Dure show danquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Grappig, in Engeland kost een show van hem zo 60 pond
En verder, zie m'n sig.
Hij waarschuwt voor duurdere kaartjes en handelaren.quote:Eddie was particularly adamant that ticket prices should be kept to a minimum. £30 outside London and £35 in London.
dat was mijn eerste kennismaking met hem, ik was meteen om. vond het zo leuk, meteen laten horen aan mn broer, bij hem echter kon er geen glimlach van af, vreemd is dat toch hoe de 1 iets hilarisch vind en de ander doet t niks.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ha, da's ook mijn favoriet, die heb ik zelfs nog in 1 van m'n lessen gebruikt, kinderen vonden het schitterend
.
Oh, misschien was het dan 60 pond voor beidequote:Op vrijdag 25 september 2009 13:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dure show danVan zijn site:
[..]
Hij waarschuwt voor duurdere kaartjes en handelaren.
Leuk! Hoe heb je dat gedaan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]Ha, da's ook mijn favoriet, die heb ik zelfs nog in 1 van m'n lessen gebruikt, kinderen vonden het schitterend
.
Hij heeft ook wel in grotere producties gespeeld zoals Ocean's 12 & 13, My Super Ex-Girlfriend en recent nog in Valkyrie. Hij is zeker geen onverdienstelijk acteur.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:17 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zag hem laatst ook ineens in een film![]()
Leipe film ook trouwens. En hij speelt ook in Blueberry zag ik, maar die film heb ik te lang geleden gezien dus kan het me niet herinneren.
"the body of christ, who ordered the body of christ?"quote:Op zaterdag 26 september 2009 01:59 schreef Sapstengel het volgende:
Of in Circles, "Drink this wine, it is my blood." "You said what?"
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:28 schreef Sapstengel het volgende:
Op welke dagen gaan jullie eigenlijk? Ik ga zaterdag de 14e.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:58 schreef Dingest het volgende:
Ik heb tickets voor vrijdag 13 november![]()
Twee vrienden gaan mee, de rest kon die dag niet of vond het te duur (hoewel ze niet zo bekend zijn met de materie). Persoonlijk vind ik 42 euro nog meevallen
wa..?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
Oja idd, ik moet topics eens lezen.
Sinds kort trouwens ook de DVD van Sexie, de enige die ik nog miste. Wat een geweldige show is dat![]()
. Samen met Definite Article de beste imo
.
Ik heb gewoon een dvd-box uit het VK laten overvliegen, daar zitten al zijn shows inquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
Sinds kort trouwens ook de DVD van Sexie, de enige die ik nog miste. Wat een geweldige show is dat![]()
. Samen met Definite Article de beste imo
.
Ja dat vond ik ook inderdaad. Met "should've been funnier". En het einde was ook een beetje matig. Maar het publiek was ook erg moeilijk volgens mij, ivm dat van z'n andere shows. Ik vond het stuk van de Odyssey, hunter-gatherers en dat van Mars die dichtbij was echt te grappig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:00 schreef Daskaar het volgende:
[..]
wa..?
sexie is zo'n teleurstelling!
zijn in mijn mening zo weinig goeie grappen.
t werd op een gegeven moment een beetje awkward hoevaak ie "should've been funnier" ertussen gooide.
he, ik zou naar m kijken als ie het telefoonboek voorleest, maar veel grappiger zou dat niet zijn dan Sexie..in mijn meniing dan he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |