Die andere was van Elvis.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan je nou vader van één kind van een tweeling zijn?
Handje op de heupen?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb even een pauze genomen omdat ik het niet meer aan kan. Dat handje op die heupen van Siedah! Die vinger!
Alleen erg blij dat ie eindelijk die romper uit heeft, da's echt het belachelijkste kostuum ooit van MJ. (Zoon: hee mam, hij heeft wc papier aan zijn billen hangen! jaja, hij is de leukste thuis)
ik kan het maar niet zo goed als MJquote:
Volgensmij is het wel eens gebeurd dat een vrouw zwanger was van een tweeling van twee vaders. Of kan dat alleen bij katten?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Geweldig, die zijwaartse moonwalk!
Maar eh... voortplantingsdeskundigen in dit topic, je kunt toch niet vader van één kind van een tweeling zijn? En die ander dan?
Bij een 2-eiïge tweeling kan het in theorie, als je bijna tegelijk met 2 mannen seks hebt en er die maand 2 eitjes zijn gerijpt in plaats van 1. Maar dat is wel heel toevallig.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Maar eh... voortplantingsdeskundigen in dit topic, je kunt toch niet vader van één kind van een tweeling zijn? En die ander dan?
ja kan wel, als je het op 1 dag met 2 mannen doet. heb ik wel eerder verhalen over gelezenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
Dat kan wel. That's ignorant.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
http://www.multiplemom.co(...)fferent-fathers.htmlquote:Twins with different fathers (also called “bi-paternal twinning”) can happen in either assisted pregnancies (when fertility treatments are used) or unassisted pregnancies (when pregnancies happen without the use of fertility drugs or treatments). There are some self-proclaimed experts that will argue otherwise, but since fraternal twinning occurs when two different eggs are fertilized by two different sperm, fraternal twins can have two different fathers.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:16 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb even een pauze genomen omdat ik het niet meer aan kan. Dat handje op die heupen van Siedah! Die vinger!
Alleen erg blij dat ie eindelijk die romper uit heeft, da's echt het belachelijkste kostuum ooit van MJ. (Zoon: hee mam, hij heeft wc papier aan zijn billen hangen! jaja, hij is de leukste thuis)
Hahahhaaaaaaahahahahaquote:
Dat kan niemand. En al zou een artiest het kunnen, uitvoeren kan niet aangezien de move altijd van hem zal blijven.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:18 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik kan het maar niet zo goed als MJ
Toevallig las ik gisteren over het patent en vorige week iets over tweelingen met meerdere vadersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |