quote:Op zondag 5 juli 2009 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here. Maar daar in tegen zou ik wel een nerd t-shirt aantrekken met iets als
"there is no place like 127.0.0.1"
Nou, ik neem toch aan dat de aasgieren pers wel een manier zal vinden?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Jawel wel een kist, maar ik vraag me af of wij die te zien krijgen...
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jaaa ik had een shirt met "Roses are red, violets are blue, all my base are belong to you".
nou, ik zou niet iig naar sbs6 loerenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
op welke kanaal moet ik kijken dinsdag rtl 4 ned 3 cnn bbc of mtv
ik zet wel 3 tvs op me kamerquote:Op zondag 5 juli 2009 22:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
nou, ik zou niet iig naar sbs6 loerenik ga maar voor CNN, mtv en rtl4. Ik zap wel heen en weer
Don't know...heb net weer op http://michaeljacksonfuneral.org/ gekeken, en de familie houdt alles geheim, zou het niet raar vinden als ze het helemaal besloten willen houden. Michael is zijn hele leven al achtervolgd.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, ik neem toch aan dat de aasgieren pers wel een manier zal vinden?
topquote:
euwh, die site kende ik nog nietquote:Op zondag 5 juli 2009 23:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Don't know...heb net weer op http://michaeljacksonfuneral.org/ gekeken, en de familie houdt alles geheim, zou het niet raar vinden als ze het helemaal besloten willen houden. Michael is zijn hele leven al achtervolgd.
Ja ik check die want ik geloof niet zo in gossip sites enzo, al moet ik zeggen dat www.tmz.com wel altijd goed geïnformeerd is.quote:
Thanksquote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef Rianne84 het volgende:
oh dat vest is wel tof zeg
ik zeg het nog maar een keer:
morgen om 20:10 de Dangerous tour op Ned3 en daarna nog een docu tot middernacht
Leukkkkquote:Op zondag 5 juli 2009 23:12 schreef Shitney het volgende:
Voor jullie vermaeck
Enig audio filmpje van MJ die samen met zijn broers een gek liedje zit te zingen.
(Aan het eind heel droog: "It's not a hit, but it's good!")
Ik ook niet. Raak zelfs bijna gewend aan die slechte kwaliteit van vroegerquote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef Shitney het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zoveel op een forum geschreven en op youtube gekeken als sinds MJ dood is
Morgenavond. Volgens RTL een exclusieve rondleiding voor RTL.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef matthijst het volgende:
Zag toen straks een stukje op RTL, dat ze op Neverland hadden gefilmd (binnen).
Iemand enig idee wanneer dat wordt uitgezonden?
De 1e drie dagen niet, toen was ik meer alles en overal aan het lezen op internet, maar en toen opeens kreeg ik het gevoel dat ik gewoon alles weer wou horen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef Shitney het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit zoveel op een forum geschreven en op youtube gekeken als sinds MJ dood is
Dank je!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef Shitney het volgende:
Speciaal voor tass en Robijn dan maar weer een heel schattig filmpje
(In plaats van de tekst zingt hij "we're zipping up" en dan die dodelijke glimlach. Valt me elke keer weer op dat hij ondanks verbouwingen, gebleekte huid, etcetera, etcetera, echt heel erg knap is als hij lacht. Zoals ze in films altijd zeggen: his smile lights up the room.)
Aaawwww... tranen in mijn ogen. ik kan gewoon niet geloven dat hij echt dood is.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:15 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Dank je!
Hij heeft de mooiste lach ooit...check this out.
Ik voel me in de rouw, hoe gek het ook klinkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:24 schreef Shitney het volgende:
[..]
Aaawwww... tranen in mijn ogen. ik kan gewoon niet geloven dat hij echt dood is.
Ik snap het wel. Ik geloof ik ook. Ik kan in ieder geval niet genoeg van leuke beelden, lieve liedjes, mooie lachjes, toffe optredens krijgen. Iquote:Op maandag 6 juli 2009 00:25 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik voel me in de rouw, hoe gek het ook klinkt.
Weet je wat het is...hij is zo onheus behandeld. En je ziet het op zijn gezicht van de laatste jaren...het verdriet.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:31 schreef Shitney het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Ik geloof ik ook. Ik kan in ieder geval niet genoeg van leuke beelden, lieve liedjes, mooie lachjes, toffe optredens krijgen. IMJ.
Ja, dat ben ik met je eens. Maar moet je je voorstellen: seksueel misbruik, je eigen kinderen die niet van jou zouden zijn... Dat zijn zo'n beetje de allergrofste beschuldigingen die een mens voor de voeten geworpen kan krijgen. Alles daarvoor was al erg, maar met name die laatste beschuldigingen, die zouden ieder mens de genadeklap geven. Het is zo verdrietig, want zeker nu je alles weer zo achter elkaar ziet, zie je het plezier, de onschuld, de gekke grappen, de puurheid. Het is oneerlijk dat een mens eerst dood moet gaan om ons allemaal weer te overtuigen van zijn onschuld en goede bedoelingen. Hartverscheurend, helemaal als je bedenkt dat er 3 kindjes zijn die waarschijnlijk alleen maar die leuke en lieve kant kennen en die hun vader kwijt zijn. Ik als wildvreemde zou er al heel veel voor over hebben om dat gegiechel en die mooie lach nog een keer live te zien, moet je nagaan hoe het voor zijn kinderen en andere naasten moet zijn. De laatste jaren was hij trouwens ook veel harder in interviews, veel minder spontaan. Inderdaad het verdriet en waarschijnlijk de teleurstelling.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:32 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Weet je wat het is...hij is zo onheus behandeld. En je ziet het op zijn gezicht van de laatste jaren...het verdriet.
Ik ben daar helemaal niet van overtuigd - verre van zelfs - dus misschien moet je dat niet zo algemeen stellen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:43 schreef Shitney het volgende:
[..]
Het is oneerlijk dat een mens eerst dood moet gaan om ons allemaal weer te overtuigen van zijn onschuld en goede bedoelingen.
Oh. Kom net terug van tandenpoetsen, en zie dit.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal niet van overtuigd - verre van zelfs - dus misschien moet je dat niet zo algemeen stellen.
En als ik de filmpjes met zijn kinderen zie, word ik daar ook niet vrolijk van. Oh wat spontaan gaat pa daar met zijn kids om! Maar wel met zijn lipstick en hoedje op. Ik moet de eerste ouder nog zien die dat vijf minuten in tact houdt, als hij daadwerkelijk met zijn kinderen ravot. Waarom zou je het willen ook?Opgetuigd in je homevideo?
![]()
En dat stukje waarin die twee dreutels met microfoontjes aan hun pyama'tjes hun ingestudeerde liefde aan papa betuigen... ik vind het een dieptriest beeld.
Nog lós van het feit dat hij zijn kids op bestelling liet maken, hij onder de dope zat en zijn gezin gemaskerd door het leven liet gaan zodra het buiten was. Je wordt voor minder uit de ouderlijke macht ontheven, en terecht.
O ja, nou heb ik het gedaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Oh. Kom net terug van tandenpoetsen, en zie dit.
Wat erg. Precies dit soort veroordelingen hebben hem kapot gemaakt. Wie ben jij om zo te oordelen?
Nou goed, ieder zijn mening. Ik denk, zeker na de afgelopen dagen MJ overload, dat het een zeer welgemanierde man was en bovendien heel aardig en oprecht. Zat net weer een filmpje te kijken van een gestoorde fan die tijdens een concert zo op de kraan klimt waar hij op staat te zingen, en in plaats van die knakker er af te laten trekken, houdt hij hem juist steviger vast, zodat hij niet ter aarde stort. Een fan die in zijn armen flauwvalt, laat hij niet op de grond kletteren, maar tilt hij voorzichtig op. De meest gestoorde mensen kregen nog een aardig woord, een lief gebaar, wat aandacht.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:51 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal niet van overtuigd - verre van zelfs - dus misschien moet je dat niet zo algemeen stellen.
En als ik de filmpjes met zijn kinderen zie, word ik daar ook niet vrolijk van. Oh wat spontaan gaat pa daar met zijn kids om! Maar wel met zijn lipstick en hoedje op. Ik moet de eerste ouder nog zien die dat vijf minuten in tact houdt, als hij daadwerkelijk met zijn kinderen ravot. Waarom zou je het willen ook?Opgetuigd in je homevideo?
![]()
En dat stukje waarin die twee dreutels met microfoontjes aan hun pyama'tjes hun ingestudeerde liefde aan papa betuigen... ik vind het een dieptriest beeld.
Nog lós van het feit dat hij zijn kids op bestelling liet maken, hij onder de dope zat en zijn gezin gemaskerd door het leven liet gaan zodra het buiten was. Je wordt voor minder uit de ouderlijke macht ontheven, en terecht.
Inderdaad, je reageert zeer ongevoelig. Alsof je je niet in anderen kunt inleven.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja, nou heb ik het gedaan.Get real, please. En oordelen? Ik noem slechts op wat ik zie. Maar inhoudelijk daarop ingaan is kennelijk een brug te ver in de wacko-clan.
De man was knettergek en een junk, leefde in een complete fantasiewereld en presteerde al ruim tien jaar geen tientje meer.
O ja maar hij had zo'n nare jeugd.
Daar hebben we er wel meer van. Klote voor hem, maar het is mij een raadsel waarom je dan vrouwen gaat betalen om kinderen voor je te gaan baren, je diep in de schulden steekt, met apen praat en je kop laat verbouwen.
Maar natuurlijk is dat ongevoelig van me. Want door dat allemaal te veroordelen, is hij nu dood.![]()
De man was een goed artiest in zijn goede tijd. Verder heeft hij verloren van het leven. En toen ging hij door zijn eigen toedoen dood. Geniet van zijn muziek als je ervan houdt, maar dat nagenoeg religieuze gelul over hem in dit topic vind ik krankzinnig. En dat mag hier volgens mij ook gewoon gezegd worden.
Moest ook mee giechelen :quote:
Jij kent duidelijk alleen de roddels en wat de media naar buiten brengtquote:Op maandag 6 juli 2009 01:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja, nou heb ik het gedaan.Get real, please. En oordelen? Ik noem slechts op wat ik zie. Maar inhoudelijk daarop ingaan is kennelijk een brug te ver in de wacko-clan.
De man was knettergek en een junk, leefde in een complete fantasiewereld en presteerde al ruim tien jaar geen tientje meer.
Daar hebben we er wel meer van. Klote voor hem, maar het is mij een raadsel waarom je dan vrouwen gaat betalen om kinderen voor je te gaan baren, je diep in de schulden steekt, met apen praat en je kop laat verbouwen.
Maar natuurlijk is dat ongevoelig van me. Want door dat allemaal te veroordelen, is hij nu dood.![]()
De man was een goed artiest in zijn goede tijd. Verder heeft hij verloren van het leven. En toen ging hij door zijn eigen toedoen dood. Geniet van zijn muziek als je ervan houdt, maar dat nagenoeg religieuze gelul over hem in dit topic vind ik krankzinnig. En dat mag hier volgens mij ook gewoon gezegd worden.
Geen mens is alléén maar slecht of alléén maar goed. Ik denk dat MJ fantastische kanten had (wie niet) en hij was natuurlijk een geweldige artiest (al is het mijn smaak niet zo, maar dat maakt niets uit). Nuances! Die zie ik hier nauwelijks voorbij komen.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:02 schreef Shitney het volgende:
[..]
Nou goed, ieder zijn mening. Ik denk, zeker na de afgelopen dagen MJ overload, dat het een zeer welgemanierde man was en bovendien heel aardig en oprecht. Zat net weer een filmpje te kijken van een gestoorde fan die tijdens een concert zo op de kraan klimt waar hij op staat te zingen, en in plaats van die knakker er af te laten trekken, houdt hij hem juist steviger vast, zodat hij niet ter aarde stort. Een fan die in zijn armen flauwvalt, laat hij niet op de grond kletteren, maar tilt hij voorzichtig op. De meest gestoorde mensen kregen nog een aardig woord, een lief gebaar, wat aandacht.
Bovendien geloof ik dat hij die Oxford speech echt meende, en vind ik dat het ook hout snijdt, wat hij zegt.
Misschien had deze vader in al zijn wijsheid en liefde voor kinderen moeten besluiten dat het leven dat hij leidde, niet zo geschikt is voor kinderen.quote:Over zijn kinderen kan ik verder niet zoveel zinnigs zeggen, want ik heb ze eigenlijk nog nooit gezien. De stukjes die we nu na zijn dood te zien krijgen, daaruit krijg ik een beeld van kinderen die wel degelijk gek zijn op hun vader, hoe gestoord hun leven en misschien hij zelf ook wel niet was. Ik kan alleen afgaan op de dingen die hij over ze zegt, en daaruit valt imo niet zoveel raars op te maken. Ik krijg het beeld van een vader die zijn best doet om zijn kinderen te beschermen tegen precies die gekte die we nu ook zien gebeuren, en dus kan ik niet anders dan concluderen dat hij daarin gelijk had. Dit is wat er gebeurd als de media op die kinderen duiken, dat zien we nu met eigen ogen gebeuren.
O ik ben blij dat je me wat inside informatie kunt geven!!quote:Op maandag 6 juli 2009 01:08 schreef JX het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk alleen de roddels en wat de media naar buiten brengt![]()
Verdiep je eerst eens iets meer in iemand voordat je je vooroordelen maakt
Dat ruim 10 jaar niet meer presteren is aantoonbaar onjuist. Of hij knettergek was, zou ik niet weten. Ik heb het idee van niet, omdat ik vind dat hij zinnige dingen zegt en verbazingwekkend intelligent uit de hoek komt bij tijd en wijle. Bovendien ben ik van mening dat je om zo'n carrière te kunnen hebben, je niet alleen extreem veel talent moet hebben, maar ook intelligent moet zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja, nou heb ik het gedaan.Get real, please.
Ja dat is helemaal mooi!quote:Op maandag 6 juli 2009 01:05 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Inderdaad, je reageert zeer ongevoelig. Alsof je je niet in anderen kunt inleven.
Maar goed, jij je mening. Als je dit zo'n quote religieus gelul vind hier, kom je hier toch niet meer.
Nee, niet alleen als je kritiekloos bent. Maar bij jou zit er zoveel venijn en domme smileys. En weet je. Het is net voor zijn begrafenis. En net na zijn dood. Kan je niet effe wachten, met je gedoe?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat is helemaal mooi!![]()
Je mag hier alleen posten als je kritiekloos bent?
Wel eens gehoord van FOK!? Daar werkt dat zo niet hoor!
Ik volg alles rondom MJ en heb net zo veel recht om hier te posten als jij. Live with it.
Ik denk dat je onderschat hoezeer hij een doelwit van de media was. Want as far as I can tell, is dat precies wat hij deed: een teruggetrokken leventje leiden. Tot zijn dood hebben we eigenlijk die kinderen nooit gezien, zagen we hem nauwelijks meer, en in de geringe mediaoptredens die er zijn geweest sinds hij kinderen had, ging hij zeer omzichtig met hen en hun privacy om.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:08 schreef Duderella het volgende:
[..]
Geen mens is alléén maar slecht of alléén maar goed. Ik denk dat MJ fantastische kanten had (wie niet) en hij was natuurlijk een geweldige artiest (al is het mijn smaak niet zo, maar dat maakt niets uit). Nuances! Die zie ik hier nauwelijks voorbij komen.
[..]
Misschien had deze vader in al zijn wijsheid en liefde voor kinderen moeten besluiten dat het leven dat hij leidde, niet zo geschikt is voor kinderen.
Zeker niet als je ze hebt aangekocht als een stel kistkalveren.
Ga dan teruggetrokken leven met een leuke dame en vorm een gezin. En ja, zelfs MJ had dat kunnen nastreven. Natuurlijk zou hij nooit compleet anoniem kunnen zijn, maar de fratsen die hij tentoonspreidde en die de aandacht trokken, waren zéker niet in het belang van zijn o zo geliefde gezinnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |