quote:Just doing a souncheck at Nottingham arena. On in one hour. There will be a live Twitter feed on the screens before the show
Vriendin en ik hebben kaarten voor de 13e, vanavond mooi ff kijken om op te warmen. Eerlijk gezegd vind ik ondertiteling bij Eddie Izzard wel prima, soms enigszins lastig te volgenquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:17 schreef Felixa het volgende:
Vrijdagavond aanstaande komt Dress To Kill op tv, bij Veronica om 23.25u!
Nog even snel wat nationale reclame voor de HMH.
Ik kan precies hetzelfde zeggenquote:Op vrijdag 6 november 2009 16:49 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Vriendin en ik hebben kaarten voor de 13e, vanavond mooi ff kijken om op te warmen. Eerlijk gezegd vind ik ondertiteling bij Eddie Izzard wel prima, soms enigszins lastig te volgen
ah dat zou mooi zijnquote:Op maandag 13 november 2009 10:50 schreef Felixa het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben (weet écht niet meer waar) dat het 2x50 minuten duurt met een pauze.
Dus ik gok dat het rond 22.15/22.30u is afgelopen.
geen plaatsing hè dus als je een goed plekje wil moet je optijd zijnquote:Op maandag 13 november 2009 16:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Start 20.15. Zaal open om 18.45.
WTF. Gewoon anderhalf uur
Ja, ongeplaceerd maak ik wel vaker mee. Maar anderhalf uur van te voren de zaal open gooien vind ik vrij uniek hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
geen plaatsing hè dus als je een goed plekje wil moet je optijd zijn
Dan verkopen ze ook nog wat bier dat is natuurlijk de bedoeling van de bierhal. Bij comedy verkoop je anders maar 2 drankjes maxquote:Op maandag 13 november 2009 16:40 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, ongeplaceerd maak ik wel vaker mee. Maar anderhalf uur van te voren de zaal open gooien vind ik vrij uniek hoorMaar misschien doen ze dat ook omdat mensen waarschijnlijk van ver komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat getwitter vond ik ook erg leuk.
En het duurde dus véél langer dan ik had gedacht en ook langer dan op de deur stond.
Het begon zo tegen 20.20u en om 23.15u stonden we weer buiten.
Heb allebei de bekers gekocht, die van Stripped en de Cake or Death-beker.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |