Er zijn de afgelopen periode aardig wat klachten over Veolia binnengekomen, en eigenlijk kon ik me daar maar weinig in vinden. Ik maak regelmatig gebruik van hun bussen (Maastricht) en ook de Heuvellandlijn (Maastricht - Kerkrade) gebruik ik regelmatig..
Maar na gisteren ..

Ik moest van Eygelshoven naar Maastricht en wilde op het station daar een kortingskaartje kopen, maar de automaat deed het niet

Dus toen maar zonder kaartje de trein ingestapt en gezocht naar een conducteur, maar die was er niet.. Op Heerlen is vaak overdracht etc dus daar even uitgestapt en een conducteur aangesproken. Die stond me totaal niet te woord, was alleen aan het ouwehoeren met zijn collega en zei dat ik maar moest rennen om een kaartje op Heerlen te halen en dan de trein weer te pakken. Totale tijd daarvoor: 2 minuten

Onmogelijk, want ik zou dan helemaal naar beneden etc moeten lopen.. Vent zei wel dat er geen controle was, maar dat het mijn risico was op een boete van ¤ 35
Toen maar de trein ingestapt en gelukkig niet gecontroleerd.
Klacht: lul van een conducteur
Subklacht: kutautomaat werkt niet
Anti-klacht: gratis gereisd

(3.20 bespaard

)