Heb vandaag een t shirt besteld. Blauw met wit, met MJ I WANT YOU BACK erop. Is ook refererend aan een song van de Jackson Five.quote:
nee jij wel?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:44 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb vandaag een t shirt besteld. Blauw met wit, met MJ I WANT YOU BACK erop. Is ook refererend aan een song van de Jackson Five.
waar gaat dit over ?quote:
De bovenste foto lijkt nogal overbelicht. Dat kan het zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
ik snap iets niet.
Janet jackson ;
[ afbeelding ]
Praktisch blank hier
vergeleken met hier
[ afbeelding ]
sorry ik dacht dat je iets anders zeiquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sorry ik dacht dat je iets anders zei
en nu foto maken van jezelf en het shirtquote:
Mijn man heeft vandaag voor de jongens een Thriller t-shirt (oudste) en een Let's dance, let's shout, shake your body down to the ground (jongste) besteld. Hij wou niet zeggen welke ik krijgquote:Op zondag 5 juli 2009 21:44 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb vandaag een t shirt besteld. Blauw met wit, met MJ I WANT YOU BACK erop. Is ook refererend aan een song van de Jackson Five.
Nice. In het eerste stukje had ik wel zoiets van 'quote:
Wat een leuke verrassing wordt dat!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef Shitney het volgende:
[..]
Mijn man heeft vandaag voor de jongens een Thriller t-shirt (oudste) en een Let's dance, let's shout, shake your body down to the ground (jongste) besteld. Hij wou niet zeggen welke ik krijg.
Je moet ff 't filmpje afkijken.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:45 schreef Treezz het volgende:
[..]
waar gaat dit over ?zie alleen maar een paar banken en ik hoor michael zingen
Met de juiste belichting kun je heel veelquote:Op zondag 5 juli 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
ik snap iets niet.
Janet jackson ;
[ afbeelding ]
Praktisch blank hier
vergeleken met hier
[ afbeelding ]
Stiekem hoop ik op een Iquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Shitney het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op een INeverland slumberparties - shirt.
Haha ja ik normaal ook, maar dit is een uitzondering. Ik wil het als eerbetoon aan hem doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mezelf een beetje te oud voor t-shirts van popsterren.
Heb er ook geen foto of iets op laten zetten, alleen die letters.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mezelf een beetje te oud voor t-shirts van popsterren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |