Klopt, heb ik ook een maandje terug gedaan bij Hi. Die hadden de prijzen buiten de buddel verhoogd. Niet dat ik ooit over mijn bundel heen ga, maar overstappen naar een simonly scheelt me toch weer 17 euro per maandquote:Op maandag 6 juli 2009 12:26 schreef Biogarde het volgende:
Abo of prepaid? Bij abo kun je dan je contract ontbinden
Hey, wacht eens, moet Hi dat dan niet melden aan hun clienten? Lijkt me toch wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook een maandje terug gedaan bij Hi. Die hadden de prijzen buiten de buddel verhoogd. Niet dat ik ooit over mijn bundel heen ga, maar overstappen naar een simonly scheelt me toch weer 17 euro per maand
TVP ivm ik ook heb doen zijn geworden geweest!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:50 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Hey, wacht eens, moet Hi dat dan niet melden aan hun clienten? Lijkt me toch wel.
Kan mn vriendin nu alsnog van Hi af, of is dat onmogelijk?
Dat vraag ik mij idd af. Ik heb ook Hi en ik heb nog een contract van een maand of 6. Ik zou dit dus kunnen opzeggen?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:50 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Hey, wacht eens, moet Hi dat dan niet melden aan hun clienten? Lijkt me toch wel.
Kan mn vriendin nu alsnog van Hi af, of is dat onmogelijk?
Tvp om dezelfde reden.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:10 schreef raimen het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij idd af. Ik heb ook Hi en ik heb nog een contract van een maand of 6. Ik zou dit dus kunnen opzeggen?
Dat kan op 1 voorwaarde: de provider besluit in jouw contracttermijn de voorwaarden aan te passen (in jouw nadeel, weet niet zeker of dat zo hoort te zijn)quote:Op maandag 6 juli 2009 13:11 schreef justmattie het volgende:
Hoe zit dat dan tegenwoordig. Je sluit een contract af voor 2 jaar, mooie mobiel erbij. En na 2 maanden zeg je bye bye![]()
Dat kan toch niet zomaar lijkt mij ?
Het kan dus niet meer, wel raar dat jullie dat mailtje allemaal niet hebben gehad.quote:Op dit moment bel jij met een Hi ¤25 Abonnement. Per 1 juli wijzigt een aantal tarieven van jouw Hi Abonnement. Hieronder lees je meer over de wijzigingen.
Goedkoper bellen en sms’en in het buitenland
Per 1 juli gaan de bel- en sms tarieven omlaag in het buitenland (EU). Vanaf 1 juli sms je bij Hi al vanaf 9 cent! Dus bij Hi kan je nu ook op vakantie heel relaxt bellen en sms’en met je vrienden. Kijk voor meer informatie op hi.nl/info
Tariefwijziging abonnement
Op dit moment bel jij met een Hi ¤25 Abonnement. Dit is inmiddels een oude abonnementsvorm. Door de inflatie zijn de kosten voor bellen en sms’en hoger geworden. Jouw abonnement hanteert de oude, nog lagere kosten. Daarom zullen we helaas een eenmalige tariefwijziging door moeten voeren.
Op dit moment betaal je ¤25 maandelijkse abonnementskosten. Deze blijven ongewijzigd en je houdt hetzelfde aantal belminuten en sms’jes. Wel wordt het buiten-bundel tarief voor bellen verhoogd van 24 cent naar 30 cent en voor sms’en van 12 cent naar 15 cent.
Omdat jouw contract gewijzigd wordt, mag je tot en met 26 juni jouw Hi Abonnement gratis wijzigen. Dit betekent dat jij een andere Hi bundel kunt kiezen als dit beter bij jouw belgedrag past of je Hi Abonnement kunt beëindigen.
Als je niks doet, blijft jouw bundel verder ongewijzigd. Daarnaast kan je natuurlijk gebruik blijven maken van onze handige gratis Hi Society diensten via je Mijn Hi account op hi.nl.
Voor meer informatie over de tariefwijziging of het wijzigen van je abonnement kan je bellen met 0800-0201165 (bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 17.00).
Met vriendelijke groet,
Hi
Dat is dus die overstap die je nu vrij kan maken toch, ergens anders goedkoper hup overstappen...quote:Op maandag 6 juli 2009 13:39 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dat kan op 1 voorwaarde: de provider besluit in jouw contracttermijn de voorwaarden aan te passen (in jouw nadeel, weet niet zeker of dat zo hoort te zijn)
Wanneer het ook mogelijk is als de wijziging in jouw voordeel plaatsvindt, zou dit betekenen dat iedereen z'n contract kan opzeggen omdat er vanaf 1 juli andere tarieven gelden voor buitenlands verkeer.
Ik heb ook een Hi 25 abonnement, maar dit mailtje is ook niet bij mij aangekomen. Krijg wel vaker reclame spam van zequote:Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik heb in mei een mailtje van Hi gehad:
[..]
Het kan dus niet meer, wel raar dat jullie dat mailtje allemaal niet hebben gehad.
Ja, wanneer je abonnement is afgelopen dan mag de provider niet meer zomaar verlengen met 1 jaar, de provider mag verlengen, maar met opzegtermijn van 1 maand, in het voordeel van de klantquote:Op maandag 6 juli 2009 13:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat is dus die overstap die je nu vrij kan maken toch, ergens anders goedkoper hup overstappen...
Zit weer raar in elkaar dan..quote:Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Ja, wanneer je abonnement is afgelopen dan mag de provider niet meer zomaar verlengen met 1 jaar, de provider mag verlengen, maar met opzegtermijn van 1 maand, in het voordeel van de klant
Likewise.. geen mailtje gehad hier, ook geen sms of andere vorm van notificatie..quote:Op maandag 6 juli 2009 13:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb ook een Hi 25 abonnement, maar dit mailtje is ook niet bij mij aangekomen. Krijg wel vaker reclame spam van ze
Ik ga het niet opzeggen, moet nog een half jaar maar heb Hi al een paar jaar. Altijd bereik etc goede service....quote:Op maandag 6 juli 2009 15:28 schreef dabadbass het volgende:
Heb net even gebeld met Hi:
Mailtje geldt alleen voor het 25 ¤ abonnement, andere zoals student of 30¤ of zelfs 35¤ geldt de wijziging niet.
Het is zegmaar een proef, om te zien hoeveel mensen opzeggen etc.
Ik heb Hi ook al 3,5 jaar, en zeer tevrede over bereik enzo. Heb hem dus laten omzetten naar sim-only. Wilde ik toch al doen over een half jaar.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga het niet opzeggen, moet nog een half jaar maar heb Hi al een paar jaar. Altijd bereik etc goede service....
Dus jullie willen zeggen dat als je zo'n peperduur abbonement van pakweg 40 euro per maand neemt, zoeen waar je dan twv ¤10 beltegoed en een gratis mobieltje voor krijgt, welke je natuurlijk elke maand terugbetaald door het dure abbo. Vervolgens verhogen ze een of andere nutteloze zaak in prijs, waarop jij het contract kunt stoppen? En het mobieltje kan houden?quote:Op maandag 6 juli 2009 12:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook een maandje terug gedaan bij Hi. Die hadden de prijzen buiten de buddel verhoogd. Niet dat ik ooit over mijn bundel heen ga, maar overstappen naar een simonly scheelt me toch weer 17 euro per maand
Ja, ik betaalde 35 euro per maand (hi 25 +internet). Dit abonnement duurde nog tot december. Ik had ondertussen al nieuw een los toestel gekocht, met het plan om in december simonly te nemen, want in 2 jaar heb je het toestel dan weer terug verdient, en anders moest ik weer 2 jaar een duur abonnement nemen. Door de tariefwijziging (zie in een van mijn eerdere post voor de mail van Hi hierover) kon ik nu al overstappen naar sim-only, en betaal nog maar 17,50 per maandquote:Op maandag 6 juli 2009 17:51 schreef svefn het volgende:
[..]
Dus jullie willen zeggen dat als je zo'n peperduur abbonement van pakweg 40 euro per maand neemt, zoeen waar je dan twv ¤10 beltegoed en een gratis mobieltje voor krijgt, welke je natuurlijk elke maand terugbetaald door het dure abbo. Vervolgens verhogen ze een of andere nutteloze zaak in prijs, waarop jij het contract kunt stoppen? En het mobieltje kan houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |