Waarom de vonk op laten springen, als het vuur niet geblust kan worden?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Trouwens deze reactie van de Telegraaf:
Dus...er staat:het feit dat ik een kort rokje draag en blond haar heb,daarom mag hij ruzie zoeken?Maar het feit dat Hij Marokkaan is,zijn alle marokkanen slecht?Het zal wel weer een marokkaan zijn?Ik wil ZIJN verhaal wel eens horen.Zijn al de dames dan onschuldige zielige bambi`s?Trek iest fatsoenlijks aan,en je zult nergens last meer van hebben..wedden?![]()
![]()
![]()
Van Justitie en Den Haag hoef je inderdaad niet veel te verwachten. Ik eerder dat er een mentaliteitsverandering nodig is bij de gemiddelde Nederlander. Wat meer assertiviteit en agressiviteit jegens dit soort tuig zou zeer wenselijk zijn.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:22 schreef Halcon het volgende:
Waarom al die ophef om die gastjes te vinden? Als ze al gepakt worden (kleine kans) dan is het een aai over de bol en een kopje thee en ze mogen weer verder gaan met het terroriseren van het uitgaanspubliek.
Dat is de zogenaamde methode van de vastlopende plaat c.q. "benoemen".quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:26 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Waarom de vonk op laten springen, als het vuur niet geblust kan worden?
De oorzaak van het probleem ligt bij de daders, niets meer niets minder.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
Precies, maar wat wil je, het is en blijft mevrouwhopjes.
En bij mevrouwhopjes83, die door haar vervelende gedrag ervoor zorgt dat rationele mensen ineens irrationeel worden - waardoor deze lui hun gang kunnen gaan.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
De oorzaak van het probleem ligt bij de daders, niets meer niets minder.
Ook dat. Als er iemand wordt afgeranseld zal niemand helpen. Nee, het publiek pakt liever de GSM om een filmpje te maken om op Youtube te deponeren.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef Frasier het volgende:
[..]
Van Justitie en Den Haag hoef je inderdaad niet veel te verwachten. Ik eerder dat er een mentaliteitsverandering nodig is bij de gemiddelde Nederlander. Wat meer assertiviteit en agressiviteit jegens dit soort tuig zou zeer wenselijk zijn.
Trollquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
Precies, maar wat wil je, het is en blijft mevrouwhopjes.
Dus een simpele user op een of ander forum genaamd fok is mede oorzaak van het probleem? Wat een invloedquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En bij mevrouwhopjes83, die door haar vervelende gedrag ervoor zorgt dat rationele mensen ineens irrationeel worden - waardoor deze lui hun gang kunnen gaan.
Mede, het gaat hier om een indirecte oorzaak, waardoor deze lui hun gang kunnen gaan. Immers, waarom zou ik iets ondernemen tegen dergelijk tuig, als ik te druk ben met bepaalde autochtonen strontvliegen van mij af te slaan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:32 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dus een simpele user op een of ander forum genaamd fok is mede oorzaak van het probleem? Wat een invloed
Laat al die dames maar burka's aantrekken.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Trouwens deze reactie van de Telegraaf:
Dus...er staat:het feit dat ik een kort rokje draag en blond haar heb,daarom mag hij ruzie zoeken?Maar het feit dat Hij Marokkaan is,zijn alle marokkanen slecht?Het zal wel weer een marokkaan zijn?Ik wil ZIJN verhaal wel eens horen.Zijn al de dames dan onschuldige zielige bambi`s?Trek iest fatsoenlijks aan,en je zult nergens last meer van hebben..wedden?![]()
![]()
![]()
Mijn hemel , heb nog nooit zo'n debiele reactie gezien hierquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:30 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En bij mevrouwhopjes83, die door haar vervelende gedrag ervoor zorgt dat rationele mensen ineens irrationeel worden - waardoor deze lui hun gang kunnen gaan.
Ik ben daar niet echt van onder de indruk, zeker niet als het van u afkomstig is.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:34 schreef N.icka het volgende:
[..]
Mijn hemel , heb nog nooit zo'n debiele reactie gezien hier
Hoezo zeker niet van mij ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ben daar niet echt van onder de indruk, zeker niet als het van u afkomstig is.
Da's eigenlijk een veel groter probleem.quote:niemand ingreep
Welke niet te vermijden is, het by-stander effect treedt in publieke aangelegenheden bijna altijd op. Iedereen neemt dan een afwachtende houding in, schuiven de verantwoordelijkheid op anderen af.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:39 schreef popolon het volgende:
[..]
Da's eigenlijk een veel groter probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |