Wilde gok: Albasiniquote:Op maandag 6 juli 2009 13:46 schreef eentwee het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:21 schreef Corkscrew het volgende:
Doet-ie mee aan de Tour? (over de lopende rebus van eentwee)
Je hebt in je vorige post inderdaad iets over het hoofd gezienquote:Op maandag 6 juli 2009 22:33 schreef Barca het volgende:
Ik snap d'r werkelijk niks van op dit moment.
Die van die nier snap ik al niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Je hebt in je vorige post inderdaad iets over het hoofd gezien
1e schors, mergquote:Op maandag 6 juli 2009 22:22 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
-nier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
- [ afbeelding ]
Tony Martin?quote:
Ik dacht al dat er iets niet klopte aan dat - bij Plassterk. Dacht dat daar een letter ontbrak.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef eentwee het volgende:
Edit: laat maar
Paul+Ronaldinho-Ronald = Paulinho
Alleen snap ik die nier niet..
Ja dat kloptquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:02 schreef eentwee het volgende:
Edit: laat maar
Paul+Ronaldinho-Ronald = Paulinho
Alleen snap ik die nier niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
inderdaad misleiding gewoonquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:06 schreef Szura het volgende:
Z'n voornaam is Sergio maar wat een nier daar mee te maken heeft
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:07 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja dat klopt![]()
Die nier staat er voor niks want nier -nier is niks.
Het was een instinker dat je eerst zou denken Grischa Niermann!!!! en dan toch niet!
Meer wel de proximale en distale tubuli en schors en merg laten zien dus het klopt gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |