dat verklaard allesquote:Op zondag 5 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
De briljante Tong ging pas op zijn 26ste uit huis.
Tongquote:Op zondag 5 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
en kijk wat er van hem is gewordenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Als je veel geld nodig hebt om je sociale leven te onderhouden zit er sowieso al iets verkeerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:15 schreef liefie_ het volgende:
Nou mijn zusje woont nog thuis en heeft een boel meer geld om haar social leven te onderhouden
Bijv. 2 keer op vakantie dit jaar (een keer met dr vriend en een keer met vriendinnen)
Ff denken hoe vaak ga ik ook al weer? Owja nul
Goedkoper?quote:Op zondag 5 juli 2009 17:18 schreef MamsX het volgende:
Ik kan geen voordelen bedenken aan thuiswonen hoor
+1quote:Op zondag 5 juli 2009 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je veel geld nodig hebt om je sociale leven te onderhouden zit er sowieso al iets verkeerd.
Weinig kosten en veel voorzieningenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:18 schreef MamsX het volgende:
Ik kan geen voordelen bedenken aan thuiswonen hoor
Topic is dus hierbij ongeldig verklaard.quote:Op zondag 5 juli 2009 17:15 schreef tong80 het volgende:
Denk eerder dat zijn ouders losse handjes haddenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef Doler12 het volgende:
TS is het huis uitgetrapt door zijn ouders toen hij zestien was. Daarom is hij boos op twintigers die nog thuis wonen.
Leuke dingen doen met je vrienden kosten geld zelfs gewoon bier drinken met vrienden kost geldquote:Op zondag 5 juli 2009 17:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je veel geld nodig hebt om je sociale leven te onderhouden zit er sowieso al iets verkeerd.
Dus eigenlijk kan je beter je hele leven thuis blijven wonen tot je ouders stervenquote:Op zondag 5 juli 2009 17:20 schreef mazaru het volgende:
Waarom zou je op jezelf gaan wonen als je thuis niets te klagen hebt?
Je was ligt schoon en gestreken in de kast. Je bed wordt verschoond. Je huis wordt schoongehouden. Je eten staat klaar als je thuis komt.
De boodschappen worden voor je gehaald. Je hebt geen omkijken naar rekeningen.
Bovendien heb je alle gelegenheid om lekker te sparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |