quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef Dagonet het volgende:[..]
Op Amazon zie ik alleen een Live in Japan uit 85 en deze. Morgen is er een registratie van de HIStory tour dus die zal ook wel te koop zijn of in ieder geval komen.
Dit is
live in japan
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef jollieboer1 het volgende:[..]
** geloof van wel, op video dan he, dus wel mindere kwaliteit. Moet je even op bol.com kijken, ik heb net ook het 1 en ander besteld.
Deze Boekarest tour ook, ik vind 'm erg mooi. Vroeger was ik een enorm fan, dat is in de loop der jaren minder geworden, toen hij in mijn beleving ook wel minder werd, echt over zijn hoogtepunt heen. Maar als je dit weer terug ziet zeg.......écht kippenvel de hele tijd.....brrrrrr...prachtig.
thanks beiden!
Ik had dangerous (degene die we nu allemaal kijken) al jarenlang op video en sinds de DVD te krijgen was heb ik die ook gelijk gehaald, dit concert ken ik dus al nagenoeg uit mijn hoofd.
Vooral Hisory wil ik graag hebben omdat ik daar ook bij was (net als dangerous).
sweet memories met mijn glitterhandschoendje aan vanuit een toen vrijwel nieuwe Arena kanllend in de skyboxen (had mijzelf een VIP-plekje geregeld)