SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar als ik me niet vergis is ongeveer alles uit het tweede deel van de show.
-edit-
Die camerabeelden voor de show waren ook geweldig, leuk om te zien hoe sommige mensen reageren![]()
Wat zat ik me daar toch te stressen toen ie toch weer doorging nadat hij had 'afgesloten'quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:43 schreef Felixa het volgende:
Het begon zo tegen 20.20u en om 23.15u stonden we weer buiten.
Volgens mij zaten er idd ook een hoop expats tussen. Geweldig.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:29 schreef 988012 het volgende:
[..]
Wat zat ik me daar toch te stressen toen ie toch weer doorging nadat hij had 'afgesloten'M'n laatste trein richting de andere kant van het land ging al om 23:19, had niet gerekend op een pauze van een half uur...
Heb ik nog veel gemist? Liep net weg toen ie lekker op gang kwam over de maan
Vond het verder wel leuk voor een keertje. Ben niet laaiend enthousiast maar heb me zeker wel vermaakt. Toch wel erg lastig om het verhaal te blijven volgen, lig je de ene keer in een deuk, snap je de andere keer niet waarom de andere helft zo zit te lachen. Kon het verder wel goed volgen vanaf de eerste rij van de tribune![]()
Trouwens wat een opkomst uit andere landen zeg, leek wel of een derde van de zaal z'n hand opstak toen ie vroeg naar Britten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Deur ging om half zeven open, ik was er om kwart voor zeven en zat op rij 4.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:47 schreef Morrigun99 het volgende:
Als je er bent wanneer de zaal opengaat, is dat op tijd genoeg voor goede plaatsen? Of moet ik me echt U2 taferelen voorstellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me een prima tijd. Ik kwam 10 minuten na het openen van de zaal aan, en ik kon nog n goed plekje vinden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:47 schreef Morrigun99 het volgende:
Als je er bent wanneer de zaal opengaat, is dat op tijd genoeg voor goede plaatsen? Of moet ik me echt U2 taferelen voorstellen?
Jaquote:Op zondag 15 november 2009 00:39 schreef Felixa het volgende:
Was jij dit, Sapstengel?![]()
Sapporo23: @eddieizzard greetings fro apeldoorn. in the hmh nowand hi to everyone from fok.nl
Speedo's busted?quote:Op zondag 15 november 2009 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
Nog geflitst op de heenweg. Crap 100km p/u snelwegen rond Amsterdam.
I'm very busy..quote:Op zondag 15 november 2009 17:04 schreef Morrigun99 het volgende:
Het was de eerste show van Izzard die ik zag. Sowieso de eerste hele show van de beste man. Ik had af en toe echt moeite om bij te komen. Heb meerdere malen tot tranen aan toe zitten lachen.
"Searg, he's a Raptor!"
O, dat is netjes.quote:Op zondag 15 november 2009 19:49 schreef Felixa het volgende:
DVD komt 23 november uit.
Of als je het meteen goed wilt aanpakken, klik.
Oeh die 7 box klinkt erg aanlokkelijkquote:Op maandag 15 november 2009 19:49 schreef Felixa het volgende:
DVD komt 23 november uit.
Of als je het meteen goed wilt aanpakken, klik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |