SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Ik heb een cursus legal English gedaan en nu heb ik niveau C1. Maar dat zegt me geen bal, want je kunt nergens nazoeken hoe goed dat dan wel of niet is, dus misschien betekent het wel dat ik heel slecht benquote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:
Wie was er hier ook alweer gruwe-lijk goed in den Engelschen taal?
kwak toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef ElisaB het volgende:
Wie was er hier ook alweer gruwe-lijk goed in den Engelschen taal?
In de test die wij moesten doen was C2 het hoogste niveauquote:Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb een cursus legal English gedaan en nu heb ik niveau C1. Maar dat zegt me geen bal, want je kunt nergens nazoeken hoe goed dat dan wel of niet is, dus misschien betekent het wel dat ik heel slecht ben
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef motorbloempje het volgende:Mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Are you pondering what I'm pondering?
QFT!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:17 schreef Phaidra het volgende:
Laureline, die taille!En ook goede tetten!
En je hebt 2 kinderen toch?
![]()
Dat jij ook probleemzones hebt, geloven we nu natuurlijk niet meer.
Ik moet een offerte maken voor een olie-land (je weet wel, daar waar ze olie boren) en ik heb last van een leeg hoofdquote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Greys het volgende:
Muis! En anders d'r moeder!
Wat wil je weten?
Je hebt het vast wel eens verteld, maar wat voor bedrijf heb jij in godsnaamquote:Op maandag 6 juli 2009 22:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet een offerte maken voor een olie-land (je weet wel, daar waar ze olie boren) en ik heb last van een leeg hoofd
Misschien moet ik het gewoon morgen nog eens proberen
Ja maar ik ga geen bloedende teen zoenenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het was geen doordachte actie![]()
En pleister kannie, ben ik allergisch voor![]()
HihiKlunzen united!
Officieel ontwikkelen, kopen en verkopen wij apparatuur, gereedschappen en middelen (alsmede toebehoren voor deze apparatuurgereedschappen en middelen) voor voedsel be- en verwerking.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Je hebt het vast wel eens verteld, maar wat voor bedrijf heb jij in godsnaam?
Yupsquote:
Ow cool; ik ookquote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
En pleister kannie, ben ik allergisch voor![]()
Ja, jullie waren het! Nu weet ik wie ik morgen in d'r PM moet spammen als ik morgen nog steeds zo'n leeg hoofd hebquote:Elisa: dat was Muis! En Kwak ook, want die is AiO met een Engelse opleiding! En ik heb een Engels BA dus ik wil je ook proberen te helpen
Ach joh, als je niet was gaan slapen zou je ook maar langzamer hebben gewerkt. Als je goed op dreef bent kun je nog best wat doen in korte tijd, het komt vast wel goed.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar ik ga geen bloedende teen zoenen. Snoepje erop dan? (lekker dracula spelen)
Ik zit nog te wachten op mn volgende klunzige actie, het is alweer 1,5 week geleden dat ik mezelf blesseerde waardoor ik alweer stil zit maar dat is bijna voorbij, nu moet er toch iets nieuws komen.
Halp. Ik moet nog 5 hoofdstukken voor morgenochtend 12 uur afhebben met leren en in de tussentijd ook nog 2 oude tentamens maken. Ik geloof dat ik het niet ga redden en nu heb ik spijt dat ik vanmiddag ben gaan liggen + slapen. Zelfs al had mn lijf het nodig.
So true!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow cool; ik ookDe pleister is vaak erger dan de kwaal waar de pleister voor was bedoeld
[..]
Ja, jullie waren het! Nu weet ik wie ik morgen in d'r PM moet spammen als ik morgen nog steeds zo'n leeg hoofd heb
You can do it! En rust is ook belangrijk om tentamen goed te kunnen maken.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar ik ga geen bloedende teen zoenen. Snoepje erop dan? (lekker dracula spelen)
Ik zit nog te wachten op mn volgende klunzige actie, het is alweer 1,5 week geleden dat ik mezelf blesseerde waardoor ik alweer stil zit maar dat is bijna voorbij, nu moet er toch iets nieuws komen.
Halp. Ik moet nog 5 hoofdstukken voor morgenochtend 12 uur afhebben met leren en in de tussentijd ook nog 2 oude tentamens maken. Ik geloof dat ik het niet ga redden en nu heb ik spijt dat ik vanmiddag ben gaan liggen + slapen. Zelfs al had mn lijf het nodig.
ik was laatst helemaal ontroerd toen de dochter van mijn vriend een cadeautje voor me mee terug nam uit Romequote:Op maandag 6 juli 2009 22:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit nu gebroedelijk met'stiefzoon' te laptoppen
Geniet er toch wel van, hij een biertje en samen proberen om een comp. probleem op te lossen...
WMP start namelijk constant op als hij wat typt...VAAG
Ja, idd. Ik heb met open mond zitten kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
Tijdens het zappen ben ik bij True Beauty terecht gekomen. Wat is dat voor programmaBizar gewoon.
Verdomd!! Nu je het zegt!! (had jij die tip niet gegeven toen??)Maar die is dus wel vrij compoterig nog, vond ik!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef ColdFeet het volgende:
Die appelchutney, was dat niet de christmas chutney van Nigella?
Hooikoorts?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef P.F het volgende:
Ik zit al uren zo hard en vaak en lang te niezen dat ik er van zweet en ik heb alleen maar een hotpants en een hemdje aanIk wil dat het stopt. Ik eet zelfs chocolade en drink chocolademelk omdat ik zo zielig ben. Ik eet nooit omdat ik zielig ben
Nee denk de kat van m'n ouders. Hoop ik.quote:
Moet je wel die kleren ook direct wassen of onder in de wasmand stoppen. En je haren wassen, want daar blijft het ook lang inzitten.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:28 schreef P.F het volgende:
Ik denk dat het morgen over is. En als ik andere kleren aantrek + mij ga douchen ook - hoop ik. Dat werkte vroeger iig wel.
Ja, dat ken ik, dusquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:35 schreef P.F het volgende:
Oei ik kom er net onderuit.. Heb m'n haren niet gewassen.
Het voelt echt alsof er een kattenhaar vast achterin m'n keel zit. Heel vreemd. Ik doe m'n lenzen ook maar uit want ik heb het idee dat dat ook vervelend werkt/is.
Dat heb ik ook, ik vergeet ´t alleen altijd te nemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik, dus
Morgen cetirizine halen bij de apotheek (of bij de aldi, veel goedkoper).
Ik word altijd echt gek als ik bij mensen met katten logeer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |