Dat ik films in 10 minuten, gehele spellen van 10 gb in 1 uur, en seiries NON stop kan downloaden, maar ik weet niet wat.quote:
jouw films zijn nog geen 2 GB?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:55 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Dat ik films in 10 minuten, gehele spellen van 10 gb in 1 uur, en seiries NON stop kan downloaden, maar ik weet niet wat.
Van die xVid mpeg meuk zijn allemaal 700 mb per cd ,ik kan wel bluray gaan downloaden, maar heb geen hd tv oidquote:
Begin eens met de IMDB top 250.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:55 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Dat ik films in 10 minuten, gehele spellen van 10 gb in 1 uur, en seiries NON stop kan downloaden, maar ik weet niet wat.
Xvidquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:01 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Van die xVid mpeg meuk zijn allemaal 700 mb per cd ,ik kan wel bluray gaan downloaden, maar heb geen hd tv oid
dus dit is eigenlijk een beetje een pats topic?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:55 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |