Die Rusduitser kon er niet mee omgaan dat de moslima hem pwnde door hem een boete aan te smeren --> flipquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef Meh7 het volgende:
[..]
In beide gevallen gaat het om een moord die het gevolg is van een intolerantie jegens het uitdragen van bepaalde ideeën. Dit heeft niets te maken met geile jongemannen die niet kunnen omgaan met een afwijzing.
Nogmaals, wat is het punt dat je wil maken met je zogenaamde vergelijking? Het is niet te vergelijken, maar stel dat het zo zou zijn, wat is het punt dat je wil maken?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:19 schreef Py het volgende:
[..]
Die Rusduitser kon er niet mee omgaan dat de moslima hem pwnde door hem een boete aan te smeren --> flip
Die Marokkaan kon er niet mee omgaan dat die hoer een grote bek teruggaf --> flip
Nou, dat het naar mijn idee niet een soort van politieke moord of statement tegen alle moslima's met burka is. Het "terrorist" roepen was een reactie op de burka. Maar volgens mij is ze niet vermoord omdat ze een burka droeg. Meer omdat hij ziedend was dat hij gepwnd is door haar en dat ze hem ook nog eens een boete aansmeerde. Ik zie eigenlijk geen enkel raakvlak met de moordenaar van Theo van Gogh, die het zuiver uit religieuze overweging heel bewust en rationeel heeft voorbereid en uitgevoerd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat is de punt die je wil maken met je zogenaamde vergelijking? Het is niet te vergelijken, maar stel dat het zo zou zijn, wat is het punt dat je wil maken?
Is dit je punt? Je hebt begrip voor de Rusduitser en daar durf je niet voor uit te komen? Is dat je bijdrage aan dit topic?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:36 schreef Py het volgende:
Maar als je je hier in de gedachten van de Rusduitse dader probeert te verplaatsen dan is dat ziek. Want een burka neersteken is fout.
Terwijl je in andere gevallen veel begrip ziet voor een dader van geweld tegen vrouwen, omdat mannen nou eenmaal zichzelf niet in de hand kunnen houden.
Interessant niet?
wat ben je aan het raaskallen?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:40 schreef hayder het volgende:
die gast moeten zelf neerschieten gvd. kanker monool
Nee, dan mis je het punt volledig.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:39 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is dit je punt? Je hebt begrip voor de Rusduitser en daar durf je niet voor uit te komen? Is dat je bijdrage aan dit topic?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:39 schreef zoalshetis het volgende:
laten we ons niet verlagen tot islamitische mensen die alles wat een broeder of zuster doet goedpraten.
laten we deze daad volmondig afkeuren en hopen dat de dader een gepaste straf krijgt. geen begrip tonen voor deze daad.
alles zonder geweld, haat of jaloezie mag van mij. ben wat dat betreft een relaxte peer. ik wil alleen wind uit de zeilen van bepaalde mensen nemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:46 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Niemand zie ik het hier verdedigen of goedpraten. Bepaalde mensen tonen hun verontwaardiging
dat het geen wereldnieuws is.![]()
Dat mag en het daar niet mee eens zijn mag ook, zoalshetis
En wat was jouw bijdrage ook al weer, behalve om puntjes vragen? Doe je nogal vaak namelijk.quote:
Je maakt geen punt, je bent aan het trollen, dat blijkt ook uit je woordkeuze. Je zegt dat ze iemand een boete heeft "aangesmeerd". Je noemt een persoon een "burka". Je vindt het blijkbaar een normale reactie om iemand een "terrorist" te noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Py het volgende:
[..]
Nee, dan mis je het punt volledig.
Probeer het eens zonder iemand in de hoek te willen drukken
Het is inderdaad opmerkelijk. De ‘U-Bahn-Schläger’ waren uitgebreid in het nieuws, ook in Nederland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef SCH het volgende:
Waarom is hier zo weinig aandacht voor? het zou eens andersom gebeurd zijn.
Ja Jaap, en dan??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:53 schreef SCH het volgende:
Waarom is hier zo weinig aandacht voor? het zou eens andersom gebeurd zijn.
Nee, er is iemand neergestoken vanwege haar religie. NIet zomaar een moord.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:57 schreef Clairvaux het volgende:
[..]
Ja Jaap, en dan??
Zoals ik al eerder postte is er ergens door een malloot een vrouw neergestoken.
Een, helaas, dagelijkse gebeurtenis in de wereld.
Triest. Niet meer en niet minder.
juist vanwege jouw wens om het naar een religiemoord toe te schrijven, is het niet te vergelijken met de moord op theo van gogh (vrede zij met hem).quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, er is iemand neergestoken vanwege haar religie. NIet zomaar een moord.
Of vond je de moord op Theo van Gogh ook geen punt. Deze moord is vergelijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |