Als hij wordt waarschijnlijk wordt uitgeloot, zit hij waarschijnlijk in een lage lotingsklasse. Trek zelf je conclusies.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:48 schreef GlowMouse het volgende:
Zonde van je wiskunde B, het zijn allemaal vrij eenvoudige studies. Is econometrie niks?
Sinds wanneer is econometrie een studie met numerus fixus?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:25 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Als hij wordt waarschijnlijk wordt uitgeloot, zit hij waarschijnlijk in een lage lotingsklasse. Trek zelf je conclusies.
Dat is zijn punt niet. Lees: intelligentie.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:34 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Sinds wanneer is econometrie een studie met numerus fixus?
Met wiskunde B heb je het hoe dan ook makkelijk bij economie. En bij geneeskunde had hij ook hard moeten werken.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:37 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is zijn punt niet. Lees: intelligentie.
Waarom loop je met een boog om geneeskunde heen?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:25 schreef sbk het volgende:
GlowMouse, ik ben niet heel goed in wiskunde (6,9 op examen, 6 gemiddeld)
Ik twijfel sowieso of ik een economische studie te doen, maar de info was erg behulpzaam, bedanktEn bedankt GR voor je uitgebreide uitleg
![]()
Uiteindelijk wil ik wel een studie doen die ook echt mogelijkheden voor een baan bied. Ik heb me ingeschreven voor biomedische wetenschappen maar ik heb gelezen dat je heel moeilijk aan een baan kan komen met die opleiding dus ik denk niet dat ik daarmee doorga. Bovendien wil ik geen onderzoeker worden.
Ook ingeschreven voor gezondheidswetenschappen, van wat ik er over gelezen heb lijkt het me heel leuk, maar ik weet niet echt wat je daarmee kunt worden. Maar ik had me vooral ingeschreven voor biomedische wetenschappen en gezondheidswetenschappen omdat het een beetje lijkt op geneeskunde maar ik heb gerealiseerd dat dat misschien niet zo'n goed idee is. ...
Ik zou juist gegokt hebben dat pharmacie best pittig isquote:Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom loop je met een boog om geneeskunde heen?
Ik heb zelf geneeskunde gedaan na een studie chemie/biotechnologie en je kan alle kanten op: met en zonder patiënten, wel/geen research enz.
Tandheelkunde of Pharmacie zijn vaak ook aardige studies voor de "softere" beta.
Oh nee ik bedoel ik wil juist geneeskunde doen maar omdat ik in een lage lotingsklasse zit, heb ik me ook ingeschreven voor biomedische wetenschappen en gezondheidswetenschappen als ik uitgeloot wordt maar nu twijfel ik dus..quote:Op zondag 5 juli 2009 11:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom loop je met een boog om geneeskunde heen?
Als je echt, nu of in de toekomst, arts zou willen worden, ben je beter af met het studeren van gezondheidswetenschappen of biomedische wetenschappen. Dan kan je je volgend jaar en het jaar daarop nog inschrijven voor de loting. Wordt het dan ECHT niets, dan kan je je bachelor en/of master biomedische wetenschappen of gezondheidswetenschappen (bij de laatste wel oppassen dat je in de vrije ruimte wel zoveel mogelijk biomedische vakken kiest) en dan meedoen aan het SUMMA verkort-geneeskunde traject van Utrecht of een vergelijkbare versie.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:25 schreef sbk het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoel ik wil juist geneeskunde doen maar omdat ik in een lage lotingsklasse zit, heb ik me ook ingeschreven voor biomedische wetenschappen en gezondheidswetenschappen als ik uitgeloot wordt maar nu twijfel ik dus..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |