Dat is zeker zo, alleen je moet wel erg dronken zijn wil je je daar aan vergrijpen... maar dat verklaart weer waarom al die Britse kerels zoveel zuipen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die zijn doorgaans niet droog!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, alleen je moet wel erg dronken zijn wil je je daar aan vergrijpen... maar dat verklaart weer waarom al die Britse kerels zoveel zuipen!
Niet eens naar Jamaica?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:56 schreef TheVulture het volgende:
Volgende week naar Maleisie met de jongens... hebben ze wel verdiend na hun overwinningstreak
Wat een wereld TU weerquote:Yo!
Jaapjan Nefs: Hij gaat voorop in de strijd: op het veld en daarbuiten. Dat kan hem nog problemen gaan geven...
Jaapjan Nefs: Deze wedstrijd heb ik zijn Passen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu slecht is.
Jeffrey Moed: Zijn Verdedigen-vaardigheid is zwak.
Olivier Harpman: Om eerlijk te zijn, weet ik niet of hij zijn potentieel wel volledig leert benutten in de jeugdopleiding, hoe lang je hem ook traint.
Ruben Langhout: Ik ben er inmiddels zeker van dat hij in de jeugdopleiding niets meer kan leren op het gebied van Passen.
Deze week viel me op dat Ricky Reuvers enorm verbeterd is. Zijn vaardigheid in Passen is zwak.
Dat is het tot dusver. Een prettige dag baas!
Toptalentenquote:
Die kon ik niet regelen via de oefenpot... deze welquote:
Ik duim ook dat één van mijn formidabele spitsen stijgt en op de lijst kan, heb nu een trainee teveel nu één van mijn spitsen weer fit is!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga nu alvast duimen dat mn uitmuntend Mid morgen stijgt. Speelt ie zondag nog mee in de belangrijkste thuiswedstrijd, gaat ie woensdag op de TL.
Ik heb een trainee teveel nu ik er een gepromoveerd hebquote:Op donderdag 9 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik duim ook dat één van mijn formidabele spitsen stijgt en op de lijst kan, heb nu een trainee teveel nu één van mijn spitsen weer fit is!
quote:
Ach so.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die kon ik niet regelen via de oefenpot... deze wel
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
Ik ga nu alvast duimen dat mn uitmuntend Mid morgen stijgt. Speelt ie zondag nog mee in de belangrijkste thuiswedstrijd, gaat ie woensdag op de TL.
Ik duim me na elke TU al weer rot voor de volgende TU!quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik duim ook dat één van mijn formidabele spitsen stijgt en op de lijst kan, heb nu een trainee teveel nu één van mijn spitsen weer fit is!
Maar dat doe je in meeste gevallen verder niet om een speciale reden. Mijn mid MOET weg. Ook al gaan mn prestaties onderuit erdoor...quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:01 schreef Outpost76 het volgende:
Ik duim me na elke TU al weer rot voor de volgende TU!
Hij duimt vooral wanneer ie Algemeen traint dat z'n spelers wel echt in vorm stijgen, omdat iedereen er hier anders weer veel digitale lol om heeft!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar dat doe je in meeste gevallen verder niet om een speciale reden. Mijn mid MOET weg. Ook al gaan mn prestaties onderuit erdoor...
Niet alleen digitalequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij duimt vooral wanneer ie Algemeen traint dat z'n spelers wel echt in vorm stijgen, omdat iedereen er hier anders weer veel digitale lol om heeft!
Er moeten bij mij elke week spelers stijgen!quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Maar dat doe je in meeste gevallen verder niet om een speciale reden. Mijn mid MOET weg. Ook al gaan mn prestaties onderuit erdoor...
Tja die was te verwachten. Wel scherp trouwensquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:10 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hij duimt vooral wanneer ie Algemeen traint dat z'n spelers wel echt in vorm stijgen, omdat iedereen er hier anders weer veel digitale lol om heeft!
hehehehehequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:15 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Niet alleen digitale![]()
* FrituurVetPet valt van stoel
Ach, 4 stijgerts in een week is ook wel eens leukquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Er moeten bij mij elke week spelers stijgen!
[..]
Dan moet je algemeen of spelhervatten gaan trainen dan stijgen er een hele boel per week.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ach, 4 stijgerts in een week is ook wel eens leuk
Nee, dank jequote:Op donderdag 9 juli 2009 11:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je algemeen of spelhervatten gaan trainen dan stijgen er een hele boel per week.
Dat gaat alleen niet zo snel!quote:
Klopt maar dan heb je toch wel vaker stijgers dan met de andere.quote:
Ik ook. het beruchte tussen seizoen hequote:
mja belachelijk.. ze hebben me alle drie verteld dat ze geen speler hebben gevonden..quote:
ik denk dat als je een keer naar Portugal gaat er toch behoorlijk snel op terug komt hoor..quote:De vrouwen in Portugal zijn BIJNA allemaal mooi!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |