quote:Op zondag 5 juli 2009 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Maar daar in tegen zou ik wel een nerd t-shirt aantrekken met iets als
"there is no place like 127.0.0.1"
Nou, ik neem toch aan dat de aasgieren pers wel een manier zal vinden?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jawel wel een kist, maar ik vraag me af of wij die te zien krijgen...
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jaaa ik had een shirt met "Roses are red, violets are blue, all my base are belong to you".
nou, ik zou niet iig naar sbs6 loerenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
op welke kanaal moet ik kijken dinsdag rtl 4 ned 3 cnn bbc of mtv
ik zet wel 3 tvs op me kamerquote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik zou niet iig naar sbs6 loerenik ga maar voor CNN, mtv en rtl4. Ik zap wel heen en weer
Don't know...heb net weer op http://michaeljacksonfuneral.org/ gekeken, en de familie houdt alles geheim, zou het niet raar vinden als ze het helemaal besloten willen houden. Michael is zijn hele leven al achtervolgd.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik neem toch aan dat de aasgieren pers wel een manier zal vinden?
topquote:
euwh, die site kende ik nog nietquote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Don't know...heb net weer op http://michaeljacksonfuneral.org/ gekeken, en de familie houdt alles geheim, zou het niet raar vinden als ze het helemaal besloten willen houden. Michael is zijn hele leven al achtervolgd.
Ja ik check die want ik geloof niet zo in gossip sites enzo, al moet ik zeggen dat www.tmz.com wel altijd goed geïnformeerd is.quote:
Thanksquote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef Rianne84 het volgende:
oh dat vest is wel tof zeg
ik zeg het nog maar een keer:
morgen om 20:10 de Dangerous tour op Ned3 en daarna nog een docu tot middernacht
Leukkkkquote:Op zondag 5 juli 2009 23:12 schreef Shitney het volgende:
Voor jullie vermaeck
Enig audio filmpje van MJ die samen met zijn broers een gek liedje zit te zingen.
(Aan het eind heel droog: "It's not a hit, but it's good!")
Ik ook niet. Raak zelfs bijna gewend aan die slechte kwaliteit van vroegerquote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef Shitney het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zoveel op een forum geschreven en op youtube gekeken als sinds MJ dood is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |