Dus als ik hier straks een foto plaats van een meisje van 15 ga jij met droge ogen beweren "dat je die niet zou geven, want ik ben 4 jaar ouder"?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef Juicyhil het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik ga niet m`n vriendin van de basisschool ophalen elke middag.
15-jarigen op de basisschool?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef Juicyhil het volgende:
Voor de duidelijkheid, ik ga niet m`n vriendin van de basisschool ophalen elke middag.
Ik zou er geen relatie mee willen hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:08 schreef Biels het volgende:
[..]
Dus als ik hier straks een foto plaats van een meisje van 15 ga jij met droge ogen beweren "dat je die niet zou geven, want ik ben 4 jaar ouder"?
Ik zal er eens een kind in stoppen..quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Remake het volgende:
15 jarige meisjes, bleh, zit nog te veel kind in, ka nje niet serieus mee omgaan.
Wie zegt dat je daar serieus mee om moet gaan?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Remake het volgende:
15 jarige meisjes, bleh, zit nog te veel kind in, ka nje niet serieus mee omgaan.
En zij wel. Misschien zijn ze geestelijk aan elkaar gewaagd, weet jij veel. Met je kuttopic.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik zou er geen relatie mee willen hebben.
Dat dus inderdaad.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:09 schreef Remake het volgende:
Ik vind het echt niet staan hoor. Bij mij op mijn vmbo-school was er ook een meisje die van iemand in de 20 ging. Niet dat ik zelf dat meisje kende ofsooquote:Op zondag 5 juli 2009 15:12 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat dus inderdaad.
Maar vooral jongens die er dan gebruik van maken dat zo`n meisje het cool vind dat ze wat met een meerderjarige heeft.
Welke Fok!kker doet dat ook echtquote:Op zondag 5 juli 2009 15:23 schreef Druktemaker het volgende:
TS is toch dat ventje dat met de jaarwisseling lekker achter z'n pctje zat?
Hij was niet de enige, hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 15:23 schreef djac1 het volgende:
[..]
Welke Fok!kker doet dat ook echtGeen Leven
t waren er een paarquote:Op zondag 5 juli 2009 15:23 schreef djac1 het volgende:
[..]
Welke Fok!kker doet dat ook echtGeen Leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |