Hoe langer dat ik naar hem kijk des te meer ik overtuig raak eigenlijkquote:
Yep, en nu snap ik er nog niks van. Maar thanx.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef paulzurrr. het volgende:
Nog even die schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Is dit die chick die zometeen van hem afgebikt moet worden?
Komt toch pas als laatste, meen ik?quote:
Nope, jammer hè?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:51 schreef Greys het volgende:
Is dit die chick die zometeen van hem afgebikt moet worden?
Zat ik ook op te wachten.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef Rianne84 het volgende:
krijgen we straks weer die flippo die niet loslaat?
Hihihiiiiiihihihi.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan in ieder geval zijn bobbel niet voelen, die was net weggebracht naar de plastisch chirurg
Dan playbackt ie nu want hij doet precies hetzelfdequote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef Asskicker14 het volgende:
In de studio-versie moet ik altijd een traantje wegpinken als Michael begint te huilen op het einde.
Hij schuift dus toch over een stokje heen als ik de tekening goed lees. Volgens mij kun je dat ook zien op sommige beelden, als je heel goed kijkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef paulzurrr. het volgende:
Nog even die schoenen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heeft 'ie ook laten verblanken.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Ze kan in ieder geval zijn bobbel niet voelen, die was net weggebracht naar de plastisch chirurg
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiihihihi.
De bobbel was in onderhoud?
Die is nu jaloers op die chick die er niet afgebikt hoefde te worden.quote:
Nee, hij heeft een gespikkelde penis + zak. Aldus Jordy Chandler.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Rianne84 het volgende:
zou hij gecastreerd zijn? dat hij daarom zo'n hoge stem heeft en een wat karig gevuld zwempak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |