abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juli 2009 @ 20:44:49 #1
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70715403



Zojuist het 8 uur journaal met volle verbazing gekeken.

Prachtig.. Obama (of ik noem hem liever 'The Face') op bezoek bij de 'tegenpool', Rusland.
De bijeenkomst met Medvedev in een plek met "the all seeing eye" die precies boven hen waakt.

Heb een screencap gemaakt, helaas is de kwaliteit op de video stream wat minder dan op die van de televisie, maar dat kleine vlekje in die zon, is het horus oog in een driehoek/pyramide.

Volgens mij waren er nog wat meer symbolen te zien.

Als we dit niet de illuminati kunnen noemen, dan behandel ik het even als een vrijmetselaars symbool.
De lezer mag zelf bepalen welk woord voor hem gangbaar is, feit is dat beide personen bij voor dezelfde groepering zitten uitkomen.

Wat een clowns.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ticker op 07-07-2009 09:15:15 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 00:13:03 #2
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70724926
Weet je toevallig in welk gebouw dat is?
pi_70726549
Kremlin Paleis Moskou.



  dinsdag 7 juli 2009 @ 01:29:21 #4
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_70726797
Ik zie het, ik heb tot nu toe nog niks kunnen vinden waar het beter op staat...
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:10:44 #5
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70729276
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 01:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Kremlin Paleis Moskou.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Volgens mij wel een andere kamer in het gebouw, ook weer met het oog.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 7 juli 2009 @ 09:32:22 #6
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70729749
T'is ook wel grappig wat voor links je krijgt als je wat onderzoek doet naar het gebouw en de kamer:

De kamer die Ali postte:
quote:
The Hall of the Order of St. Andrew in the Grand Kremlin Palace, which is famous for its lavish interiors. Even private apartments of tsars were decorated with unparalleled splendour
Ok.. Order of St. Andrew?
quote:
The Order was established in 1698 by Tsar Peter the Great, in honour of Saint Andrew, the first apostle of Jesus and patron saint of Russia. It had only one class, and was only awarded for the most eminent civilian or military merit.

Peter learned this from his travels in the West during the Great Embassy. In the past service to the state was rewarded with money or large estates. He noticed the ceremonies accompanying the granting of England's Order of the Garter and Austro-Hungarian Order of the Golden Fleece and noticed the loyalty and pride of the awarded. It also saved the state land and money.
http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_St._Andrew

Grote namen, verdienen er dus aan om achter een dergelijke order of groepering te gaan staan.



Dan kijk ik weer verder naar Saint Andrew:
http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Andrew
quote:
Saint Andrew (Greek: 'Ανδρέας, Andreas; early first century - mid to late first century AD), called in the Orthodox tradition Protocletos, or the First-called, is a Christian Apostle and the brother of Saint Peter. The name "Andrew" (from Greek : "ανδρεία", Andreia, manhood, or valour), like other Greek names, appears to have been common among the Jews from the second or third century BC. No Hebrew or Aramaic name is recorded for him.
En daar komt het bijbel verhaal weer.
En met wat gescrolle kom ik hierop uit:
quote:
The Saltire (or "St. Andrew's Cross") is the national flag of Scotland
En dit is dus het St Andrew kruis (of de manier zoals hij gekruisigd zou zijn, als dat dus een echt verhaal is en niet gewoon een symbool verbasterd tot een verhaal)
Maar waarom heeft Schotland hier weer zoveel baat bij?
Betrekking tot de oude druide die zich zoveel bezig hielden met het occult, daar in dat eilandje in de zee?
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_70730163
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 09:32 schreef Ticker het volgende:
T'is ook wel grappig wat voor links je krijgt als je wat onderzoek doet naar het gebouw en de kamer:

De kamer die Ali postte:
[..]

Ok.. Order of St. Andrew?
[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Order_of_St._Andrew

Grote namen, verdienen er dus aan om achter een dergelijke order of groepering te gaan staan.

[ afbeelding ]

Dan kijk ik weer verder naar Saint Andrew:
http://en.wikipedia.org/wiki/Saint_Andrew
[..]

En daar komt het bijbel verhaal weer.
En met wat gescrolle kom ik hierop uit:
[ afbeelding ]
[..]

En dit is dus het St Andrew kruis (of de manier zoals hij gekruisigd zou zijn, als dat dus een echt verhaal is en niet gewoon een symbool verbasterd tot een verhaal)
Maar waarom heeft Schotland hier weer zoveel baat bij?
Betrekking tot de oude druide die zich zoveel bezig hielden met het occult, daar in dat eilandje in de zee?
Interessant dat die dubbelkoppige adelaar gebruikt wordt, dat is het symbool van de 33e graad van de vrijmetselarij en de orde der Jezuieten.

Die orde van de Garter zou je moeten onderzoeken. Daar zitten echt alle hoge piefen bij, de koningen van Engeland is er het hoogste lid van. Ze zijn gelinkt aan de orde van Malta.



En uiteraard is zij ook lid van de orde van Malta.



Zowel GB als Rusland zijn in handen van het Vaticaan. Niet op basis van deze gegevens maar op basis van hun historie.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 07-07-2009 09:57:16 ]
pi_70736173
En de paus heeft nu ook weer opgeroepen tot een wereldmacht!
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 dinsdag 7 juli 2009 @ 19:00:13 #9
74056 crew  ToT
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:55:34 #10
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_70872411
Rusland presenteert nieuwe Wereldmunt
quote:
De Russische president Dmitry Medvedev presenteerde vrijdag op de G8-top een specimen van een nieuwe wereldreservemunt. "Hier is het", zo vertelde Medvedev de journalisten op de G8-top. "Je kan het zien en voelen."

De munt, geslagen in België, bevat de woorden 'Verenigd door Verschillen'. Medvedev: "Het verhaal van een wereldsupervaluta gaat iedereen aan. Het laat zien hoe afhankelijk wij van elkaar zijn."

Al eerder opperde de Russische president voor een internationale munt om de Amerikaanse dollar als wereldreservemunt te vervangen



Nee echt jongens, we moeten ons geen zorgen maken.
Alles is gebaseerd op toeval en misvattingen!!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 12 juli 2009 @ 09:31:21 #11
74056 crew  ToT
pi_70894538
Nou een wereldmunt zou zo zijn voordelen hebben, dan hoeft Danny tenminste geen bahts meer over te maken naar Thailand!
pi_70894796
Hulde! En een mooie slogan ook, die ook zeer waar is. En wat dat betreft zijn de woorden van Medvedev ook waar. We zullen elkaar toch nodig hebben, zeker als we een stabiele wereldeconomie willen, waarbij zulke extreme crises als deze niet meer voor kunnen komen. Uiteraard kan je wel een minder jaar hebben, maar events als deze met zo'n impact zijn dan verleden tijd!

Is er al meer bekend over de bereidheid van andere landen m.b.t. een wereldvaluta?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_71629132
quote:
Op zondag 12 juli 2009 10:08 schreef Dragorius het volgende:
Hulde! En een mooie slogan ook, die ook zeer waar is. En wat dat betreft zijn de woorden van Medvedev ook waar. We zullen elkaar toch nodig hebben, zeker als we een stabiele wereldeconomie willen, waarbij zulke extreme crises als deze niet meer voor kunnen komen. Uiteraard kan je wel een minder jaar hebben, maar events als deze met zo'n impact zijn dan verleden tijd!

Is er al meer bekend over de bereidheid van andere landen m.b.t. een wereldvaluta?
wel over de niet vrijwillige maar wel van een aantal spelers in het veld.
i reserve the right to do as i damnwell please.
pi_71631674
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 18:19 schreef vanwelleer het volgende:

[..]

wel over de niet vrijwillige maar wel van een aantal spelers in het veld.
Heel erg bedankt voor het plaatsen van dat filmpje. Heb je meer van dit soort materiaal?
pi_71632122
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 20:00 schreef Ali_Kannibali het volgende:

Heel erg bedankt voor het plaatsen van dat filmpje. Heb je meer van dit soort materiaal?
heel veel, maar nog lang niet klaar om op youtube te zetten.
i reserve the right to do as i damnwell please.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:12:06 #16
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_81098684
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:55 schreef Ticker het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/113972/-Rusland-presenteert-nieuwe-Wereldmunt.html
[..]

[ afbeelding ]


Nee echt jongens, we moeten ons geen zorgen maken.
Alles is gebaseerd op toeval en misvattingen!!
'Einde euro is goed mogelijk'



Wakey Wakey Everyone
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_81099436

huh?
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:48:09 #18
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88362685
Xandernieuws toch eens wat vaker bekijken.. bijna dit gemist!

420 banken eisen invoering één-wereld munt

quote:
Het Institute of International Finance (IFF), een groep die 420 van 's werelds grootste banken en financiële instellingen vertegenwoordigt, heeft opnieuw een oproep gedaan om een één-wereld munteenheid in te voeren. 'De kerngroep van de belangrijkste economiën in de wereld moet samenkomen en overeenstemming zien te bereiken,' verklaarde IFF-managing director Charles Dallara tegenover de Financial Times. Dat zou dan moeten gebeuren op de in november geplande G-20 topconferentie in Seoul, Zuid Korea, waar naar verwachting het fundament van een 'nieuwe economische wereldorde' zal worden gelegd.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_88363309
Vreselijk.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:18:17 #20
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88368801
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal een klein beetje uitleggen wat het complot is :?

Hebben we het over de NWO die aan het groeien is doordat er wellicht 1 munt op de aardbol zou komen? Want ik heb wel eens het idee dat heel veel mij ontgaat maar niemand die even duidelijk wil zijn :D
The truth was in here.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:19:19 #21
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88368845
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:18 schreef Bastard het volgende:
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal een klein beetje uitleggen wat het complot is :?

Hebben we het over de NWO die aan het groeien is doordat er wellicht 1 munt op de aardbol zou komen? Want ik heb wel eens het idee dat heel veel mij ontgaat maar niemand die even duidelijk wil zijn :D
Een wereld orde. Snel.. vies.. en nu.
Goeiemoggel. :)
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:23:23 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_88369005
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 november 2010 16:19 schreef Ticker het volgende:

[..]

Een wereld orde. Snel.. vies.. en nu.
Goeiemoggel. :)
En misschien dat ik nu iets heel ergs ga vragen hoor, alvast mijn oprechte excuus voor mijn domheid maaarre.. wat is er verkeerd aan 1 wereldmunt eigenlijk? :)

Stel he.. over 2 weken stort de economie in elkaar (tekenen zijn daar) en er komt daar een nieuwe munt uit voort, zou dat vervelend zijn?
Ik vraag nu waarschijnlijk iets waar onmogelijk een kort antwoord op kan volgen he?
The truth was in here.
pi_88369068
quote:
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal een klein beetje uitleggen wat het complot is :?

Hebben we het over de NWO die aan het groeien is doordat er wellicht 1 munt op de aardbol zou komen? Want ik heb wel eens het idee dat heel veel mij ontgaat maar niemand die even duidelijk wil zijn
Goede vraag - en tevens TVP.
Goed topic ditte, trouwens, niet teveel offtopic geneuzel, to the point en informatief.
pi_88369515
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:

[..]



En misschien dat ik nu iets heel ergs ga vragen hoor, alvast mijn oprechte excuus voor mijn domheid maaarre.. wat is er verkeerd aan 1 wereldmunt eigenlijk? :)

Stel he.. over 2 weken stort de economie in elkaar (tekenen zijn daar) en er komt daar een nieuwe munt uit voort, zou dat vervelend zijn?
Ik vraag nu waarschijnlijk iets waar onmogelijk een kort antwoord op kan volgen he?
Hetgeen de BNW'ers verwachten is dat op deze manier de Illuminatie (of andere groepen samenzweerders) hun macht op de mensheid vergroten.....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 5 november 2010 @ 16:42:42 #25
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_88369809
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:23 schreef Bastard het volgende:

[..]



En misschien dat ik nu iets heel ergs ga vragen hoor, alvast mijn oprechte excuus voor mijn domheid maaarre.. wat is er verkeerd aan 1 wereldmunt eigenlijk? :)

Stel he.. over 2 weken stort de economie in elkaar (tekenen zijn daar) en er komt daar een nieuwe munt uit voort, zou dat vervelend zijn?
Ik vraag nu waarschijnlijk iets waar onmogelijk een kort antwoord op kan volgen he?
Ok Bastard, vraag jezelf eens hoe het komt dat al deze dingen, door mij vorig jaar al bijvoorbeeld aan de kaak gesteld werd.
Veel mensen zijn nog niet eens af van de omswitch met de Euro, maar er staat note bene een wereld munt voor de deur.. ja echt waar geloof het maar, want voor het wat ouder publiek is zoiets haast ondenkbaar.

Hoe komt het dat vorige jaar.. en eigenlijk enkele jaren daarvoor, al duidelijk was dat om dit te bewerkstelligen, ofwel een wereld munt.. een wereld regering, een globale elite en globale regels, er telkens chaos nodig is, waaruit we weer orde hanteren.
Hoe komt het dat men van te voren een crisis ziet aankomen.. hoe komt het daar de FED onlangs weer biljoenen in de economie pompt, terwijl Duitsland al ziet dat dit niet uitmaakt en alleen maar de dingen erger maakt.
Hoe?

Omdat het nep is.
De enige reden om dit niet over 1 dag te laten gebeuren, ben jij. (no offence..)
Jij hebt het namelijk niet in de gaten als plannen over jaren worden gesmeden.. wel als dit te plots is. Dat noemt men 'conditioning'.
Als je namelijk de medicijnen in het voedsel van je huisdier stopt, eet hij/zij het toch wel. Als hij ziet dat het medicijnen zijn, lust ie het niet.


Met dit in je achterhoofd, hoe kan je dan ooit geloven dat die NWO ergens een goede kant kan hebben? Ja dat heeft ie misschien wel.. gedeeltelijk, maar om dit te uit te voeren zouden we alle regels mogen schenden? Hoezo? Zit er iets met een datum aan te komen ofzo? Iets wat tegelijkertijd moet samen vallen met deze nieuwe wereld?

[ Bericht 2% gewijzigd door Ticker op 05-11-2010 16:59:53 ]
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')