Maar Fann was sneller slijmbal.quote:
Oh is het een wedstrijd?quote:
Ik had je vanmiddag nog gebeld muts.quote:
Ja maar dan wordt het straks een sport om zo snel mogelijk een nieuw deel te openen en hebben we 10 RLS SC topics tegelijkquote:
Remmy en de rinkelende slotjes.quote:
Ja. Zo spelen we hier ook altijd en ik win dus ook altijd omdat zij niet weten dat ze meedoen. Maar een bekers heb ik!!quote:
En nou maar hopen dat je batterij niet leeg is want dan vind je m lastig! [/ervaringsdeskundige]quote:Op zondag 5 juli 2009 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Echt waar? Helemaal niet gezien of gehoord! Ik weet niet eens waar mijn telefoon ligt
Oh ik wil ook een beker!!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja. Zo spelen we hier ook altijd en ik win dus ook altijd omdat zij niet weten dat ze meedoen. Maar een bekers heb ik!!Echt, rijen!
Dus ik was gewoon vergeten dat ik e-mail had. Opeens bedacht ik het me weer. Nou, tig spammailtjes verder maar dat je dat gewoon kunt vergeten hè. Ik zit echt in de vakantiemodus.
Ja en meestal vind ik hem uiteindelijk op een blek dat je denkt: wat doet hij daar dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En nou maar hopen dat je batterij niet leeg is want dan vind je m lastig! [/ervaringsdeskundige]
Typisch Liesjequote:Op zondag 5 juli 2009 23:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar mijn telefoon ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |