quote:Op zondag 5 juli 2009 02:28 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dacht even dat TS lag te neuken, maar toen bedacht ik mij dat ik de enige KLB'er ben die sex heeft.
je moeder is gelovig en jij heet SiemPie666quote:Op zondag 5 juli 2009 02:27 schreef SiemPie666 het volgende:
us straks zal ze wel even gaan bidden om mijn ziel te redden![]()
's nachts hoeft dat niet schijnbaarquote:
Ik ben een opstandige metalpuber geweest jeweetzquote:Op zondag 5 juli 2009 02:31 schreef Rijpie het volgende:
[..]
je moeder is gelovig en jij heet SiemPie666
Vrij klote, ik heb er ook zo een die wel 's binnen stormt.quote:
Met je fleshlight zeker.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:28 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dacht even dat TS lag te neuken, maar toen bedacht ik mij dat ik de enige KLB'er ben die sex heeft.
mer haat, is dat turksquote:Op zondag 5 juli 2009 02:34 schreef de_boswachter het volgende:
Terwijl jij dit topic opende ligt je moeder nu ws. mer haat Tarzan3000 zich klaar te soppen.
Ik zeg hop een deurtje verder TS, en vlug!!!
ik snap inderdaad niet wat je bedoelt, anders had ik er geen opmerking over gemaaktquote:Op zondag 5 juli 2009 02:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar je snapt niet wat ik bedoel of wat, stuk intellect.
Ik bedoelde: met haarquote:Op zondag 5 juli 2009 02:38 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik snap inderdaad niet wat je bedoelt, anders had ik er geen opmerking over gemaakt
Je zou toch verwachten dat je na zoveel ervaring in de KLB wel een troll zou kunnen herkennenquote:Op zondag 5 juli 2009 02:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik bedoelde: met haar
Alsof ik gvd les sta te geven aan een klas vol mongolen
Je wist waar je aan begon toen je voor het mod-schap solliciteerdequote:Op zondag 5 juli 2009 02:39 schreef de_boswachter het volgende:
ah oke dan snap ik het toch wel,quote:Op zondag 5 juli 2009 02:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik bedoelde: met haar
Deed 'ie niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 02:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Je wist waar je aan begon toen je voor het mod-schap solliciteerde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |