Hoi trolletje.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:27 schreef turkgrijzewolf het volgende:
Zo zie je maar weer hoe joden zijn+t
Zelfs de Arabieren zijn beter dan elke ander Europeaanquote:Op maandag 6 juli 2009 17:31 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Nu nog Engels leren, en snappen dat Arabieren zelf veelal lastiger zijn.
flikker dan lekker op naar dat mooie land van je, kankerracist!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef turkgrijzewolf het volgende:
[..]
Zelf de Arabieren zijn beter dan elke ander Europeaan
Wie verlost deze jongeman even uit z'n lijden?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef turkgrijzewolf het volgende:
[..]
Zelf de Arabieren zijn beter dan elke ander Europeaan
Moet je even op wat random topics klikken in NWS, deze users post geheel in de lijn van hoe het normaal op Fok gebeurt.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef Flurry het volgende:
Omdat een Joodse psychopaat iemand vermoordt is niet gelijk de hele bevolkingsgroep slecht... Soms wordt er ook wel eens iemand door een Turk vermoordt, maar dat is zeker anders?
Jij bent zelf ook niet vies van racisme zo te zien.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:36 schreef Flurry het volgende:
[..]
flikker dan lekker op naar je achterlijk kutland, kankerracist!
Waarom wil Turkije dan zo graag bij de EU? Dan zijn ze het ookquote:Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef turkgrijzewolf het volgende:
[..]
Zelfs de Arabieren zijn beter dan elke ander Europeaan
Ja, in het zand.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef turkgrijzewolf het volgende:
[..]
Ik vraag mij bij dergelijke uitspraken serieus af wat je dan in godsnaam (of Allah's naam in jouw gevalquote:Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef turkgrijzewolf het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:27 schreef turkgrijzewolf het volgende:
18-year-old charged with killing man just for being an Arab
Jewish youth indicted for murdering a Palestinian; says he killed the man "just because he was Arab"
Friday June 26, 2009 00:48 by Saed Bannoura - IMEMC & Agencies
A Jewish youth from Upper Nazareth was indicted Thursday by the Nazareth District Court for killing Samah Karuwani three weeks ago just because of the latter's Arab identity.
The Jewish youth, Vitaly Sayenko, 18, made a decision to kill Karuwani for no other reason than that Karuwani was an Arab, the prosecution said.
The youth claimed that Karuwani was attempting to break into his apartment as he heard him walking in the stairwell.
Karuwani told Sayenko that he was on his way to visit close relatives, but Sayenko chased him and he managed to escape.
The Jewish youth went back to his apartment to grab a knife, he took the elevator to the entrance of the building where he took the knife out of his pants and struck Karuwani in the head and face.
The prosecution stated that Sayenko chased Karuwani with the intent to find and kill him.
After Sayenko managed to catch up with Karuwani, the latter tried to stop a passing car in an attempt to escape but the car just drove away.
Sayenko claimed that he asked the Arab youth why he was afraid, and that he handed him a cigarette before pulling the knife out of his pants and he started hitting him with its handle on the face and head.
The prosecution said that Karuwani was in shock, bleeding and badly beaten, and that he ran towards the building, and entered the elevator but Sayenko ran after him, pressed a button to stop the elevator and brought it back to the ground floor, according to the Israeli daily Haaretz.
When the elevator door opened, the Arab youth was pleading for his life but Sayenko stabbed him in the heart and killed him.
He then threw the knife in the elevator shaft, and went to his apartment to wash his bloody clothes and hands.
Het maakt mij niet uit waar het topic over gaat. Ik stel een serieuze vraag aan TS en dan zal het mij worst zijn of dat offtopic is.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:41 schreef Meh7 het volgende:
Waar ging dit topic ook al weer over? Oh, ja:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:27 schreef turkgrijzewolf het volgende:
Jewish youth indicted for murdering a Palestinian; says he killed the man "just because he was Arab"
A Jewish youth from Upper Nazareth was indicted Thursday by the Nazareth District Court for killing Samah Karuwani three weeks ago just because of the latter's Arab identity.
The Jewish youth, Vitaly Sayenko, 18, made a decision to kill Karuwani for no other reason than that Karuwani was an Arab, the prosecution said.
The youth claimed that Karuwani was attempting to break into his apartment as he heard him walking in the stairwell.
Karuwani told Sayenko that he was on his way to visit close relatives, but Sayenko chased him and he managed to escape.
The Jewish youth went back to his apartment to grab a knife, he took the elevator to the entrance of the building where he took the knife out of his pants and struck Karuwani in the head and face.
The prosecution stated that Sayenko chased Karuwani with the intent to find and kill him.
After Sayenko managed to catch up with Karuwani, the latter tried to stop a passing car in an attempt to escape but the car just drove away.
Sayenko claimed that he asked the Arab youth why he was afraid, and that he handed him a cigarette before pulling the knife out of his pants and he started hitting him with its handle on the face and head.
The prosecution said that Karuwani was in shock, bleeding and badly beaten, and that he ran towards the building, and entered the elevator but Sayenko ran after him, pressed a button to stop the elevator and brought it back to the ground floor, according to the Israeli daily Haaretz.
When the elevator door opened, the Arab youth was pleading for his life but Sayenko stabbed him in the heart and killed him.
He then threw the knife in the elevator shaft, and went to his apartment to wash his bloody clothes and hands.
Jij kent mij niet en ik denk ook niet dat ik jou wil kennenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook niet vies van racisme zo te zien.
Volgens mij ben jij geen mod.quote:
Zozo, je probeert eens ontopic te blijven. Past nu natuurlijk wat beter in je straatje?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:41 schreef Meh7 het volgende:
Waar ging dit topic ook al weer over? Oh, ja:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen! Ik wil weten waarom turkgrijzewolf hier komt wonen als hij alle Europeanen minderwaardige mensen vindt!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, wel een racist die in koele bloeden iemand doodsteekt.
Samenvatting voor de trolls:quote:Op maandag 6 juli 2009 17:27 schreef turkgrijzewolf het volgende:
Doe het lekker via PM.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat kan mij dat nou schelen! Ik wil weten waarom turkgrijzewolf hier komt wonen als hij alle Europeanen minderwaardige mensen vindt!
Afgelopen weekend heeft een andere racist iemand op het Leidseplein in koele bloede doodgeslagen.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, wel een racist die in koele bloeden iemand doodsteekt.
Daar is toch een topic voor?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:47 schreef cheqy het volgende:
[..]
Afgelopen weekend heeft een andere racist iemand op het Leidseplein in koele bloede doodgeslagen.
Ja weet ik. Maar ik ga nu over op jouw manier van posten.quote:
Als ik op jouw manier ga posten word ik geband:quote:Op maandag 6 juli 2009 17:49 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ik ga nu over op jouw manier van posten.
Zeg maar een soort spiegel voor houden.
quote:Op zondag 5 juli 2009 03:46 schreef remlof het volgende:
cheqy mag even 48 uur op stormfront gaan posten.
Tuurlijk niet. Dat is een heldquote:Op maandag 6 juli 2009 17:51 schreef plank_ het volgende:
Zou een Arabier die zich opblaast in een Israëlische snackbar, en 15 kinderen mee de dood inneemt, ook een racist zijn?
Deze gast wordt in Israël vervolgd voor moord met een racistisch motief, waarom twijfel je daaraan?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:51 schreef plank_ het volgende:
Zou een Arabier die zich opblaast in een Israëlische snackbar, en 15 kinderen mee de dood inneemt, ook een racist zijn?
Hij vroeg zich niet zozeer af wat er met die gast zou gebeuren, maar meer wat JIJ er dan van zou vindenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Deze gast wordt in Israël vervolgd voor moord met een racistisch motief, waarom twijfel je daaraan?
Waarom krijg ik dan het idee, dat aanhangers van de gewelddadigste geloof op dit moment, zich toch weer aardig in een slachtoffer rol proberen te manoeuvreren?quote:
Ik vraag het me ook af hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 17:54 schreef plank_ het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan het idee, dat aanhangers van de gewelddadigste geloof op dit moment, zich toch weer aardig in een slachtoffer rol proberen te manoeuvreren?
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:53 schreef iamredleader het volgende:
TS vergeet een paar dingen
1) bron
2) logica
3) inhoud
Racisme is niet altijd per definitie fout.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:37 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Jij bent zelf ook niet vies van racisme zo te zien.
Zo zie je maar weer hoe Turken zijnquote:Levenslang voor moord op Italiaanse kunstenares
(Novum/AP) - Een Turkse rechtbank heeft donderdag een man tot levenslange gevangenisstraf veroordeeld voor de verkrachting van en moord op de Italiaanse kunstenares Pippa Bacca.
* stuur artikel door
Bacca, die in het echt Giuseppina Pasqualino di Marineo heette, reisde liftend en gekleed in een bruidsjurk naar Israël om een statement voor de vrede te maken. Murat Karatas pikte haar op 31 maart 2008 in de westelijke stad Gebze op. In een nabijgelegen bos verkrachtte en vermoordde hij de 32-jarige Italiaanse.
Zo zie je maar weer hoe Oostenrijkers zijnquote:Een 42-jarige vrouw uit Oostenrijk wordt ervan verdacht haar 21-jarige dochter op gruwelijke wijze te hebben vermoord. Eerst zaagde ze het hoofd van haar dochter af, daarna hakte ze de handen af en zette ze het lichaam in brand.
Zo zie je maar weer hoe Afrikanen zijnquote:Hij werd zwaar gewond gevonden langs een spoorlijn in Parijs, de 23 jarige IIan Halimi. Hij werd op 21 januari meegelokt door een
jonge vrouw, ontvoerd en wekenlang door een bende jonge misdadigers
gemarteld. En dat alleen vanwege zijn joodse afkomst. Vandaag zijn tienduizenden mensen in Parijs de straat op gegaan om hun woede te laten zien..
Hij heeft het niet overleefd. Organisaties tegen racisme en antisemitisme hebben de mensen opgeroepen om te protesteren.
De hoofdverdachte in deze zaak is aangehouden in het Afrikaanse Ivoorkust.
Parijs heeft om zijn uitlevering gevraagd. De man ontkent dat antisemitisme
een rol heeft gespeeld. De politie heeft gezegd dat de bende ook niet-joodse
burgers heeft ontvoerd of wilde ontvoeren en/of afpersen.
Zo zie je maar weer hoe Belgen zijnquote:Een 18-jarige skinhead heeft gisteren in het centrum van Antwerpen een vrouw en een kleuter doodgeschoten. Volgens de politie was racisme zijn motief.
Een getuige verklaarde dat hij kort na elf uur met een vriend stond te praten, toen een in het zwart geklede man zich tussen hen door drong. Op enige afstand kwam een Malinese vrouw aangelopen met een blank meisje op een fietsje. De man haalde een zwaar kaliber karabijn tevoorschijn en schoot eerst de vrouw en toen het kind zonder aanleiding dood. De vrouw was een au pair die op het kind paste. Zij zou zelf zwanger zijn geweest.
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1095672.htmlquote:Op maandag 6 juli 2009 17:56 schreef Py het volgende:
Bron van het artikel? Link? Er is een verschil tussen een racistische moord en het betrappen van een inbreker met fatale gevolgen. Ik vermoed een Palestijnse bron.
Wikipedia zegt dat het een israëlisch dagblad is.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1095672.html
Haaretz is voorzover ik weet niet Palestijns.
Prima dat er zo tegen wordt opgetreden.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
http://www.haaretz.com/hasen/spages/1095672.html
Haaretz is voorzover ik weet niet Palestijns.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |