Ik snap gewoon niet dat mensen geil van 'm worden... er zijn opblaaspoppen waar minder plastic voor is gebruiktquote:
En de jasjes.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
omdat we commentaar hebben op ieder minuscuul beweginkje
Ah, dan snap ik het.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
omdat we commentaar hebben op ieder minuscuul beweginkje
Ik dacht net dat hij voordekijkersrechtsmaarinhetechtduslinksdragend wasquote:Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef Rianne84 het volgende:
ik zie toch iets waardoor ik denk dat hij rechtsdragend is
Bobbeltalk!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht net dat hij voordekijkersrechtsmaarinhetechtduslinksdragend was![]()
[..]
Bobbeltalk!
Ik zou een hele makkelijke grap kunnen maken over het feit dat een goeie zanger vinden ook niet zo moeilijk zou moeten zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat het gitaarwerk zo opzichtig nep is.
Het is toch niet zo'n moeite om een goede guitarist in je band te halen.
Het is de show , de energie die hij uitstraalt die me geil maaktquote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat mensen geil van 'm worden... er zijn opblaaspoppen waar minder plastic voor is gebruikt
TT-change!quote:
Zou heur haar echt zijn, vroeg ik me af.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef silence_s het volgende:
Die blauwe broek en pamela anderson met gitaar, zonder tieten kan echt niet!
Ik kom wel even langs, ik woon ook in Roermond.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het is de show , de energie die hij uitstraalt die me geil maakt
in die tijd was toch niets echt?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou heur haar echt zijn, vroeg ik me af.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het is de show , de energie die hij uitstraalt die me geil maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |