Hey GGG. Je hebt gelijk. Het is de Vosgang. Dat betekent dus dat jij hem goed had...!quote:Op zondag 5 juli 2009 01:20 schreef GiGaGrunn het volgende:
hey yeux, weet je zeker dat dit de soniusgang is en niet de vosgang??? volgens mij is dit namelijk de soniusgang
[ afbeelding ]
als ik op maps.msn kijk lijkt het ook duidelijk op de vosgang en niet op de soniusgang.... met dat rode gebouw rechts met de witte bovenverdieping, en de buitenverlichting links van de cafetaria daar (poortershuys ofzo??)
ik kan me vergissen hoor, maar ik kan de soniusgang ff niet plaatsen! help me uit de brand!!!
trusten!
Er hangen daar geen straatnaambordjes bij de Vosgang en de Soniusgang, vandaar dat ik wat verward was. Ik had eerder dus al een goede foto gepost ( Raed de Straet Groningen #15 ), maar zei toen dat het niet klopte... ( Raed de Straet Groningen #15 )quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:38 schreef GiGaGrunn het volgende:
in dit geval houd ik het op de Vosgang, aangezien google daar niet kon komen zonder rupsbanden...
tsja.. dat klopt!quote:
Klopt!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Dat kloptquote:
zelf gefotografeerdquote:Op maandag 6 juli 2009 12:16 schreef JufMariska het volgende:
Vriendin woont in de Lutkenieuwstraat, dus loop daar met grote regelmaat langs. Waar ik dan weer nieuwsgierig naar ben: hoe kwam je aan deze foto? Streetview komt daar niet (op mijn computer althans)..
dat was precies de bedoelingquote:Op maandag 6 juli 2009 12:49 schreef Yeux het volgende:
Die Kuipersplaats had ik trouwens nóoit geraden...
Ik ben alleen op mijn eigen handquote:Op maandag 6 juli 2009 12:59 schreef JufMariska het volgende:
Dan had ik 'm zeker ook niet moeten raden.. Of ben je op mijn hand?
Laat me er niet achter komenquote:
Ik vind 'm lastig...quote:Op maandag 6 juli 2009 12:49 schreef Yeux het volgende:
Ik was de Witlattenstraat heel toevallig vanmorgen tegen gekomen in streetview...
Die Kuipersplaats had ik trouwens nóoit geraden...
Volgende. Niet al te moeilijk denk ik:
[ afbeelding ]
Yes it is!quote:
staet de straetnaem er niet op of is de hele straet onbereikbaar met streetview?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:26 schreef GiGaGrunn het volgende:
deze straat vind je niet op de kaart van maps.google maar wel op die van bing.com/maps![]()
kan het ook niet te makkelijk maken he...quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:12 schreef JuzzMuzz het volgende:
ik geef het voorlopig op, kan weinig met de aanwijzingen...
Hoe heb je die 2 plaetjes verkregen? zijn dat geen printscreens van google streetview?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:52 schreef GiGaGrunn het volgende:
nee, ook niet goed
en je kunt idd niet streetviewen met bing. ik had het over de "ouderwetse kale kaart/plattegrond"
jazeker! dat stukje heet ook plataanlaan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:53 schreef Yeux het volgende:
Kruising Plataanlaan (paralelweg noord) met de Iepenlaan.
Althans, ik neem aan dat die weg ook Plataanlaan heet, net als de ring.
Goed natuurlijk!quote:
klopt!quote:
Correct!quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef GiGaGrunn het volgende:
ik zie em wel hoor!
het is namelijk de Bremstraat
quote:hunze en hoornsemeer
quote:Beijum
Ja!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:00 schreef GiGaGrunn het volgende:
Poortersplein natuurlijk! Eikels daarzo........
Goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:52 schreef GiGaGrunn het volgende:
hier moest ik ff een nachtje over slapen, maar heb het gevonden!
dit is het minder karakteristieke deel van Kranenburg, de Oldambtlaan...
Jaaa! maok +1!quote:
Yep!quote:
en dan heb je even tijd... en dan gebeurt er nietsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:07 schreef JufMariska het volgende:
Jeumig wat gaat het toch snel these days... Je hoeft maar een half dagje niet thuis te zijn en je mist zo ik weet niet hoeveel straten
Dat ookquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:41 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
en dan heb je even tijd... en dan gebeurt er niets
Game on dan maar weer...quote:
hint 1: fotootje uit eigen archief! dus geen streetviewquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:04 schreef JufMariska het volgende:
Ehm.. Misschien toch een hintje? Heb geprobeerd aan de hand van de blauwe lucht uit te zoeken in welke hoek ik moet zoeken, maar dat heeft niet veel opgeleverd..
Hoe in de vrede heb je dat gevonden??quote:
quote:
quote:
Dat is het inderdaad:quote:
nou, vooruit...quote:
quote:
Hmmm, kan het me levendig voorstellen. Wat is het alternatief?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:34 schreef JuzzMuzz het volgende:
De lol begint er wel een beetje af te raken. Je moet echt de godganze dag zitten te f5en tot je er bij neervalt, om nog een klein kansje te maken, om dan als gek de straet te vinden om dan vervolgens nog veel te laat te zijn![]()
Vind ik overigens ook een mooiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:13 schreef maok het volgende:
Alternatief: Minimaal zoveel minuten wachten met het antwoord geven als dat je aan punten hebt?![]()
Ik zou dan 8 minuten moeten wachten en yeux 39, of wordt dat te ingewikkeld?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:43 schreef JufMariska het volgende:
Er vanuit gaande dat we een poging mogen wagen Yeux weer in BIJ te halen: Oranjestraat
maar dan is ie ook vrij onmogelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2009 14:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Soms staat een opgave ook erg lang open hoor
Bijzonder leuk ideequote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:13 schreef maok het volgende:
Alternatief: Minimaal zoveel minuten wachten met het antwoord geven als dat je aan punten hebt?![]()
Ik zou dan 8 minuten moeten wachten en yeux 39, of wordt dat te ingewikkeld?
Dat is 'm, en geen seconde te vroegquote:
quote:
bah je bent me weer voorquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:42 schreef JufMariska het volgende:
Dit bordje staat aan de Barkmolenstraat
Hihi, je hebt er op gewacht didn't you?!quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:42 schreef JufMariska het volgende:
Dit bordje staat aan de Barkmolenstraat
Yeux 42quote:
Ik was boodschappen doen en kom serieus net binnenlopen.. Ik herkende het alleen wel meteen dus dat scheeltquote:
Goed werk maok! Je profiteert goed van je eigen (genialequote:
En dat terwijl Cassius al na 3 minuten had mogen antwoordenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was goed
Duurde langer dan normaal
En dat is juzzt right.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 22:30 schreef JuzzMuzz het volgende:
Orchideestraat
De straet waar we inkijken is inderdaad de Goudsbloemstraat, dus dat was wel voldoende geweestquote:Op zaterdag 18 juli 2009 12:27 schreef JufMariska het volgende:
Deze poort is op de kruising Lindenlaan (links), Goudenregenstraat (rechts), Zonnebloemstraat (achter) en je kijkt onder de poort dor naar de Goudsbloemstraat.
En een fijne vakantie toegewenst natuurlijkquote:Op zaterdag 18 juli 2009 22:57 schreef JufMariska het volgende:
Ehh guys..? Ik ga morgen eind van de ochtend op vakantie, dus dan moet-ie eigenlijk wel geraden zijn
Stimmt! (om alvast even in de stemming te komenquote:
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:11 schreef Apekoek het volgende:
Aan het karakteristieke dak te zien zou dit zo maar eens de Oostendeweg kunnen zijn, al weet ik het niet zeker
Tja het dak wijkt erg af van de omliggende woningen, of beter gezegd nauwlijks woningenquote:Op zondag 19 juli 2009 23:50 schreef JuzzMuzz het volgende:
[..]
![]()
goed gevonden![]()
Yeux 43
GiGaGrunn 35
JufMariska 34
JuzzMuzz 26
TARAraboemdijee 15
maok 10
Mysterion 9
Apekoek 8
Nappeklapperapper 5
SuperWeber 4
Cassius 4
Ananas_en_conserve 1
MoltiSanti 1
chufi 1
Bambeo 1
Precies, was even tijd voor een extra snelle ronde tussendoor, dit levert ons een nieuwe deelnemer opquote:Op dinsdag 21 juli 2009 08:56 schreef maok het volgende:
Tja, bij deze straat zou ik ook geen moeite hebben gedaan om de url te veranderen
Goed!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |