quote:Op maandag 6 juli 2009 09:55 schreef zoekjewat het volgende:
Ik smsde laatst iemand, ik kreeg geen reactie terug, laten we diegene even persoon A noemen.
Volgende dag krijg ik een sms van mijn vaders nummer, waarin staat:
sorry me telefoon lag binnen, zie nu pas je sms, x PERSOON A
Dus ik bel me pa van, heeft die persoon op jouw mobiel gesmsd ofzo?
Hij zegt nee gister was ik werken. En diegene kent me pa's nummer niet eens en kent hem niet, ik bel diegene en zegt dat die wel had gesmsd, maar toch ontvang ik de sms alsof het van me vader kwam.
WTF
De vraag is of zijn pa een vrouw of een man heeft liggen uitwonen. Je gaat er vanuit dat Ts een vriendinnetje heeft.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:58 schreef r3gi3boy het volgende:
Het lijkt me duidelijk: Je vader neukt persoon A (ik denk je vriendin) en probeert zich er nu uit te liegen door 'telecom' de schuld te geven.
Zeg je pa dat het geen 1980 meer is en dat fouten in de 'telecom' hedendaags niet meer voorkomen. Hij zal door de mand vallen en met het schaamrood op z'n lippen toegeven dat je vriendin zwanger van hem is en dat je aanstaande broertje je neefje had kunnen zijn.
Dat kan je uit zetten hoor, ook zonder abbo. Kijk in je opties.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:19 schreef babipangang het volgende:
meer mensen waarbij die irritante kutbanner door de openingspost heen gaat? Ook bij F5 nog steeds
normaal geen last van, maar nu zit ie over een stuk van de tekst van de op heen, en kan ik dus niet alles lezenquote:Op maandag 6 juli 2009 10:20 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dat kan je uit zetten hoor, ook zonder abbo. Kijk in je opties.
Ik had 't zelfde, daarom heb ik die banner uit gezet.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:21 schreef babipangang het volgende:
[..]
normaal geen last van, maar nu zit ie over een stuk van de tekst van de op heen, en kan ik dus niet alles lezen
dat valt wel mee denk ik:quote:Op maandag 6 juli 2009 09:58 schreef r3gi3boy het volgende:
Zeg je pa dat het geen 1980 meer is en dat fouten in de 'telecom' hedendaags niet meer voorkomen.
Meest logische verklaringquote:Op maandag 6 juli 2009 09:58 schreef r3gi3boy het volgende:
Het lijkt me duidelijk: Je vader neukt persoon A (ik denk je vriendin) en probeert zich er nu uit te liegen door 'telecom' de schuld te geven.
Zeg je pa dat het geen 1980 meer is en dat fouten in de 'telecom' hedendaags niet meer voorkomen. Hij zal door de mand vallen en met het schaamrood op z'n lippen toegeven dat je vriendin zwanger van hem is en dat je aanstaande broertje je neefje had kunnen zijn.
geprobeerd?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:58 schreef zovty het volgende:
Zet je telefoon eens aan en uit, waarschijnlijk is de index op de nummers corrupt.
Opgelost. Slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |