Inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:38 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
Vee Basken ook op de klim...
Alleen maar Catalaanse vlaggen die de mensen daar in hun handen hebben..
Echt hè. Die gozer heeft ook een keer een Spanjaard gesproken en gaat nu elke keer de wijze man uithangen die heel goed weet hoe hij die naam moet uitspreken.quote:
quote:Herbert: "Hij gaat bidons halen voor zijn ploeg. Het record voor het aantal bidons staat nog altijd op naam van Gert Jakobs, met 19 stuks."
Maarten: "Komt Jakobs ook uit Drenthe?"
Herbert: "Ja, maar er zijn beelden van hoor."
Maarten: "Jaja, ik vermoedde alweer een Drentse slag."
quote:Maarten tegen Herbert: "De omloop, dan begint het leven weer, en dan zit jij in zo'n hal ergens met een kunstmatig lage temperatuur, pff."
quote:"Milram hoopt de sprint te kunnen winnen, maar hopen doe je ergens anders maar... in de kerk ofzo, maar niet in de Tour."
En daar had je hem.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:22 schreef Falco het volgende:
Zometeen Herbert met "Koers in een koers" en "Ik zou wel eens een kijkje achter in het peloton willen krijgen"
hoorde ik het toch goedquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:37 schreef Perico het volgende:
Herbert: "Door de val van Leipheimer is de voorsprong genaturaliseerd".
Tot wat, tot Andorrees?
Nee Boog-IE. Michieltje trouwens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:35 schreef yapie het volgende:
Ik word wel moe van Boogerd met z'n verkleinwoordjes:
Pietje Rooijakkers, Maaskantje komt binnen, die sprint van Feillu is een Zoetemelkje..
Hij werd toch ook geen Michieltje of Boogerdje genoemd?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:37 schreef Perico het volgende:
Herbert: "Door de val van Leipheimer is de voorsprong genaturaliseerd".
Tot wat, tot Andorrees?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |