abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70668685
Let op: Dit is een lang en serieus topic. Absoluut niet KLB-waardig

Geert Wilders. Wie is Geert? Volgens sommigen is Geert de redder in nood, de man die de bezem door Nederland gaat halen en een man met ballen. Volgens anderen is Geert radicaal, racistisch, inhoudsloos en een lafaard.

Klacht: Mensen die Anti-Wilders zijn!!

Hieronder een groot deel van de standpunten van de PVV met een kleine toelichting.
quote:
16 miljard belastingverlaging voor burgers en ondernemers (fors lagere tarieven inkomstenbelasting en dus hogere koopkracht voor iedereen, te financieren uit bezuinigingen op ambtenaren, Europa, subsidies, ontwikkelingshulp)
Prima toch? We geven minder uit aan Europa en ontwikkelingshulp waardoor we zelf eerst alles in eigen land weer op een rijtje krijgen.
quote:
Lagere benzineprijzen door terugdraaien ‘kwartje van Kok'
Tenzij je je echt heel erg inzet voor het milieu snap ik niet hoe mensen dit geen goed punt vinden
quote:
# Hogere straffen voor crimineel gedrag en invoering minimumstraffen voor misdrijven en overtredingen
# Na drie zware geweldsmisdrijven levenslange gevangenisstraf
# Afschaffen van de korting op de maximumstraf in geval van poging tot misdrijf
Drie punten waar je haast geen kritiek op kan hebben. Minimum straffen, geniaal toch? Levenslang na drie zware misdrijven, geniaal toch? Wie niet horen wil moet maar voelen, en als je het na drie keer nog niet geleerd hebt verdien je het niet om in de samenleving te zijn. En verder, een poging tot een misdrijf is net zo erg als een misdrijf zelf, zij het dan dat je gehinderd werd tijdens het plegen ervan en daardoor het niet kon doen.
quote:
Geen kwijtschelding deel gevangenisstraf bij goed gedrag
Waarom zou je een straf van 10 jaar krijgen, en er na 6 jaar uit zijn wegens goed gedrag? Het gedrag in de cel is heus niet representatief voor het gedrag van gedetineerde in de samenleving. Je hebt een fout gemaakt, dan moet je er voor boeten ook.
quote:
Niet-Nederlanders die een misdrijf plegen worden direct uit Nederland verwijderd
Absoluut mee eens. Men komt hierheen omdat ze hier welvarender kunnen leven. Pas je dan ook aan aan de Nederlandse samenleving en verlaag je niet tot criminaliteit. Als je je niet kunt gedragen kan je, kort door de bocht gezegd, oprotten.
quote:
Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar
Invoering quotum asielzoekers van maximaal 5.000 per jaar, opvang in eigen regio
Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen
Er zijn er al genoeg, niet waar?
quote:
Eerste tien jaar verblijf vreemdelingen in Nederland: geen recht op uitkering
Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. Naar mijns inzien heeft iemand na vijf jaar er wel recht op, tien jaar is te lang. Maar toch ook mee eens omdat het ronduit belachelijk is dat een allochtoon hier zomaar heen kan komen en ons belastinggeld kan vangen. Laat iemand zich godverdomme eerst bewijzen.
quote:
Afschaffen Eerste Kamer
Mee eens. Waar is de Eerste Kamer goed voor? Het enige wat ze doen is wetten goed/af-keuren. Dat kan de Tweede Kamer ook wel.
quote:
Verhoging maximumsnelheid, extra verhoging in avonduren en 's nachts
Absoluut een goed punt. Maximumsnelheden in Nederland slaan op veel plekken absoluut nergens op en zijn gewoon belachelijk.
quote:
Turkije in de EU dan Nederland eruit
Goed punt. Wat heeft Turkije toe te voegen aan de EU?
quote:
Afschaffen Europees Parlement, sterke beperking Europese Commissie en stoppen met jaarlijkse Nederlandse miljardenafdrachten aan Brussel
Inderdaad. We zitten zelf al zat in de schulden en dan nog veel geld afdragen aan de EU ook. Nogmaals, WE MOETEN EERST ZELF ALLES OP EEN RIJTJE HEBBEN, en niet zo afhankelijk zijn van die verdomde EU.

NOGMAALS. Ik ben echt niet zo heel erg pro-Wilders of iets dergelijks. Ik mis gewoon het Nederland zoals het was. Als we nog langer over ons heen laten lopen, waar gaat het in godsnaam heen met ons mooie land? Allochtonen nemen de zaak zeker over, zoals ze nu in veel wijken al doen. LAAT NEDERLAND NEDERLAND BLIJVEN!!

Blaze with the fire that is never extinguished
pi_70668747
De PVV praat moord goed enkel en alleen omdat de man die doodgegaan was een turk/marrokaan was. En daar wil je dan op stemmen, randdebiel.

(Dat van die moord was dat ene verhaal van een omaatje die de turk/marrokaan doodgereden had nadat deze kerel haar tasje gejat had.)
Forumlurker D:
pi_70668749
Turkije erin dan Nederland eruit
Laat hem eerst maar is mensen bij mekaar krijgen, met een IQ van 100+.
De gemeenteraad verkiezingen kunnen ze al geen kip voor vinden.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:39:54 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70668770
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
NOGMAALS. Ik ben echt niet zo heel erg pro-Wilders of iets dergelijks.
quote:
<Foto van Wilders>
  zondag 5 juli 2009 @ 15:40:28 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70668783
Ik zou trouwens zeker PVV stemmen TS. Je kortzichtigheid past uitstekend bij de partij.
pi_70668800
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:40 schreef TNA het volgende:
Ik zou trouwens zeker PVV stemmen TS. Je kortzichtigheid past uitstekend bij de partij.
QFT
Forumlurker D:
  zondag 5 juli 2009 @ 15:40:54 #7
184568 elilim
videre nec videri
pi_70668804
potentieel reltopic
OT op die maximumsnelheid na vind ik het maar een hoop ongenuanceerde schreeuwstandpunten.
pi_70668855
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Turkije erin dan Nederland eruit
Laat hem eerst maar is mensen bij mekaar krijgen, met een IQ van 100+.
De gemeenteraad verkiezingen kunnen ze al geen kip voor vinden.
Wat heeft Turkije toe te voegen aan de EU?
pi_70668883
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:40 schreef TNA het volgende:
Zegt de kortzichtigheid zelve door meteen op de man te spelen ipv inhoudelijk iets toe te voegen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 5 juli 2009 @ 15:44:41 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70668892
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:40 schreef elilim het volgende:
potentieel reltopic
OT op die maximumsnelheid na vind ik het maar een hoop ongenuanceerde schreeuwstandpunten.
99% zeker een reltopic .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_70668915
Geert Wilders

Dropdown kan nog niet stemmen:
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_70668942
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:37 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
NOGMAALS. Ik ben echt niet zo heel erg pro-Wilders of iets dergelijks. Ik mis gewoon het Nederland zoals het was. Als we nog langer over ons heen laten lopen, waar gaat het in godsnaam heen met ons mooie land? Allochtonen nemen de zaak zeker over, zoals ze nu in veel wijken al doen. LAAT NEDERLAND NEDERLAND BLIJVEN!!
Je komt uit 1990, welk Nederland mis je? Het Nederland van 2004?
pi_70668956
Mensen die Wilders stemmen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_70668979
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:43 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Wat heeft Turkije toe te voegen aan de EU?
De strategische ligging
Turkije ligt voor een gedeelte in Azie, wat een voordeel kan opleveren met energiebronnen.
Een brug tussen Europa en de moslimwereld.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_70668990
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:39 schreef Inktfles het volgende:
De PVV praat moord goed enkel en alleen omdat de man die doodgegaan was een turk/marrokaan was. En daar wil je dan op stemmen, randdebiel.

(Dat van die moord was dat ene verhaal van een omaatje die de turk/marrokaan doodgereden had nadat deze kerel haar tasje gejat had.)
Volgens mij was dit (ook?) Rita Verdonk en was dit zeker geen moord.

Ben het op 1 punt wel eens met TS, 99% van alle mensen in Nederland is zo dom dat ze alleen luisteren wat de media te vertellen heeft en dit klakkeloos aannemen, dit merk je vooral met Wilders.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:49:05 #16
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_70669022
Nederland is, en dat is misschien een schrik voor TS, één van de landen waar het behoorlijk goed geregeld is. Wat moet er precies nog meer op een rijtje zijn voordat we ontwikkelingshulp gaan geven?

Iedereen miljardair, 20 LCD-schermen per huiskamer (3 huiskamers per persoon) en een Jetsons-achtig openbaar vervoer?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_70669028
Geert Wilders

Goeie punten ook
  zondag 5 juli 2009 @ 15:49:28 #18
261619 HoneyPop
Gekke Druif
pi_70669047
ze moeten echt eens de effecten van waterstofperoxiden op de harses van Wilders gaan onderzoeken
pi_70669048
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Toen ik jonger was had ik er nog niet zo'n last van, al die veranderingen

Het is onderhand goed geweest.
  zondag 5 juli 2009 @ 15:50:09 #20
139330 TNA
For the stars that shine
pi_70669075
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:44 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Zegt de kortzichtigheid zelve door meteen op de man te spelen ipv inhoudelijk iets toe te voegen.
Vooruit dan maar

"LAGERE BELASTINGEN!" (Hallo, met belastingen worden ook weleens nuttige dingen betaald. Maar weet je wat, laten we alle belastingen afschaffen, geen gezeik, iedereen rijk )

"CRIMINELE NIET-NEDERLANDERS ERUIT!" (Leuk, als je ouders uit Marokko komen en je er zelf nog nooit bent geweest als geboren Rotterdammer word je maar gewoon op het vliegtuig naar Rabat gezet met de hartelijke groeten en een verneukte toekomst in het verschiet.)

"TURKIJE IN DE EU DAN NEDERLAND ERUIT!" (Ah gut, wat een lief principeel standpunt, behalve dat het desastreuze gevolgen zal hebben voor de Nederlandse economie.)

Genoeg kortzichtigheid belicht zo?
  zondag 5 juli 2009 @ 15:50:28 #21
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70669090
Minimumstraf, echt een goed idee. Vooral als die wordt opgelegd aan een jonge vrouw die al sinds haar vroege jeugd mishandeld is en verkracht is door buurjongens en uiteindelijk wraak heeft genomen. Bij voorkeur door islamitische buurjongens, en bij voorkeur een autochtoon meisje. Hops, direct 10 jaar voor die meid. Doodslag is doodslag.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_70669096
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Never into somethin'
pi_70669108
Inderdaad, wij als Nederland kunnen de EU gewoon ff afschaffen. Als we dan de publieke omroep opheffen en ontwikkelingshulp staken, zijn de plannen van Geert vast heel goed te financieren.
pi_70669152
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:49 schreef Bowlingbal het volgende:
Nederland is, en dat is misschien een schrik voor TS, één van de landen waar het behoorlijk goed geregeld is. Wat moet er precies nog meer op een rijtje zijn voordat we ontwikkelingshulp gaan geven?

Iedereen miljardair, 20 LCD-schermen per huiskamer (3 huiskamers per persoon) en een Jetsons-achtig openbaar vervoer?
Ik zeg ook niet dat het slecht geregeld is. Maar het feit dat we hier armen hebben, pauperwijken en een behoorlijke staatsschuld terwijl er talloze allochtonen ons geld zitten te verorberen met de uitkeringen die ze (imo onterecht) krijgen moet toch wel zeggen dat er iets fout zit, niet dan?

En ontwikkelingshulp moet er ook zijn, maar beleg dat geld eerst in andere dingen die beter kunnen.
pi_70669181
quote:
Op zondag 5 juli 2009 15:49 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:

[..]

Toen ik jonger was had ik er nog niet zo'n last van, al die veranderingen

Het is onderhand goed geweest.
Dan word je later zo'n bejaarde die niet accepteert dat de buurvrouw een tuinhekje in haar tuin plaatst omdat je niet tegen veranderingen kan. 't Blief zoal 't is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')