Ja, ik begrijp gelijk over welke mobiele telefoon van Sony Ericsson je het hebt...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:54 schreef Paul het volgende:
Sony ericson die met zoeen lampje is ook zoeen baze telefoon
K800i. Wat een bazenphone was dat inderdaad.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:54 schreef Paul het volgende:
Sony ericson die met zoeen lampje is ook zoeen baze telefoon
[ afbeelding ]
Gast de Sony Ericsson W810i is al zo'n 4 jaar oud...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:57 schreef Siniti het volgende:
Mensen die het uitmaakt wat voor telefoon ze hebben
Serieus, zolang je der mee kan smsen en bellen is alles toch goedMaar nee hoor het moet weer 300 euro kosten en het nieuwste van het nieuwste zijn, terwijl iedereen al weet dat al die pauperbedrijven al telefonen voor 2015 klaar heeft liggen
Wat is daar mis mee?quote:
Hehe ik heb die nog steeds, heb hem later weer gekocht omdat ik het lampje heel vaak gebruik om je jas te zoeken in de kroeg bijvquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:57 schreef 16meter het volgende:
[..]
K800i. Wat een bazenphone was dat inderdaad.
Het LEDje van de camera kon je als zaklamp gebruiken.
Die W-versies waren meer op kinderen gericht. Felle kleurtjes, lelijk design en (slechtere) camera's zonder lenscover.![]()
En terecht want die zijn baas.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:03 schreef EchteGooischeSchooier het volgende:
Ik gebruik nogsteeds de standaart W810i oordopjes voor mn Nokia
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:03 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarom zou je je telefoon niet als mp3speler gebruiken
Ik heb een Sony Ericsson W890i en hij komt niet eens een klein beetje in de buurt van de bazigheid van de Sony Ericsson W810i.quote:
Krijg jij een harde plasser van het woordje baas?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:04 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
En terecht want die zijn baas.
Waarom zou ik extra geld uitgeven voor een mp3-speler als ik een mobiel heb?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |