is geen rel te noemenquote:

Nee.quote:

Ga huilen ofzo. Ik de sfeer verzieken? Heb je de TT al gelezen? Of hangt er teveel vet voor je ogen?quote:Op zondag 5 juli 2009 01:29 schreef Juicyhil het volgende:
he 16 jarig ettertje, check fb topique

Post ze!quote:Op zondag 5 juli 2009 01:32 schreef gers het volgende:
dit topic heeft een ernstig gebrek aan tienertietjes

Helaas niet aan klapjosti'squote:Op zondag 5 juli 2009 01:32 schreef gers het volgende:

CPquote:Op zondag 5 juli 2009 01:32 schreef gers het volgende:

ik neem aan dat de vaste vrouwelijke pub'ers wekelijks hun tetten postenquote:

Ik "ken" je sinds de laatste downtime. Toen deed je meteen irri in de IRC.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ga huilen ofzo. Ik de sfeer verzieken? Heb je de TT al gelezen? Of hangt er teveel vet voor je ogen?

Dat valt heel hard tegen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef gers het volgende:
[..]
ik neem aan dat de vaste vrouwelijke pub'ers wekelijks hun tetten posten

Had ik ook verwacht, helaas zit het hier andersquote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef gers het volgende:
[..]

Ja, maar dat is alleen voor de echte vertrouwde SC bazen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef gers het volgende:
[..]

WATquote:

Ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, maar dat is alleen voor de echte vertrouwde SC bazen.

Doe het ff zelf, volgens mij vind jij het kkgeil om lekker in je anus genomen te worden.quote:

Omdat je als een randdebiel die link naar dat faalforum zat te spammen.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik "ken" je sinds de laatste downtime. Toen deed je meteen irri in de IRC.

Kijk maar uit dat je mammie het niet leest, dan mag je 2 weken niet meer op de scooter.quote:Op zondag 5 juli 2009 01:34 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Doe het ff zelf, volgens mij vind jij het kkgeil om lekker in je anus genomen te worden.

Dat deed ik niet jij blinde imbecielquote:Op zondag 5 juli 2009 01:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Omdat je als een randebiel die link naar dat faalforum zat te spammen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |