Bronquote:TERHEIJDEN - Een 15-jarige jongen heeft zondag een badjuf in een zwembad in Terheijden zwaar mishandeld. De vrouw liep bij het incident een gebroken neus en een zware hersenschudding op.
De tiener was met een vriend al de hele dag aanwezig in het Puzzelbad. De vriend werd wegens provocerend gedrag vriendelijk verzocht het zwembad te verlaten. Hij weigerde echter te vertrekken. Toen de politie werd opgeroepen om de jongen uit het bad te verwijderen, ging de 15-jarige jongen volledig door het lint. Hij sloeg vervolgens de badjuf enkele keren in haar gezicht. Volgens ooggetuigen zou een zwembadmedewerker de jongen eerst hebben geslagen.
De vrouw is per ambulance met letsel aan haar gezicht naar het Amphia Ziekenhuis in Breda gebracht, schrijft Omroep Brabant.
De tiener is aangehouden op verdenking van mishandeling. De mishandelde vrouw heeft aangifte gedaan. De moeder van de jongen wil graag een gesprek met de badjuf en de directeur van het zwembad.
Directeur van het Puzzelbad, Wielemaker, zei maandag dat hij al 39 jaar in zwembaden werkt, maar dat hij nooit eerder een dergelijk voorval heeft meegemaakt.
zo'n typische onopgevoede tokkielul.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:54 schreef F04 het volgende:
[..]
Nou, ik vraag me wat voor voor jongen dat nou was.... wat duidelijk is, is dat hij wel een te kort lontje had. Moet hij bij Benno niet proberen.
Dit is toch geen écht nieuws? Sommige jongens gedragen zich nu eenmaal wat vervelend in zwembadenquote:TERHEIJDEN - Een 55-jarige zwembadmedewerkster van Het Puzzelbad in Terheijden is gistermiddag mishandeld door een 15-jarige jongen uit die plaats. Volgens politiewoordvoerder André van den Hul kreeg de vrouw enkele flinke klappen. "De aangehouden jongen wordt verdacht van mishandeling." Het slachtoffer is met letsel aan het gezicht per ambulance naar het Amphia Ziekenhuis in Breda gebracht.
Volgens zwembadmanager Louw Wielemaker hoorde de knaap bij een jongen die zich eerder op de middag provocerend gedroeg. "Hij weigerde weg te gaan. We hebben de politie ingeschakeld en die heeft de jongen het zwembad uitgezet. Zijn vriend raakte zo opgefokt dat hij onze medewerkster heeft geslagen."
Daarom burkini.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:02 schreef pisnicht het volgende:
Die meisjes moeten daar ook niet in van die provocerende zwempakjes lopen. Geen wonder dat die jongen zich provocerend is gaan gedragen.
dan kun je ze toch gewoon de toegang ontzeggenquote:Op maandag 6 juli 2009 12:58 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo'n typische onopgevoede tokkielul.
ik heb ook jaren in een zwembad gewerkt, daar kwam ook standaard iedere zondag een tokkiefamilie die de hele boel op z'n kop zette, daar is ook zó vaak de politie geweest, en soms was het echt bijna knokken.
onbegrijpelijk dat mensen zoiets gewoon doen.
da's dus niet zo makkelijk als je denktquote:Op maandag 6 juli 2009 13:04 schreef SanJuanDePasto het volgende:
[..]
dan kun je ze toch gewoon de toegang ontzeggen
vertelquote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
da's dus niet zo makkelijk als je denkt
dan had ik ook teruggeslagenquote:Volgens ooggetuigen zou een zwembadmedewerker de jongen eerst hebben geslagen.
Seksist.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:59 schreef Ladylike het volgende:
"Dat doet mijn kind toch niet"
Wedden dat dit ook weer een moeder is die te weinig tijd heeft gehad om haar kind naar behoren op te voeden?
Ik sla mijn zoon een gebroken neus als ie ooit vrouwen probeert te slaan
NEWSFLASH....quote:
Respect voor vrouwen bijbrengen is idd sexistischquote:
Wel als je bij het neerslaan van mannen niet dezelfde actie onderneemt. Respect voor vrouwen leer je ze niet bij door alleen het slaan van vrouwen te bestraffen. Dat leer je ze door helemaal niemand te slaanquote:Op maandag 6 juli 2009 13:22 schreef Ladylike het volgende:
Respect voor vrouwen bijbrengen is idd sexistisch![]()
ik wil even wat duidelijker zijn...quote:Op maandag 6 juli 2009 13:26 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Wel als je bij het neerslaan van mannen niet dezelfde actie onderneemt. Respect voor vrouwen leer je ze niet bij door alleen het slaan van vrouwen te bestraffen. Dat leer je ze door helemaal niemand te slaan
Maar blijf je nou nog steeds onderscheid maken in het slaan van vrouwen of mannen? Krijgt je zoon nog steeds alleen bij vrouwen slaan een corrigerende tik?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:31 schreef Ladylike het volgende:
ik wil even wat duidelijker zijn...
mocht de dame in kwestie eerst meppen en daar ook duidelijk vaardig in zijn, mag zoonlief een tik uitdelen aan de betreffende vrouw.. bots wederbots..
zo dus ook bij mannen
Nooit de eerste zijn die slaat.. dat geef ik hem sowieso wel mee, maar dat leert ie ook wel bij kickboxen enzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |