ook_gek het volgende:
jeetje knul, zijn de mix drankjes te duur voor je ja?
Kan je het niet betalen kind?
Bier is voor de arme
kostte je beide niets, want je kreeg het immers van je oma...quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef minutenman het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij komt, maar hier kost het gewoon hetzelfde
dat moet jij toch weten, wat is het punt van een wodka cola en gewoon cola als het toch hetzelfde smaakt?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dan nog, wtf boeit het.
Als iemand het lekker vind om te drinken ?
Ik drink ook vodka cola/7up, niet tijdens het stappen trouwens maar wel gewoon thuis voor het stappen.
Denken dat dat hetzelfde smaaktquote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef minutenman het volgende:
[..]
dat moet jij toch weten, wat is het punt van een wodka cola en gewoon cola als het toch hetzelfde smaakt?
daarnaast, wat het me boeit? KLB topics hoeven heus geen onderwerp te hebben waarmee de TS zich mee bezig houdt. anders zou de hele forum een stuk minder gangbaarder worden.
Ik weet niet hoeveel ze er bij jou ingooien, maar als ik mijn glas voor 1/3de vul met vodka en de rest cola geloof mij maar dat dat niet hetzelfde smaakt hoor.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef minutenman het volgende:
[..]
dat moet jij toch weten, wat is het punt van een wodka cola en gewoon cola als het toch hetzelfde smaakt?
daarnaast, wat het me boeit? KLB topics hoeven heus geen onderwerp te hebben waarmee de TS zich mee bezig houdt. anders zou de hele forum een stuk minder gangbaarder worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |