quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:52 schreef Hathor het volgende:
Ik geloof dat de bijnaam "Carlos" niet de geplaveide weg naar succes is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:52 schreef Compomotive155 het volgende:
Ook meldden beide chauffeurs dat ze last hadden gehad van hallucinaties, nadat ze van de lading hadden gesnoept. Ze waren ruim twee dagen van de kaart door de verdovende middelen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest er ook om lachenquote:
Haha, kansloosquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:52 schreef Compomotive155 het volgende:
Ook meldden beide chauffeurs dat ze last hadden gehad van hallucinaties, nadat ze van de lading hadden gesnoept. Ze waren ruim twee dagen van de kaart door de verdovende middelen.
![]()
![]()
![]()
![]()
wat ben je toch eigenlijk ook een klein betwetertje met een inteelt gerelateerde hersenbeschadiging.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:33 schreef Meh7 het volgende:
Wilders -10 zetels.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:52 schreef Compomotive155 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien moet je eens stoppen met wilders off topic in elk topic te brengen. je bent een beetje zielig. ok dat kan en weet iedereen op fok! ook wel, maar ga niet te lang door.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zou hij dit herleiden naar de joods-christelijke waarden van die Nederlander?
Zal een leuk ritje zijn geweest.quote:Ook meldden beide chauffeurs dat ze last hadden gehad van hallucinaties, nadat ze van de lading hadden gesnoept. Ze waren ruim twee dagen van de kaart door de verdovende middelen.
Dat dacht ik al, een ontwijkend antwoord. If you can't stand the heat, get out of the kitchen!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je eens stoppen met wilders off topic in elk topic te brengen. je bent een beetje zielig. ok dat kan en weet iedereen op fok! ook wel, maar ga niet te lang door.
Vind Geertje alleen maar mooi natuurlijkquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef Disorder het volgende:
[..]
Wat moet dat toch zwaar zijn. De hele dag bezig zijn met de heer Wilders.
Ga je nichtje fistfucken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:22 schreef Meh7 het volgende:
Hoe komt het dat Nederlanders zich vaak schuldig maken aan criminaliteit zoals drugshandel en kindermisbruik? Zit dat in de cultuur?
http://gtsttime.web-log.nl/photos/uncategorized/micky_1.jpgquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:34 schreef B.E.D het volgende:
Nooit van gehoord.
Dat is eerder iets wat in joods-christelijke kringen zal gebeuren, denk aan Dutroux en Fritzl.quote:
Ik snap het ook niet, werken ho maar. Ik kan mij voorstellen dat jullie de Nederlanders die je land terroriseren zat worden.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:22 schreef Meh7 het volgende:
Hoe komt het dat Nederlanders zich vaak schuldig maken aan criminaliteit zoals drugshandel en kindermisbruik? Zit dat in de cultuur?
Is dit een bewuste poging tot bagatellisatie?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:08 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, werken ho maar. Ik kan mij voorstellen dat jullie de Nederlanders die je land terroriseren zat worden.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is dit een bewuste poging tot bagatellisatie?
Ik geef antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Was het onbewust of is het niet als poging bedoeld?
Ik wijs je op de onvolledigheid van je antwoord, het blijft multi-interpretabel.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:32 schreef Ruud het volgende:
Ik geef antwoord op je vraag.
Ik heb altijd begrepen dat in niet Westerse landen op grote schaal kinderen worden geexploiteerd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat is eerder iets wat in joods-christelijke kringen zal gebeuren, denk aan Dutroux en Fritzl.
Ja die, ze heeft naar eigen zeggen haar nieuwe vriendje van zijn jointjesverslaving afgeholpen.quote:
Je doelt op Joran van der Sloot in Thailand? Dat soort dingen gebeuren ook idd.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:48 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat in niet Westerse landen op grote schaal kinderen worden geexploiteerd.
Je komt hier alleen om een beetje te rellen en de discussie rond het nieuwsbericht te verpestenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je doelt op Joran van der Sloot in Thailand? Dat soort dingen gebeuren ook idd.
Dat is jouw opvatting.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:59 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Je komt hier alleen om een beetje te rellen en de discussie rond het nieuwsbericht te verpesten
Nee ik doel op die campagnes tegen kinderen in die hoerenhuizen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:53 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Je doelt op Joran van der Sloot in Thailand? Dat soort dingen gebeuren ook idd.
Het zijn toch vaak Westerse toeristen die daar gebruik misbruik van maken? (In landen als Thailand bijv.)quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:03 schreef yyentle het volgende:
[..]
Nee ik doel op die campagnes tegen kinderen in die hoerenhuizen.
Niet alleen in Thailand, ook in andere niet Westerse landen. En het wordt hier bekend omdat Westerse mensen door daar bordelen te bezoeken, erachter komen wat natuurlijk niet wegneemt dat de eigen bewoners met geld daar ook gebruik van maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het zijn toch vaak Westerse toeristen die daar gebruik misbruik van maken? (In landen als Thailand bijv.)
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:22 schreef Meh7 het volgende:
Moet ik perse foto's van Abu Ghraib plaatsen? Of telt dat niet omdat het niet in een niet-Westers land was? Guantanamo ook goed?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Lees eens rapporten van Amnesty over Pakistan , of is dat ineens ook een joods-christelijk land
Jij heb het over kindermisbruik , dat dat vaak voorkomt in westerse landen etc etc.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Moet ik perse foto's van Abu Ghraib plaatsen? Of telt dat niet omdat het niet in een niet-Westers land was? Guantanamo ook goed?
Ga je Fritzl, Dutroux en de kindermisbruikende priesters ontkennen?quote:Op zondag 5 juli 2009 00:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij heb het over kindermisbruik , dat dat vaak voorkomt in westerse landen etc etc.
maar als je foto's wilt plaatsen , ga je gang , maar nog beter open er een topic over
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:08 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ga je Fritzl, Dutroux en de kindermisbruikende priesters ontkennen?
Ik word alles behalve gelukkig van kindermisbruik, houd je zieke gedachten voor jezelf.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:11 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeg ik dat ?
Jij begint over kindermisbruik in een topic over een drugsbaron.
Nogmaals open er een topic over als je daar gelukkig van wordt
quote:Op zondag 5 juli 2009 00:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik word alles behalve gelukkig van kindermisbruik, houd je zieke gedachten voor jezelf.
Oh, als de verdachten Mocro's zouden zijn, dan zat je hier nu alles goed te praten.quote:Op zondag 5 juli 2009 00:14 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik word alles behalve gelukkig van kindermisbruik, houd je zieke gedachten voor jezelf.
Ben jij nu de daden van deze Nederlandse crimineel aan het goedpraten? Want ik heb van jou (eigenlijk van niemand) geen afkeuring gelezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:13 schreef kriele het volgende:
[..]
Oh, als de verdachten Mocro's zouden zijn, dan zat je hier nu alles goed te praten.
Hoeven we ook niet te doen.... hij is gepakt in het buitenland en die straffen zijn daar niet mals. Dan hoef je er ook niet zoveel woorden aan vuil te maken.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ben jij nu de daden van deze Nederlandse crimineel aan het goedpraten? Want ik heb van jou (eigenlijk van niemand) geen afkeuring gelezen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 11:15 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ben jij nu de daden van deze Nederlandse crimineel aan het goedpraten? Want ik heb van jou (eigenlijk van niemand) geen afkeuring gelezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |