Heb vandaag een t shirt besteld. Blauw met wit, met MJ I WANT YOU BACK erop. Is ook refererend aan een song van de Jackson Five.quote:
nee jij wel?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:44 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb vandaag een t shirt besteld. Blauw met wit, met MJ I WANT YOU BACK erop. Is ook refererend aan een song van de Jackson Five.
waar gaat dit over ?quote:
De bovenste foto lijkt nogal overbelicht. Dat kan het zijn.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
ik snap iets niet.
Janet jackson ;
[ afbeelding ]
Praktisch blank hier
vergeleken met hier
[ afbeelding ]
sorry ik dacht dat je iets anders zeiquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:48 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
sorry ik dacht dat je iets anders zei
en nu foto maken van jezelf en het shirtquote:
Mijn man heeft vandaag voor de jongens een Thriller t-shirt (oudste) en een Let's dance, let's shout, shake your body down to the ground (jongste) besteld. Hij wou niet zeggen welke ik krijgquote:Op zondag 5 juli 2009 21:44 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb vandaag een t shirt besteld. Blauw met wit, met MJ I WANT YOU BACK erop. Is ook refererend aan een song van de Jackson Five.
Nice. In het eerste stukje had ik wel zoiets van 'quote:
Wat een leuke verrassing wordt dat!quote:Op zondag 5 juli 2009 21:50 schreef Shitney het volgende:
[..]
Mijn man heeft vandaag voor de jongens een Thriller t-shirt (oudste) en een Let's dance, let's shout, shake your body down to the ground (jongste) besteld. Hij wou niet zeggen welke ik krijg.
Je moet ff 't filmpje afkijken.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:45 schreef Treezz het volgende:
[..]
waar gaat dit over ?zie alleen maar een paar banken en ik hoor michael zingen
Met de juiste belichting kun je heel veelquote:Op zondag 5 juli 2009 21:16 schreef Qwea het volgende:
ik snap iets niet.
Janet jackson ;
[ afbeelding ]
Praktisch blank hier
vergeleken met hier
[ afbeelding ]
Stiekem hoop ik op een Iquote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:58 schreef Shitney het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik op een INeverland slumberparties - shirt.
Haha ja ik normaal ook, maar dit is een uitzondering. Ik wil het als eerbetoon aan hem doen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind mezelf een beetje te oud voor t-shirts van popsterren.
Heb er ook geen foto of iets op laten zetten, alleen die letters.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef Isegrim het volgende:
Nou, wat let jequote:Op zondag 5 juli 2009 22:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou dan eerder een fedora opzetten.
[ afbeelding ]
quote:
Wauw, die laatste is tof zeg!quote:Op zondag 5 juli 2009 22:19 schreef Shitney het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze vind ik ook cool, heel subtiel staat er Sunshine & Moonlight & Goodtimes & Boogie. RIP Michael Jackson op.
[ afbeelding ]
niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Topic titel klopt eigenlijk niet he...de kist zal er niet komen.
Nee, zit er dik in van niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:22 schreef Treezz het volgende:
[..]
niet?
Is er een reden eigenlijk ??
hij is ontzettend bekend een beroemd e.d
Heb van de week de Dangerous tour in Bucharest gezien, en is absolute aanrader, maar dat waren al zijn concerten. De docu, wat is dat er precies voor 1, weet je dat?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:24 schreef Rianne84 het volgende:
oh dat vest is wel tof zeg
ik zeg het nog maar een keer:
morgen om 20:10 de Dangerous tour op Ned3 en daarna nog een docu tot middernacht
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb van de week de Dangerous tour in Bucharest gezien, en is absolute aanrader, maar dat waren al zijn concerten. De docu, wat is dat er precies voor 1, weet je dat?
quote:The one and only Michael Jackson
Nu eens niet een film over Jacksons neusoperaties of over wat hij wel dan niet met kinderen heeft. De documentaire Michael Jackson - The Music vertelt het verhaal van het kindersterretje in Indiana dat uitgroeit tot de huidige popicoon.
Aan het woord zijn zusje LaToya, broer Jermaine, moeder Katherine, Gladys Knight, Smokey Robinson, Liza Minnelli en vele anderen.
Michael Jackson zelf zien we in tal van archiefbeelden, dansend en zingend vanaf zijn kindertijd tot nu.
Ik had die van mij gister nog op naar een rock n roll optredenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:07 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou dan eerder een fedora opzetten.
[ afbeelding ]
Hoeden zijn leuk.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:34 schreef JX het volgende:
[..]
Ik had die van mij gister nog op naar een rock n roll optredenNiet eens vanwege Michael overigens, ik ben gewoon hoedengek
Same here. Maar daar in tegen zou ik wel een nerd t-shirt aantrekken met iets alsquote:Op zondag 5 juli 2009 21:59 schreef Isegrim het volgende:
hoooo, ik heb wat gemist? Geen kist like james brown? Wtf?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:17 schreef Robijn1961 het volgende:
Topic titel klopt eigenlijk niet he...de kist zal er niet komen.
ja, publiekelijk niet. Maar daarom kunnen ze hem toch wel prive in die kist begraven?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Nee, zit er dik in van niet.
Overal staat dat er geen "funeral procession" gehouden wordt.
De reden? Ik denk practisch gezien niet mogelijk, te veel mensen, te veel kans op problemen en chaos.
Jawel wel een kist, maar ik vraag me af of wij die te zien krijgen...quote:Op zondag 5 juli 2009 22:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
hoooo, ik heb wat gemist? Geen kist like james brown? Wtf?
Same here. We zaten we eens bij de buren, en de buurman (hoi rihagoquote:Op zondag 5 juli 2009 22:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Heb van de week de Dangerous tour in Bucharest gezien, en is absolute aanrader, maar dat waren al zijn concerten. De docu, wat is dat er precies voor 1, weet je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |