SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
hey iedere neger(in) heeft meer ritme in zijn dikke teen dan een blankequote:Op maandag 6 juli 2009 17:07 schreef kingmob het volgende:
Wat je wat pas echt zwaar irritant is. Negers die denken dat ze ritmegevoel hebben omdat ze neger zijn en dan niks presteren
Maar natuurlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 17:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey iedere neger(in) heeft meer ritme in zijn dikke teen dan een blanke
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:07 schreef kingmob het volgende:
Wat je wat pas echt zwaar irritant is. Negers die denken dat ze ritmegevoel hebben omdat ze neger zijn en dan niks presteren
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:13 schreef MrX1982 het volgende:
Negers hebben meer tijd om te oefenen.
Terechte klacht. Amen. Gelukkig bezoek ik de disco niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:04 schreef postmortum het volgende:
Iedere week zie je ze weer in de disco van die blanke boeren die op iedere discoplaat de meest gare moves maken , terwijl de eerste de beste neger ze eruit danst
Nee, jij bent een kleuterjuf. Die denkt dat ritme met een h geschreven wordt. Hoe mag jij in godsnaam les geven.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:22 schreef Marlies1981 het volgende:
Het heeft niks met rithmegevoel te maken, ik ben muzikant en heb een prima rithmegevoel maar ik ga toch echt niet dansen, tenzij ik echt heul veul gerookt en gedronken heb...en dan wil het maatgevoel er wel eens onder lijden.
Ergo: nette mensen dansen alleen als ze zat zijn
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:22 schreef Marlies1981 het volgende:
Het heeft niks met rithmegevoel te maken, ik ben muzikant en heb een prima rithmegevoel maar ik ga toch echt niet dansen, tenzij ik echt heul veul gerookt en gedronken heb...en dan wil het maatgevoel er wel eens onder lijden.
Ergo: nette mensen dansen alleen als ze zat zijn
Kleuters hoeven nog niet te leren lezen en schrijven. Ze ziet er overigens kenkeroud uit voor iemand die in 1981 geboren is.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, jij bent een kleuterjuf. Die denkt dat ritme met een h geschreven wordt. Hoe mag jij in godsnaam les geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |