quote:Op maandag 6 juli 2009 17:22 schreef Ritmo het volgende:
Overigens, als iemand z'n muil moet houden over jezelf superieur vinden en dat liefst de hele dag benadrukt ben jij dat wel, Beau.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:29 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Eh, waarom?
Ik kan het tenminste rechtvaardigen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met je veredelde HBO-opleiding bedrijfskunde?
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:54 schreef Beauregard het volgende:
[..]
+1 voor Merkie?
Merkie verschijnt enkel en alleen ten tonele wanneer mijn aanwezigheid in een topic hem niet zint. En dat laat hij dan blijken door iets te roepen als 'WO, sure, jij doet maar bedrijfskunde!' en vele andere variaties.
En DAT geef jij +1? Ik ben overtuigd, je bent een retard.
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je kletst wel uit je nek, ik verschijn namelijk helemaal niet enkel ten tonele wanneer jouw aanwezigheid mij niet zint. Toch wel grappig dat ik onbedoeld zo'n indruk heb achter kunnen laten, maar dat terzijde.
Ik vind het gewoon vreemd dat jij meent je superioriteit (die je meestal poogt te uiten in HBO vs. WO-topics) te kunnen rechtvaardigen, terwijl een studie bedrijfskunde nou niet echt een rechtvaardiging voor jouw superioriteit noemen is lijkt me. Dat was mijn punt (lijkt me niet heel zo moeilijk te deduceren, maar goed), en die blijft staan. Duidelijk?
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:28 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Jawel, die deductie is enorm lastig. Vreemd, zelfs.
Maar gelukkig weten we allebei dat het de misplaatste arrogantie van, in dit geval, de gemiddelde werktuigbouwkundige is die daaraan ten grondslag ligt.
Al deed ik een cursus palletsorteren, dan zou ik mezelf nog superieur vinden.
Overigens neem ik aan dat je werktuigbouwkunde aan een universiteit studeert? Zo niet, dan: ''.
Oooh zie je dat Merkie, doet ie het weer! Zo'n ontzettend grote waffel terwijl hij maar bedrijfskunde doet!
Lieve mede-WO'ers,quote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoezo? Als logisch redeneren niet één van je sterkste punten is zou ik deze bewering kunnen begrijpen, maar uit eerdere posts heb ik begrepen dat je prima in staat bent om de betekenis uit een post te halen, dus waarom je dit nu niet lukt vind ik zeer vreemd. "Zelfs" Ritmo begreep het, en gezien het feit dat jij je superieur aan hem waant zou jij het ook moeten begrijpen.
[..]
Als je mij kan laten zien waar ik mijn vermoedelijke misplaatse arrogante etaleer, dan zou ik dat zeer op prijs stellen.
[..]
Dat mag, alleen moet je niet menen dit te kunnen rechtvaardigen als dit niet zo is.
[..]
Wat een grappenmaker ben jij. Hoe is mijn studie relevant? Graag zou ik dit in een korte beschouwing toegelicht zien. Wellicht kan je aan mijn woordkeus deduceren of ik werktuigbouwkunde op HBO- of WO-niveau doe. Ik heb er vertrouwen in dat dit goedkomt, ondanks je eerdere misser.
Nu even eten.
Ik heb het over Merkie & Beau.quote:
Aanleiding van het gesprek tussen Merkie & Beau.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik wou zeggen. Maar waarom dan Ritmo citeren?
quote:Op maandag 6 juli 2009 18:37 schreef Druktemaker het volgende:
Niks mis met een beetje discussiëren bashen.
Gast, een 'quote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Want alle WO'ers zijn goed te pruimen?![]()
Het hele gedeelte van je eigen mening vormen is je een beetje ontgaan tijdens je studie?
mensen die hier serieus op in gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Het hele gedeelte van je eigen mening vormen is je een beetje ontgaan tijdens je studie?
Studeer jij niet op het WO ofzo, dat je niet weet dat de goden daar hoogstpersoonlijk zijn neergedaald om in aardse vormen het leven voor de rest van de mensen draaglijk te maken?quote:Op maandag 6 juli 2009 18:39 schreef Godtje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |