wtf, hoeveel eet jij dan wel niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:42 schreef Panzerknacker666 het volgende:
beter veels te veel als te weinig, ik vind het altijd precies genoeg!
Een halve portie en dan over houden? Hoe weinig eet jij dan wel niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, hoeveel eet jij dan wel niet?Als ik "gewoon" Chinees haal voor mezelf haal ik altijd een half portie (ja, dat kan hier) en dan heb ik nog over
Na afloop stond het hele aanrecht nog vol met allerlei bakjes voerquote:Op maandag 6 juli 2009 13:43 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is nu probleem van het feit dat je teveel voedsel hebt? Je hebt liever te weinig of zo?
Nee, het was heerlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 13:44 schreef SanJuanDePasto het volgende:
wat een gezeik. wat is er mis met teveel etenklaag dan over de kwaliteit van het eten die hoogstwaarschijnlijk nogal middelmatig was.
Nederlander..quote:Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik doe ook altijd 2x met 1 bak bami.
Indien voor 20 man, zou je met een bestelling voor 9 goed uitkomen.
En indien iemand naderhand nog honger heeft eet ie maar een broodje.
i'll eat that pussy like shrimp fried ricequote:
Dat is het probleem, voor zo'n buffet aan huis moest je voor minstens 20 man bestellen.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik doe ook altijd 2x met 1 bak bami.
Indien voor 20 man, zou je met een bestelling voor 9 goed uitkomen.
En indien iemand naderhand nog honger heeft eet ie maar een broodje.
Nogmaals: wat is er erg aan? Je hebt nog genoeg eten over voor de dag erna, dus ik zie er geen klacht in. Leg eens uit, misschien vergis ik me.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Na afloop stond het hele aanrecht nog vol met allerlei bakjes voerIets te veel is natuurlijk niet erg, maar dit ging wel wat ver.
[..]
Overconsumptie, je moest eens weten hoeveel eten er weggegooid wordt. Das toch zonde?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:47 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nogmaals: wat is er erg aan? Je hebt nog genoeg eten over voor de dag erna, dus ik zie er geen klacht in. Leg eens uit, misschien vergis ik me.
zo'n bak heb je nog wel een keer leeg hoor!, helemaal op zondagmiddag na het uitgaanquote:Op maandag 6 juli 2009 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
wtf, hoeveel eet jij dan wel niet?Als ik "gewoon" Chinees haal voor mezelf haal ik altijd een half portie (ja, dat kan hier) en dan heb ik nog over
Bewaren voor de dag erna.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:48 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Overconsumptie, je moest eens weten hoeveel eten er weggegooid wordt. Das toch zonde?
Ik kan best veel eten als ik wil hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Een halve portie en dan over houden? Hoe weinig eet jij dan wel niet?
Wat wij overhadden kon je nog minstens een week van eten, bovendien vind ik het niet lekker om meerdere dagen achter elkaar hetzelfde te eten dus komt het er alsnog op neer dat je dat halve buffet wegflikkerd.quote:
Ok. En dat is erg?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat wij overhadden kon je nog minstens een week van eten, bovendien vind ik het niet lekker om meerdere dagen achter elkaar hetzelfde te eten dus komt het er alsnog op neer dat je dat halve buffet wegflikkerd.
Dan eet je de ene dag nasi met babi pangang, de volgende dag bami met foe yong hai, de dag daarna nasi met wat andere troep.. Etc... zo eet je niet elke dag hetzelfde. Voor wat extra sensatie een lepel sambal erbij knallen, en huppa.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:51 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Wat wij overhadden kon je nog minstens een week van eten, bovendien vind ik het niet lekker om meerdere dagen achter elkaar hetzelfde te eten dus komt het er alsnog op neer dat je dat halve buffet wegflikkerd.
Maar, je hoéft het niet weg te gooien.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, je hebt er immers voor betaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |