quote:Een opmerking die ik pas kreeg, van een vrouw nota bene: "Zou je op zo'n technisch parcours niet in het voordeel zijn met een kleinere groep, van een man of 5, in plaats van 9"?
Dat kon toch geeneens? Want de 1/100en van Astanatijdrit waren nog niet eens bekend dan!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:10 schreef vaarsuvius het volgende:
De belg had al 10 minuten voro de finish bedacht dat Cancellara geel zou houden op basis van de proloog bij een eventuele gelijke einduitslag..
Gelukkig begonnen ze niet weer over Cavendish en dat bankbediende verhaal/pillenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:19 schreef sbientje het volgende:
vandaag kwam: het parcours is een gegeven wel erg vaak voorbij
en ook: erkende hardrijders
Ja, ik heb de knop omgezet. Ik vergeef Ducrot gewoon dat hij vandaag helemaal niet op zijn schermpje keek en alle tussentijden miste en ze steeds zelf ging opzoeken, waardoor hij na 5 minuten es kwam met wat wij al wisten, of hij vroeg het aan Gerbert.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:00 schreef Remzz het volgende:
Vergelijk deze topic's eens met die van 1/2 jaar geleden, het zijn langzamerhand gewoon echte cult-helden geworden![]()
Het praten over het te vaak horen van het verhaal over de vader van Voeckler begint ondertussen ook al ware cult-vormen aan te nemenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:43 schreef Szura het volgende:
[..]
en over Voeckler en z'n vader zijn ze tot nu toe ook stil![]()
[..]
Ja, tot meer dan vervelend toe.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:33 schreef Jac0bus het volgende:
Ik het echte ouwelullen nog niet kunnen zien omdat ik telkens moet werken. Zo te horen is het verhaal over de vader van Voeckler nog niet langsgekomen. Zijn "Hushovd, die geblokte Noor" en "die lange van Summeren" wel langsgekomen?
Vandaag dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:53 schreef Piratino het volgende:
De vader van Voeckler komt nog wel aan bod. Het is nog vroeg, Voeckler gaat heus nog wel een dagje in de aanval en dan kan Herbert los gaan.
Omdat die nog slechter zijn!quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:42 schreef Wopper1 het volgende:
Waarom kijken jullie niet naar de Belg of de Duitser, als je je toch alleen maar zit te ergeren.?
we hebben nu ook de geblokte grabschquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:38 schreef maartenducrot het volgende:
Vandaag dan eindelijk het verhaal van Voeckler?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |