Ga bij de bereden politie!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:27 schreef OldJeller het volgende:
Aanbeden worden, met een bloemenregen begroet worden als je het dorp weer in reed op je paard.
Als ze iets van een regen krijgen veroorzaakt door mensen, dan zijn het meestal geen bloemen...quote:
Robin Hood, Koning Arthur, Prins Valiant, Lord of the Rings, etc. etc.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef Appelknaller het volgende:
En als je wel een paar eeuwen terug in de tijd was waren dit je klachten:
1. Tyfus, pest en andere narigheid
2. Kut katholieke kerk die elk aspect van het leven beheerst
3. Geen supermarkt
4. Nare infecties waar ik dood aan ga omdat er nog geen antibiotica is
Met andere woorden: zeur niet.
Lijkt me sterk dat iemand een supermarkt zou missen. Als er iets is wat van mij meteen weg mag dan zijn het de supermarkten wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:34 schreef Appelknaller het volgende:
En als je wel een paar eeuwen terug in de tijd was waren dit je klachten:
1. Tyfus, pest en andere narigheid
2. Kut katholieke kerk die elk aspect van het leven beheerst
3. Geen supermarkt
4. Nare infecties waar ik dood aan ga omdat er nog geen antibiotica is
Met andere woorden: zeur niet.
quote:
-->quote:Op maandag 6 juli 2009 20:36 schreef Adelante het volgende:
Er zijn toch regelmatig van die LARP parties waar je je nog kunt uitdossen als krijger, ridder of ander kansloos figuur?
Plus wie zou dáár nou weer content mee zijn?quote:
Kijk en daar komt nou het feit kijken dat je heldhaftig krijger bent.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:38 schreef Penisbaard het volgende:
Ik zou ook liever in de middeleeuwen willen leven, mijn oogst verplicht afstaan aan de christelijke kerk lijkt me tof en met een beetje mazzel krijg ik ook plunderende huurlegioenen over mijn velden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |