abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3848258
Kreeg net en telefoontje van mijn moeder dat ze 112 heeft gebeld.
Mijn vader was ziek, gewoon griepje ( hij is al hartpatient)en heeft zo'n hoge koorts dat ie heeft liggen ijlen, zijn bed uit is gevallen en iig een gat in zijn hoofd heeft.
Verder weet ik het ook niet zo goed want ik werd nogal bruut uit mijn slaap gerukt.
Maar goed van sapen komt nu toch nix meer dus ik zie wel...
He dit lucht op.
pi_3848261
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 05:02 schreef Angel22 het volgende:
Kreeg net en telefoontje van mijn moeder dat ze 112 heeft gebeld.
Mijn vader was ziek, gewoon griepje ( hij is al hartpatient)en heeft zo'n hoge koorts dat ie heeft liggen ijlen, zijn bed uit is gevallen en iig een gat in zijn hoofd heeft.
Verder weet ik het ook niet zo goed want ik werd nogal bruut uit mijn slaap gerukt.
Maar goed van sapen komt nu toch nix meer dus ik zie wel...
He dit lucht op.

Sterkte..
En het is idd kut om met zo'n bericht je nest uit gebeld te worden!
-
pi_3848275
Dank je
pi_3848414
Good Luck!
Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
  dinsdag 16 april 2002 @ 07:57:25 #5
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_3848415
Sterkte! Houd je ons op de hoogte?
Action is the enemy of thoughts
pi_3848543
Zo wat meer nieuws,

Mijn moeder belde net op dat ze weer thuis waren.
Ook mijn vader.
Ze konden in het ziekenhuis niets meer voor hem doen dan een paar hechtingen in zijn gezicht.
Ze konden geen oorzaak vinden.
Hij is trouwens niet uit zijn bed gevallen maar hij is opgestaan omdat hij dacht dat ie naar de wc moest en toen issie nokkie gegaan.
Met zijn hoofd tegen de cv aan, dus vandaar die jaap in zijn wenkbrauw en onder zijn oog.
Mijn moeder kreeg het advies om hem goed in de gaten te houden en toen mochten ze weer naar huis.

pi_3848878
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 08:34 schreef Angel22 het volgende:
Zo wat meer nieuws,

Ook mijn vader.
Ze konden in het ziekenhuis niets meer voor hem doen dan een paar hechtingen in zijn gezicht.
Hij is trouwens niet uit zijn bed gevallen maar hij is opgestaan omdat hij dacht dat ie naar de wc moest en toen issie nokkie gegaan.
Met zijn hoofd tegen de cv aan, dus vandaar die jaap in zijn wenkbrauw en onder zijn oog.
Mijn moeder kreeg het advies om hem goed in de gaten te houden en toen mochten ze weer naar huis.

Mooi zo! Fijn om te horen!
pi_3849450
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 08:34 schreef Angel22 het volgende:
Zo wat meer nieuws,

Ook mijn vader.

Goed om te horen dat ie weer zo snel naar huis mocht
  dinsdag 16 april 2002 @ 10:52:56 #9
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_3849490
goed dat er niets ernstig aan de hand was!
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')