abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 januari 2000 @ 23:54:00 #1
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_243713
Hier kom thet dan, eindelijk is bart zover dat hij zich in cyberspace gaat begeven, nu is het grote vraag maar raak voor een knaak topic voor geopend verklaar,en als inleiding zal bart hier wat gaan vertellen (let wel, een beetje rustig aan, anders is voor ons de lol er ook snel af):

Hoi, hier lult de enige echte staatssecretaris van het ministerie van minderheden en kolonisatie. Ik heb geen flauw idee wat iedereen van me denkt op internet, maar ik zal m'n best doen om de komende tijd wat informatie over mezelf en m'n acties het net op te gooien. Ik kan alleen nog niet zo heel snel typen, en tegelijkertijd probeer ik nog wat (voor mij nieuwe ) afleveringen van BB terug te kijken.
Maar als er dus iemand is die me wat vragen wil stellen over bijvoorbeeld mijn 'manager', die een ouwe leraar van me is, of over andere zaken die blijkbaar erg leven bij jullie, dan ben je vrij om onder het adres van m'n broertje (sjoerd) een beetje tegen me aan te lullen, en als ik denk dat er iets rechtgezet moet worden , zal ik dat naar alle waarschijnlijkheid ook gaan doen. Dus, kom maar op!
Mijzelf alvast verheugend op mijn eerste electronische post verblijf ik in de buurt van een computer...
toedels, bart

---
be all my sins remembered

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_243714
YES Hier heb ik op gewacht! Bart op het net!Lekker laat nog, maar je hebt toch niet veel anders te doen.
Hier spreekt trouwe Bart-fan Emmy (ik heb je ook gemaild op je Big-Bart site!, ik zal wel ergens tussen de duizenden jonge meiden staan), maar dit praat makkelijker.
Ik geloof dat je het echt bent (er is maar 1 'staatssecretaris' en met Jumparound zit het ook wel snor), dus ik barst maar los met vragen wat me op het hart ligt:
-Hoe is het met je Bart? Heb je het rustig of druk?
-Lekker naar de kapper geweest? (zag ik in Geld voor je leven) en een mooi motorjack gekocht of had je die al?
-Hoe vind je sabine d'r haar? Of het je het liever normaal?
-Heb je echt een reis naar Zimbabwe gekregen?
-Ga je nog met Sabine op vakantie naar dat onbewoonde eiland?
-Is die manager een beetje te vertrouwen?
-Wist je in het BB-huis al dat ze met die website bezig waren?
-had je al eerder het plan om een buitensport/survival bedrijf op te zetten?
-Of hebben ze dat bedacht buiten jou om?
Zo, dat was een beginnetje (je kunt immers niet zo snel typen), ik ben benieuwd wat je ons allemaal te vertellen hebt.
Groetjes van Emmy

  dinsdag 18 januari 2000 @ 00:41:00 #3
272 R@b
No-nonsens
pi_243715
Tja, eeh Hallo ??

Wat vind/vond je ervan dat Veronica die KOTS beelden zo expleciet heeft uitgezonden (en welke nog steeds op mijn site in geuren en kleuren te bewonderen zijn )

Wist je dat de beruchte bedscene met Sabine zo duidelijk in beeld was gebracht (toen je nog in het huis zat)

Gezien je poulariteit onder vooral vrouwen neem ik aan dat de relatie met Sabine geen lang leven beschoren is ?? (hoeft niet beantwoord)

En om dan maar in stijl af te sluiten
__________________________
Ouwe lullen moeten weg, ouwe lullen moeten weg, ouwe lullen staan alleen maar in de weg
_____________________________
Kees van Kooten en Wim de Bie


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_243716
Emmy heeft al zo'n lading vragen afgevuurd dat ik eigenlijk haast niks meer heb toe te voegen (tenminste, beantwoord al haar vragen maar eerst, dan zien we als je daar klaar mee bent wel weer verder ).

Nou vooruit, eentje dan...
- Heb je dat Shakespeare-boek nog helemaal uit gelezen?

pi_243717
Hi Bart,

Nog van harte gefeliciteerd met je "overwinning" !!

Ik heb eigenlijk maar een paar vraagjes, nl.: Wordt je nu niet gek van het feit dat iedereen maar wil weten hoe het met jou en Sabine is? Wat jullie gedaan hebben en wat jullie nog gaan doen? Verder kreeg het idee dat je het helemaal niet leuk vond dat Sabine in de Playboy stond (Ik zou het zelf nl. absoluut niet leuk vinden). Is dat ook zo?

Groetjes,

Stefan

P.s. Jumparound, nog bedankt voor je bijdrage aan het Fok!Forum !!

  dinsdag 18 januari 2000 @ 01:48:00 #6
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_243718
Bart? welke Bart? Bort Boos? ohhh Bart! Eerlijk gezegd heb ik niks te vragen, want wat valt er nou te vragen dan "wat ga je doen met het geld?' (ik lever maar meteen het antwoord: 'Gaat je geen flikker wat aan') en ben je nog steeds verliefd op Sabine.. Wat kan het me eigenlijk bommen Dus ik ga niks vragen alleen maar zeggen dat ik BB een supersaai programma vond, maar dat jullie wel gigantisch veel leuke stof hebben gegeven om hier op het forum over te praten. We hebben de boel psychologisch uitgekleed, iedereen geanalyseerd, grappen gemaakt, jullie afgeluisterd in het huis, Veronica de huid volgescholden, Veronica bestempelt als een vies stel manipulators, de huispsycholoog tot een kwakzalver bestempeld, mp3's gemaakt, homepages gemaakt met zin en onzin, bewoners de grond in gestampt dan wel opgehemeld, kortom wij hebben ons prima vermaakt Niet helemaal zoals Veronica in gedachten had, maar hun mening is van generlei waarde, hooguit om weer aan te kunnen tonen dat ze toch echt een stel vieze ratten zijn . Nou, ik wil je in elk geval bedanken voor jouw aandeel in de discussies hier. En mocht je hier negatieve zaken tegen komen in het archief, bedenk dan maar dat jullie in het BB huis niks anders waren dan een stel karikakturen neergezet door Veronica en volgens mij weinig van doen met de echte realiteit. En mocht dat wel zo zijn... ach, wie de schoen past die trekke hem aan Doe de andere bewoners in elk geval de hartelijke groeten en zeg ze maar dat ze de boel met een grote zak zout moeten bekijken.

Groetjes Bert (Kangaroo)

I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_243719
Hey Bart !
Zoals Kangaroo hierboven al treffend beschreef: ook ik ben 1 van degenen, die jullie op dit Forum helemaal suf-geanalyseerd hebben, VOO volledig platgebrand op elk detail wat maar mogelijk was, en als je daar een extreem van wil zien, moet je hier maar ff op klikken:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002707.html

De Topic heet "Bart is de Mol van BB" en gaat dus speciaal over 'wat sommigen van jouw positie in het BB-huis dachten', met name ondergetekende.
Verder niet zoveel vragen eigenlijk, behalve dat ik je heel graag eens persoonlijk zou spreken, omdat ik na 3 maanden het gevoel heb, dat je in ieder geval een goede kennis van me bent. Noem het maar vreemd, het is gewoon zo - voor jou verbazing, voor ons, aan deze kant van de beeldschermen, een langzaam maar dagelijks gegroeide verbondenheid, die maar moeilijk los te laten is zolang er niet eens een fatsoenlijke reunie gehouden wordt, vanzelfsprekend met jullie aanwezigheid.

Bedankt voor het intensieve kijkje in jouw "leven", dwz. wat daarvan in de BB-setting naar buiten kwam. Zelf zal je nog wel vaker je verbazen als je de beelden terugziet.
Vergeten doe ik je niet meer,

Moor.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 18 Januari 2000).]

  dinsdag 18 januari 2000 @ 02:58:00 #8
1234 HiZ
Istanbullu
pi_243720
Tjeempie,

Hallo Bart, en gefeliciteerd met je overwinning. Op TV heb je een aantal keer gezegd dat je niks begreep van de hype rond BB. Nu je ondertussen alweer bijna 3 weken een vrij man bent en wat kans hebt gekregen een beetje rond te kijken (bijvoorbeeld hier op FF), begrijp je wat meer van de hype ?

Voor mij persoonlijk was BB vooral leuk omdat ik er hier lekker over door kon praten en analyseren. Naar het programma kijken deed ik vooral om hier mee te kunnen praten, niet andersom.

Nog een laatste vraagje: waarom ben jij eigenlijk van de ex-bewoners het minst op TV te zien? Hoe verhoudt jouw wens tot privacy zich met je contractuele verplichtingen?

Greetz

Hans

  dinsdag 18 januari 2000 @ 03:23:00 #9
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_243721
Bart,

als (een van de schaarse) fervent Willem verdediger en aanhanger hier op het forum moet mij van het hart dat ik het klasse van jou en je familie vind dat je de negatieve reacties van het publiek op Willem te vuur en te zwaard bestrijdt en gelukkig de gemonteerde beelden van de afleveringen nuanceert en met name ook expliciet Willems 106 dagen creatieve kookkunst prijst. Echt tof, het siert je!

pi_243722
Dag Bart, daar ben ik alweer, ik was nog wat vergeten:
-waarom ben je na de middelbare school ooit naar Amerika gegaan?
-waarom ben je uit het leger gestapt?
-waarom had je die foto van jezelf meegenomen in het BB-huis?
-waarom wil je eigenlijk zo graag naar Afrika? wat ga je daar doen?
-vond jij die weekopdrachten niet af en toe belachelijk?
Nog een tiP; als je toch die BB-videobanden aan het bekijken bent, zoek dan na elke aflevering even de bijbehorende column op, die Nico Dijkshoorn (Doordevil) erover maakte, dan kun je je echt gek lachen! http://home.wanadoo.nl/doordevil/.
Nu je dit forum hebt gezien en als je die columns leest, Dan snap je misschien beter waarom Big Brother een hype is geworden, het hele gedoe eromheen was veel interessanter dan het programma zelf.
Groetjes, Emmy
pi_243723
Beste Bart,
Allereerst nog gefeliciteerd en bedankt voor de vele uren kijkplezier (en soms ergernis) die jij en de andere bewoners mij hebben gegeven. Ik hoop dat je inmiddels je leven weer enigszins terug hebt
Enkele vragen nu :
In een van je gesprekken met een van de 'psychologen' in de DBK heb je destijds aangegeven dat je pas na het Big Brother project zou kunnen vertellen wat je hebt geleerd van deze periode. Graag zou ik van je weten of je daar op dit moment al wat over kan zeggen.

Na het vertrek van Sabine heb je naar het gevoel van velen veel meer je 'karakter' in deze 'reality soap' ontwikkeld, heb je dit zelf ook zo ervaren en indien ja op welke wijze heeft dit denk jijzelf bijgedragen aan het 'winnen' van het programma.
In hoeverre heb jij werkelijk respect voor de programmamakers en redactie van BB ?
Toelichting : tijdens je verblijf in het huis heb je je volgens velen t.o.v hun erg loyaal en trouw volgens de regels opgesteld. Was dit uit jouw overtuiging voor de noodzaak voor gezag, orde en regels van bovenaf of speelde je het 'spel' van de redactie gewoon mee uit opportunistische overwegingen ?

Alvast bedankt voor je moeite.

"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  dinsdag 18 januari 2000 @ 11:07:00 #12
168 Is2Funky
Koude start.. kuche!
pi_243724
Beste Bart,

Gefelici zou ik zeggen.. Mijn vragen gaan hoofdzakelijk over het Veronica (BB) beleid dat gevoerd werd t.a.v. 'de regels'.
Mij is in de discussies en de uitzendingen niet duidelijk geworden welke rol de BB-redactie speelde in sommige initiatieven die genomen werden.
- Was die invloed er en zo ja, hoe groot is die geweest?
- Hoe zat het nu precies met 'de microfoon die open bleef staan'. Jullie zouden op het punt gestaan hebben om te vertrekken na smadelijke beledigingen van de regie. Is dit gebeurd, en wat is er dan gezegd? Wat is er gedaan om de gemoederen te sussen?
- Wanneer je alle banden gezien hebt, kun je ons vertellen wat we NIET gezien hebben en wat toch het vermelden waardis (grote scheldpartij met bianca ofzo )

Bart alvast dank voor je energie om deze vragen (en bovenstaande) te beantwoorden en succes met je leven..

Dennis

Zien is kopen... http://www.zeepaard.nl
pi_243725
He Bart,

Hoe vonden jullie de actie met onze vissen???

Heb je wel een beetje goed voor Gert-Jan gezorgd? Bij voorbaat dank,

Gert-Jan

P.S. Heb je zo'n zelfcomplex dat je je eigen naam niet eens met een hoofdletter schrijft?

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


  dinsdag 18 januari 2000 @ 11:42:00 #14
910 Barbie
Graduated Fool
pi_243726
Hé Bart, TOF dat je hier komt rondneuzen, ik hoop dat je net zo veel lol aan beleeft als dat ik al die tijd heb gehad!


Oh enne..Jump.. in je titel meoet je eerst de /b doen en als afsluiting de b (heb ik ook net geleerd) kijk maar [/b]zo dus

SHIT mislukt! Nou snap ik er echt niets meer van


3 uur later, een nieuwe poging
met dank aan w.o.r.

------------------
Shiny, happy people holding hands? Don't think so, I want everybody off the bus and I want the shiny people over here and the happy people overthere, okay? Dennis Leary.

[Dit bericht is gewijzigd door Barbie (Datum 18 Januari 2000).]

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_243727
Nounou,wat 'n vragenvuur.Ik kan niet eens 'n vraag bedenken.Ik wil wel even zeggen dat je niet naar die kapper had moeten gaan-ben 't niet met 'm eens-maar dat motorjack is wel weer erg okee.Daar hou ik 't dan maar bij(ik hou wel van 'n diepzinnig gesprek).
Toch?

  dinsdag 18 januari 2000 @ 11:58:00 #16
1542 Ludo
Still YF&S
pi_243728
Nou, met dank aan Jumparound, ff testen:

Bart is Bart niet!

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  dinsdag 18 januari 2000 @ 12:10:00 #17
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_243729
Of wordt dit weer zo'n lekkermakertje en dat iedereen zijn vraag stelt en nooit meer een antwoord krijgt?

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 18 januari 2000 @ 12:27:00 #18
1542 Ludo
Still YF&S
pi_243730
quote:
op 01-18-2000 om 12:10 PM schreef BadGirl het volgende:
Of wordt dit weer zo'n lekkermakertje en dat iedereen zijn vraag stelt en nooit meer een antwoord krijgt?

Ik zou zeggen: beloofd is beloofd!

quote:
Van Jumparound - 05 Januari 2000 @ 13:17. (236)
......mnaar ik kan nu alvast verzekeren dat als er ook maar een keer tussen staat dat bart niet bart is dan kap ik er mee. Dit is geen dreigement, dit is een statement.

<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  dinsdag 18 januari 2000 @ 14:07:00 #19
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_243731
Krijgen we nu weer zo'n discussie over de ware identiteit van de posters? Wat schieten we daar nou mee op mensen? Liever geef ik iedereen het voordeel van de twijfel dat ze niet liegen over wie ze zijn - wetend dat ik mogelijk voor de gek word gehouden. En wat dan nog? Het is toch een leuk idee dat je kunt praten met een van die mensen die we maandenlang hebben geobserveerd? Dat idee is voor mij leuk genoeg om het risico van een 'afgang' te riskeren. Dus bij deze: Bart, welkom bij Fok.

* w.o.r. geeft Bart wel even twee tips voor meer geloofwaardigheid: (1) geef eens antwoord op de vragen (2) trek het Fokshirt van je broer eens aan en post de foto..


Als je wilt weten hoe hier over je gepraat wordt, raad ik je aan alle berichten van de laatste maanden op te vragen (kun je onderaan de pagina instellen) en aan het begin te beginnen... dan kun je leuk zien hoe de meningen zich hebben ontwikkeld. Ben benieuwd of je je kunt vinden in de Voer voor Psychologen topics.

Mijn vraag: heb je, tijdens je verblijf in het huis, of daarvoor, mediatraining gehad?

Ik vind dit eigenlijk niet zo blijken uit de interviews die je na BB hebt afgegeven, maar ben nog steeds onder de indruk van wat je in de laatste uitzending deed. Ik heb nog nooit in de geschiedenis van de Nederlandse televisie meegemaakt dat iemand, primetime, tijdens een goed bekeken programma, gedurende 1 minuut vol in beeld was met zijn of haar gezicht en dat IN VOLLEDIGE STILTE. Perfect! Betere propaganda kun je je niet wensen! Ik ben met je eens dat het winnen van BB op zich niet zo'n geweldige prestatie is, maar vind dit optreden wel degelijk een applausje waard!

* w.o.r. geeft Bart een staande ovatie..

Zou het erg leuk vinden als je ons wat antwoorden geeft...

By the way, Jump, nu ik zelf even heb geëxperimenteerd met vette letters: je code klopt wel, maar topics in de topiclijst zijn altijd vet! Waarschijnlijk werkte het daarom niet?

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 18 Januari 2000).]

  dinsdag 18 januari 2000 @ 14:39:00 #20
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_243732
Dus...Ludo...als ik het goed begrijp...mocht Jumpinhetrond niet meer terugkomen...dan komt dat door jou...? Omdat jij zei dat Bart Bart niet is...?

Stouterd!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 18 januari 2000 @ 14:43:00 #21
1542 Ludo
Still YF&S
pi_243733
Ludo is nou eenmaal een Fox Mulder typje:
trust no1
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_243734
Hoi Bart.


------------------
Geniet van het leven, het is al later dan je denkt!

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 18 Januari 2000).]

  dinsdag 18 januari 2000 @ 14:50:00 #23
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_243735
Hai Bart, ik heb eigenlijk ook niet echt een vraag, het lijkt me inderdaad handig als je eerst de vragen beantwoord die al gesteld zijn. Maar dan moet je wel reageren natuurlijk want zo schiet het niet echt op, straks weer 3 topics vol met vragen zonder antwoorden, kom op Jump, vertel je broertje even hoe het hoort.
pi_243736
Inderdaad Mimi. Zo vallen we vast weer in herhaling. Maar Bart, hartstikke leuk dat je iets van je hebt laten horen hier en het zou nog hartstikke veel leuker zijn als je onze vragen op tijd beantwoord voordat het er 100 tegelijk zijn en dan is de lol er inderdaad voor je af. Ikke zal er maar geen meer vragen voordat het er nog meer worden.
Ik wil je wel laten weten dat ik altijd met plezier naar BB gekeken heb!!
  dinsdag 18 januari 2000 @ 15:02:00 #25
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_243737
Hoi Bart,

allereerst gefeliciteerd met je overwinning. Je hebt elke aflevering van BB kleur gegeven, waardoor we hier met z'n allen er weer eindeloos over door konden lullen, analyseren en schelden

Mijn vraag: Zou je iets meer over Big-Bart kunnen vertellen? Slimme marketing om de gegevens van arme belangstellenden te bemachtigen (zoals beweerd wordt) of is het een constructief, volledig met jouw instemming gemaakt project?

Mvg,

bogus. (gerard)

ps, ik ben blij te lezen dat je ook in de gaten hebt hoe VOO de boel belazerd heeft door veelvuldig gebruik te maken van beeldmanipulaties (denk aan hoe Willem werd neergezet, en hoe vervolgens half Nederland er achter aan liep). Persoonlijk was dat het 'hotste' facet van BB, de manier warop VOO het hele gebeuren produceerde. Je bent een slimme jongen, Bart

Destroy all dreamers with doubts and depression...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')