Begin eens met het opnieuw installeren van je antivirus (moet je natuurlijk nog wel de installatie-CD en -codes hebben). Of kijk of er een update voor het programma op de site van de fabrikant staat.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sinds ik een update van flashplayer heb gedaan, is mn antivir n beetje dood en geeft ie bij opstarten van de puter een foutmelding...hetzelfde trouwens bij msn.
"avgnt.exe - ongeldige installatiekopie" met nog een heel verhaal eronder....
als het me niet lukt om nog het eea te doen, ga ik het daar vragen
avg even deinstalleren en opnieuw installeren , komt niet door je flash maar door foutje in de windows updatequote:Op maandag 6 juli 2009 20:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
sinds ik een update van flashplayer heb gedaan, is mn antivir n beetje dood en geeft ie bij opstarten van de puter een foutmelding...hetzelfde trouwens bij msn.
"avgnt.exe - ongeldige installatiekopie" met nog een heel verhaal eronder....
als het me niet lukt om nog het eea te doen, ga ik het daar vragen
ze hadden over een achtertuinquote:Op maandag 6 juli 2009 20:48 schreef Sersjee het volgende:
Als De Staat in mijn huiskamer zou spelen, stort de hele flat in.
Het toverwoord in deze is "als".quote:Op maandag 6 juli 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze hadden over een achtertuin
Dag Djur!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dag baasje van een natte poekie
Dan installeer je 'm gewoon nog een keer over de bestaande installatie heen, op dezelfde plek enzo. Dan zou 'ie 'm moeten repareren.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:52 schreef muisje-eliza het volgende:
het is veel ingewikkelder... het program wil niet de-instaleren, ook niet met speciale uninstallers enzo.. naja echt iets voor mij.
Wil verder dit topic er niet mee bevuilen
Poesjes moeten maar leren te schuilenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dag Djur!
En ik schaam mij zeer zeer diep!
Omda'k niet mee doe.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
waarom "denk" jij geen kans te maken.
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan installeer je 'm gewoon nog een keer over de bestaande installatie heen, op dezelfde plek enzo. Dan zou 'ie 'm moeten repareren.
Hij zat op t balkon... enige waar hij onder kon schuilen waren een tafel en 2 stoelen me allemaal gaten erin... En het was echt een ontzettende hoosbuiquote:Op maandag 6 juli 2009 20:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Poesjes moeten maar leren te schuilen
Hij zit nu in parkeergaragequote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef muisje-eliza het volgende:
kijk live naar een achtervolging![]()
http://www.ustream.tv/channel/CBS-News
Dierenbeulquote:Op maandag 6 juli 2009 21:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Hij zat op t balkon... enige waar hij onder kon schuilen waren een tafel en 2 stoelen me allemaal gaten erin... En het was echt een ontzettende hoosbui
quote:
kan niet wachten tot mijn kleine ouder is om te gaanquote:Op maandag 6 juli 2009 21:15 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
![]()
Heb van t weekend veel in de auto gezeten en naar Werchter geluisterd.... ik was zoooo jaloers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |