Omg. BOFH!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
Even Googlen naar "Bastard Operator from Hell" en daar wat dingen van onthouden. Kun je vast wel gebruiken om wat leven in de brouwerij te brengen.
ach, ik zit nu op 2300 bruto na ook die prut roc opleiding, wel met 2,5 jaar werkervaring, en ga nu intern door met een opleiding. maar ik ken dan ook weer mensen die dezelfde opleiding hebben gedaan die nu rond de 16/1700 bruto zitten. Dus het ligt compleet aan jezelf.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:16 schreef DarkWolf88 het volgende:
MBO ICt is een lachertje. Anyway, 1100 per maand ongeveer. doe zelf hbo, en is al een stuk hoger: zo'n 2000.
Helpdesk natuurlijk.quote:ICT beheerder Niveau 4? Wat zou ik hierna kunnen doen?
Tuurlijkquote:
Goede onderbouwing, uitstekende argumenten. Nee, jij komt er wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:41 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik hoop dat je altijd zo heerlijk naief blijft.
Er zijn zoveel factoren die mee kunnen spelen. Bijvoorbeeld leeftijd en zoals jij al aangaf, ervaring. Ik zou toch adviseren om door te stromen naar het HBO, want met een beetje geluk kan je zo ¤ 2500,- bruto (op basis van 40-uren werkweek) scoren als je een HBO diploma op zak hebt.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:45 schreef MrDrako het volgende:
[..]
ach, ik zit nu op 2300 bruto na ook die prut roc opleiding, wel met 2,5 jaar werkervaring, en ga nu intern door met een opleiding. maar ik ken dan ook weer mensen die dezelfde opleiding hebben gedaan die nu rond de 16/1700 bruto zitten. Dus het ligt compleet aan jezelf.
Ik doe het allebeiquote:Op maandag 6 juli 2009 18:48 schreef vosss het volgende:
In plaats van HBO kan je er ook voor kiezen om een MS certificering te gaan halen.
Is wel een heel traject, maar minder lang dan 4 jaar.
Ik hebbinnen 8 maanden destijds het hele MCSE traject doorlopen.
Ik denk dat je daar meer aan hebt dan aan een HBO informatica als ik eerlijk ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |