Nooit echt in jaila gezetenquote:
Limburg bashen is zooooo 2003..quote:
Denk je dat ik dan gezellig met maddox naar de stad had gekund?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heeft MaddoX http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8132547.stm dit ook gedaan?
Maikuuul had een fox en heeft nu een zipjequote:Op zondag 5 juli 2009 14:12 schreef beverton het volgende:
Je had ook met ze drieën met Maikuuuls puchje moeten gaan
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:07 schreef postmortum het volgende:
is MaddoX dan weer vrij?
Lees post #5 en je hebt je antwoordquote:
Jaquote:Op zondag 5 juli 2009 15:41 schreef Marurk het volgende:
Reden jullie toevallig gisterenavond langs de Geusselt (McDonald's)?
Zo ja, dan heb ik jullie gezien.
juhquote:Op zondag 5 juli 2009 16:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ok
Welke kleur had die auto nou. Rood toch of niet?
aan FOK! gegevenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:15 schreef Jonkowise het volgende:
Wat is er met die 60 miljoen gebeurd dan?
En weer uitgegeven aan The Bunkerquote:
Als ie weer eens update.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:14 schreef The_Flash het volgende:
The best page in the universe
Deze Maddox is pas een baas.
quote:
Nee, toen zei MaddoxX, je hebt de cd der niet ingedaan jong je hebt hem erbovenin gestopt, ik geloofde hem niet want was in de veronderstelling dat de cd-speler de cd inslikte!, toen reden we naar een parkeerplaats en probeerde hem eruit te peuterenquote:Op maandag 6 juli 2009 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En vanaf toen ben je gestopt met denken?
Als je de CD download en dan op CD brand mag dat van mij! Je hebt namelijk voor de originele CD betaald en mag dus een kopie makenquote:Op zondag 5 juli 2009 14:06 schreef x3ro het volgende:
Maikuuul en Maddoxx waren gisteren in Maddoxx crappy peugeot 205 uit 1989 met 300.000+ km's op de teller, onderweg naar een andere jongeman om drank te gaan nuttigen voor het op stap gaan in het altijd mooie en gezellige Maastricht. Maikuul vond het geluid van het dieseltje niet interessant genoeg en vond het nodig mijn cd met wat rustgevende hardstyle op te zetten. Maar aangezien maddoxx auto het halve dashbord mist liet Maikuul de cd in de middenconsole vallen. Na veel problemen wisten ze hem eruit te vissen, maar volkomen bekrast.
klacht 1: Maikuuul die mijn cd sloopt
klacht 2: Maikuuul die niet verteld van het hele voorval
klacht 3: Maddoxx peugeot met missend dashbord(anders had het niet kunnen gebeuren:') )
Dat dusquote:Op maandag 6 juli 2009 11:34 schreef Maikuuul het volgende:
Aha!
De stoere bash-Limburg reacties waren natuurlijk niet te verwachten in dit topic.
En dat terwijl ze hier nog nooit zijn geweest want stel je voor dat je uit je eigen dorpje komt.
Royal Sadness siert deze mensen
Pas op !!!quote:Op maandag 6 juli 2009 11:36 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat dus
Als ze met carnaval eens een dagske langs zouden komen praatten ze wel anders
Mja het is altijd hetzelfdequote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Pas op !!!
Nu gaan ze weer bashen over het feit dat mensen zich verkleden en plezier hebben !!!
Maar dan wel met koninginnnedag vrijwel hetzelfde doenen dat uiteraard niet afkraken.
Volgens mij kende ze elkaar al voor Fok.quote:
3ton maar?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:06 schreef x3ro het volgende:
crappy peugeot 205 uit 1989 met 300.000+ km's op de teller
We kenden elkaar al lang voor Fok!quote:
Dat is veelgebruikt in Maastrichtquote:Op maandag 6 juli 2009 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En vanaf toen ben je gestopt met denken?
Nieuwe Sneakerz is goedquote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ja gek godverdomme, ik dacht tot dat cd ding de cd inslikte, zat hij net in een gleuf boven de cd speler
Gans vol krassers !
Ik brand je wel de nieuwe Sneakerz cd is dat ook goed?
hvj nwly !!!
Marurk stond je dan naast het stoplicht bij ons ofwat ?
We moesten langs deze weg omdat we naar de Mondial gingen( waar iemand van Fok! mij ook had gespot
)
Dat dus, en Maddox is familiequote:Op maandag 6 juli 2009 12:19 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We kenden elkaar al lang voor Fok!
En TS ken ik van het werk
Jullie van boven de rivieren moeten eens leren dat wij Limburgers jullie liever kwijt dan rijk zijnquote:
Maastrichtquote:Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Nieuwe Sneakerz is goed![]()
[..]
Dat dus, en Maddox is familie
[..]
Jullie van boven de rivieren moeten eens leren dat wij Limburgers jullie liever kwijt dan rijk zijnEn dat het mooie Maastricht met zijn fantastische "Mestreechs" dialect, wat jullie zo verafschuwen en barbaars vinden, de geboorteplaats is van de Nederlandse taal (Zuid germaans--> Diets--->Oud Nederlands
Neequote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Marurk stond je dan naast het stoplicht bij ons ofwat ?
We moesten langs deze weg omdat we naar de Mondial gingen( waar iemand van Fok! mij ook had gespot
)
Dan gaan jullie toch lekker bij dat falende België horen. Gladde G nicht.quote:[b]Op maandag 6 juli 2009 17:35 schreef
Jullie van boven de rivieren moeten eens leren dat wij Limburgers jullie liever kwijt dan rijk zijnEn dat het mooie Maastricht met zijn fantastische "Mestreechs" dialect, wat jullie zo verafschuwen en barbaars vinden, de geboorteplaats is van de Nederlandse taal (Zuid germaans--> Diets--->Oud Nederlands
We zijn niet op het Mcdonalds terrein geweest ... gewoon de snelweg gepakt richting beek ...quote:Op maandag 6 juli 2009 20:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nee
Ik was even een hamburger gaan halen bij de Mac en toen stond ik een tijdje buiten te praten en zag ik jullie rode Peugeot
Beekquote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We zijn niet op het Mcdonalds terrein geweest ... gewoon de snelweg gepakt richting beek ...
Of heb je heel dichtbij de snelweg gestaan ?
Oh, dan weet ik het nietquote:Op maandag 6 juli 2009 20:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We zijn niet op het Mcdonalds terrein geweest ... gewoon de snelweg gepakt richting beek ...
Of heb je heel dichtbij de snelweg gestaan ?
Dat waren wij nietquote:Op maandag 6 juli 2009 21:01 schreef Marurk het volgende:
[..]
Oh, dan weet ik het niet
Ik zag in ieder geval een rode crappy Peugeot van best een aantal jaren oud met een paar gasten erin
Reed van BP-tankstation richting snelweg
Die probeer je ook iedereen op te dringen héquote:Op maandag 6 juli 2009 11:03 schreef Maikuuul het volgende:
Ik brand je wel de nieuwe Sneakerz cd is dat ook goed?
gangsta shitquote:
De sneakerz cd moet gepushed worden net zoals coke gepushed moet worden.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef mirved het volgende:
[..]
Die probeer je ook iedereen op te dringen hé
De meeste kijken van afstand toe en schrijven dan een dag later op Fok "Hey ik had je gezien!"quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Nikmans het volgende:
Als ik Maikuuul eensch tegen zou komen in Maastricht ofzo kocht ik hem een pilskeEn dan gingen we over FOK! praten
Ik kom hem nog wel een keer tegen.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:07 schreef Nikmans het volgende:
Gemoedelijke Limburgers
Als ik Maikuuul eensch tegen zou komen in Maastricht ofzo kocht ik hem een pilskeEn dan gingen we over FOK! praten
Je kunt ook gewoon: "heej ik ben Marurk van Fok!" zeggen en dan een praatje beginnen hoor..... in plaats van mij rondzoekend laten bespeuren wie maikuuul riepquote:Op maandag 6 juli 2009 21:59 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik kom hem nog wel een keer tegen.
Al bijna 3 x gebeurd. Een keer bij de Kentucky (daar was hij en ik was ook op de Markt die avond), en dus nu bij de Geusselt bijna.
Ik zal wel een keer "Maikuuuuul!" roepen als ik hem zie._!
Zit gehakt ook in de familie of wa?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De sneakerz cd moet gepushed worden net zoals coke gepushed moet worden.
Jeweets deze harde Limburggggggse straatlever !
Met enige creativiteit kom je wel verder dan 2 mensen heurquote:Op maandag 6 juli 2009 21:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Dat waren wij niet
Wel toevallig though.
In die Peugeot van MaddoxX kunnen maar 2 mensen want er zit geen achterbank in
Denk je dat ik m kom brengen ofwat ?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:12 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met enige creativiteit kom je wel verder dan 2 mensen heur
Plums paste dr op de pasagiersstoel gewoon nog bij.
Enne Maikuuul.. Die cd heb ik nog niet zien verschijnen
Ik doe mn werk perfect heur, tijdens een gesprek op n grote rode knop duwen is nou ook geen moeite ehquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Denk je dat ik m kom brengen ofwat ?
Wacht maar mooi totdat we weer een geile date hebben op de plee bij het werk.
Dan krijg je hem, mits je je werk goed verricht he !
quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:07 schreef Genius-F het volgende:
LimburgGroningen, Friesland, Drenthe, Flevoland, Overijssel, Gelderland, Utrecht, Zuid-Holland, Noord-Holland en Zeeland
Zijn wel allemaal te verwachten reacties.. Begint de inspiratie op te raken?quote:
Nee.. Jouw vermogen om een opmerking goed te interpreteren wel..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal te verwachten reacties.. Begint de inspiratie op te raken?
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:14 schreef Maikuuul het volgende:
Wacht maar mooi totdat we weer een geile date hebben op de plee bij het werk.
Dan krijg je hem, mits je je werk goed verricht he !
Ik denk dat ie op "ander werk" doelt hier..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:19 schreef x3ro het volgende:
Ik doe mn werk perfect heur, tijdens een gesprek op n grote rode knop duwen is nou ook geen moeite eh
Nope hebben het over hetzelfde werk, en maikuuul weet ook precies welke grote rode knopquote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:11 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Nee.. Jouw vermogen om een opmerking goed te interpreteren wel..
[..]
[..]
Ik denk dat ie op "ander werk" doelt hier..Of jij doelt op een andere grote, rode knop..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |